2017-07-25, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Det gör du jevvligt fel i. Häng ut käringen omgående!

En tanke på hur det skulle drabba brottsoffret?
Citera
2017-07-25, 20:41
Medlem
HRTs avatar
Naiva dumma jävla folk det finns.
Hur kan en 14 åring dricka sig redlös i hemmet när mamman är där.
Måste va typ värsta jävla White trash morsan ever!
Hur kan man va så jävla dum, jo kvinnor o deras ibland psykotiska moder känslor för kräk, mördare har vi sett förut.
Att de har det även mot skäggbarn som uppenbart tycker Svenska tjejer är horor är för mig en gåta.
Men det är populärt att gilla olika, och att va dum i huvvet.
Citera
2017-07-25, 20:41
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Mamman borde dömas för medhjälp till våldtäkt på dottern.
Citera
2017-07-25, 20:42
Bannlyst
Jag läste nyligen om ett liknande fall där en mamma lät en ensamkommande dela rum med sin minderåriga dotter, alltså som inneboende.
Det tog inte många dagar innan han våldtog dottern, tror inte detta är samma fall!
Hatet går till mamman.
Citera
2017-07-25, 20:43
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finkelsten
En tanke på hur det skulle drabba brottsoffret?

Kan det bli värre?
Hon vet redan att hon har en skit morsa, och våldtagen blev hon..
Citera
2017-07-25, 20:44
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browngreeneyes
Oansvarigt av mamman att bjuda in dom till sig med sin tonårsdotter hemma. Jag begriper inte hur man kan vara sådant apånhuvudet?
MSM och public service sviker och manipulerar folket. Om de bara berättat lite om sanningen om riskerna att släppa in negrer, araber eller muslimer över tröskeln eller in i landet hade svenska barn sluppit många våldtäkter och sexuella övergrepp och ännu värre. De och politikerna är ansvariga.
Citera
2017-07-25, 20:45
Medlem
Citat:
Mamman, som sov vid tillfället, väcktes av att flickans syster slet upp hennes sovrumsdörr och slog larm om vad som pågick. Mamman vägrade först att tro på det, men när hon fick se att ett av flyktingbarnen skrivit om händelsen på Facebook gick hon till flickans sovrum och hörde "ett smaskande ljud". Hon svarade dock flyktingbarnet att det "nog bara var hångel", enligt domen.
Mamman trodde inte att det pågick en våldtäkt förrän hon läste det på Facebook. Det som dottern berättade var lögn men det som står på Facebook det är sant, men bara nästan.

Citat:
Västmanlands tingsrätt dömer nu den 25-årige syriern mot sitt nekande till två år och tio månaders fängelse för våldtäkt mot barn. Han ska också betala 115.000 kronor i skadestånd till flickan.
Hur kan det bara bli ett vanligt standardskadestånd för våldtäkt på det här när det gäller barn?
Citera
2017-07-25, 20:45
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kotral
Någon som kan hänga ut syriern OCH mamman? Många idioter har man läst om, men det här måste ta mig fan vara en av de vidrigaste mest idiotiska äckliga batikhäxor som jag läst om. Denna "mamma" ska inte ha några barn över huvud taget. SINNESSJUKT!

Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Det gör du jevvligt fel i. Häng ut käringen omgående!
Som sagt, käringen kunde gott hängas ut om det bara var hon som blev uthängd. Men ni förstår väl att om hennes identitet blir känd så kommer även hennes dotters att bli det. Är det bra att en 14-årig tjej som blivit våldtagen och därefter sviken av sin egen mor blir uthängd? Jag tycker inte det. Om det gick att hänga ut morsan utan att riskera att dottern hänger med på köpet... jag vet inte hur det skulle gå till.

Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Iran avrättar våldtäktsmän. I avsaknad av mera information utgår jag med det citatet från åklagaren ifrån att han är på rymmen från den iranska rättvisan.

Alternativt Eritrea. Därifrån har också våldtäktsmän goda grunder att fly för sitt liv.
Tolkar du det som att GM skulle riskera att vidareutvisas från Syrien till Iran? Var får du det ifrån? Det är väl ingen som blir utvisad till Syrien sedan ett par år tillbaka. Det kan dock vara hög tid att ändra på det nu.
Citera
2017-07-25, 20:48
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag läste nyligen om ett liknande fall där en mamma lät en ensamkommande dela rum med sin minderåriga dotter, alltså som inneboende.
Det tog inte många dagar innan han våldtog dottern, tror inte detta är samma fall!
Hatet går till mamman.
Häng främst ut gärningsmannen. Även om mammam också borde låsas in för staffarbete. Den som "bara gjorde sitt jobb" på migrationsverket bör också hängas ut.
Citera
2017-07-25, 20:49
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Tolkar du det som att GM skulle riskera att vidareutvisas från Syrien till Iran? Var får du det ifrån? Det är väl ingen som blir utvisad till Syrien sedan ett par år tillbaka. Det kan dock vara hög tid att ändra på det nu.

Ok, Syrien. Kanske fanns särskilda omständigheter då, eller att åklagaren trodde på ett hundraårskrig där.
Citera
2017-07-25, 20:49
Medlem
Khaled Al Zoubi 19910820-2715

Från DOM:

Förutom de 2 tonårsdöttrarna har avskrädet 2 småbarn i bostaden, hon är även gravid med ett femte barn. Ytterliggare ett barn bor numer i bostaden, uppfattar det som att det inte är avskrädets egna.

Om BO:
Citat:
Vid händelsen hade hon inte tidigare druckit alkohol och hon var oskuld. Hon är
en ganska blyg person och vill inte gärna visa sig naken för andra.
Citat:
I vart fall var det så att Khaled Al Zoubi ville sova och det hade bestämts att denne skulle göra det i hennes rum,
Uppfattar att avskrädet tänkt att våldtäktsapan faktiskt skulle sova i sin 14-åriga dotters rum vid övernattningen.
Senast redigerad av AgileSnark 2017-07-25 kl. 21:09.
Citera
2017-07-25, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Kan det bli värre?
Hon vet redan att hon har en skit morsa, och våldtagen blev hon..

Ja, om hennes identitet blir känd blir det än värre. Det är klart att mamman förtjänar att bli uthängd, men viktigare är väl ändå att brottsoffret får förbli anonym. Hon har inte valt sin hopplösa situation/uppväxt: alkohol, wt och araber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in