2017-07-25, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Bästa vore att avrätta våldäktsapan och även mamman, låt barnet få en fosterfamilj. Vad som helst är bättre än detta avskräde till kvinna som vårdare.
Ja man kan ju undra hur denna mamma tänkte
Citera
2017-07-25, 18:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Morsan accepterar att 25-årig arabisk främling går in i fjortonåriga dotterns rum för att blöthångla?
Helt sanslöst. Stackars dottern, hon förlorade oskuldsfullheten bara för att morsan var kåt och bjöd hem en hord araber för pervers sexorgie. Bland det sjukaste jag någonsin läst. Araberna är ju som de är, det är morsans attityd som chockerar.

Morsan i hemmet borde hängas upp i en lyktstolpe, för grannskapet att betrakta.
Häng lite lägre och byt ut betrakta till bespotta.
Varför har ens det rika landet Sverige sånt trailer trash i befolkningen?
Citera
2017-07-25, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tickledelta
Så sant. Det är sådant här som händer när kärnfamiljen är splittrad.

Jag är inte ett jäkla dugg förvånad, ensamstående kvinnor är helt värdelösa på att uppfostra barn, de kan för fan inte ens ta hand om sig själva, hur ska de kunna ta hand om ett barn?

Vidrigt är bara förnamnet. Ensamstående borde få sina barn tagna ifrån sig.

Suck..........Det är vidrigt, jag blir enormt äcklad. Våra barn har försatts i fara, framtiden är inte säkrad.

Men jag blundar inte för sanningen. Det är mitt fel också. Jag bär ansvaret till att det har gått så här långt. Jag har inte ingripit, jag har inte varit aktiv, jag har inte gjort min del i samhället.

Vi gav våra kvinnor det dom ville ha..mer jämställdhet...men det är så här dom betalar mig tillbaka. Hugger kniven i ryggen och importerar niggers ifrån tredje världen med 70 IQ som rånar, mördar och våldtar framtidens generationer.

Det är slut på det nu. Den vita kvinnan ska få det hon förtjänar. Det politiska inflytandet och rösträtten kan dom säga hej då till när allt det här är över.
Citera
2017-07-25, 18:44
Medlem
Ducadreams avatar
Någon borde hänga fanskapet. Och mamman borde dömas till fängelse.
Citera
2017-07-25, 18:45
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Häng lite lägre och byt ut betrakta till bespotta.
Varför har ens det rika landet Sverige sånt trailer trash i befolkningen?

Ja.
Man undrar ju vad dottern har för framtid med en morsa som organiserar fyllefest och gangbang i hemmet. Kärringen borde behandlas med elchocker, beteendet kan inte få anses vara friskt.
Citera
2017-07-25, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Ja.
Man undrar ju vad dottern har för framtid med en morsa som organiserar fyllefest och gangbang i hemmet. Kärringen borde behandlas med elchocker, beteendet kan inte få anses vara friskt.

Man undrar vad dottern har för framtid?

Hon har ingen framtid. Hon har blivit våldtagen av en nigger. Hon kommer leva med det här minnet för resten av livet. Det kommer aldrig försvinna. Hon är en trasig själ.

Det är inte hennes fel, bara en till casualty i det sociala experimentet Sverige. Jag beklagar och önskar henne all lycka i framtiden.
Citera
2017-07-25, 18:53
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Ska ha skett i Surahammar, i november 2016. http://www.vlt.se/vastmanland/surahammar/doms-till-fangelse-efter-valdtakt-mot-barn-i-surahammar

en ort i Surahammars kommun, noga räknat. Det finns väl inte så många att välja mellan?

http://www.vlt.se/vastmanland/surahammar/barn-misstanks-ha-valdtagits-efter-att-ha-bjudits-pa-alkohol
Citat:
En man åtalas för att ha haft sex med en 14-årig flicka. Mannen ska, enligt åtalet, ha bjudit flickan på alkohol och utnyttjat att hon blev berusad.

Våldtäkten ska ha inträffat någon gång mellan den 14 och 15 november förra året, på en ort i Surahammars kommun.
Och pedofetdyrkaren är hemmahörande i Dalarna.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=112&artikel=6741631

Man döms till fängelse för våldtäkt mot barn
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/man-doms-till-fangelse-for-valdtakt-mot-barn
Citat:
En man, hemmahörande i Dalarna, döms till två års fängelse för våldtäkt mot en 14-årig flicka.

Händelsen ägde rum i november 2016 i en lägenhet i Surahammar. Den 25-åriga mannen våldtog då en flicka som vid den tiden var 14 år gammal.

Innan händelsen bjöd han flickan på alkohol och enligt flera vittnen ska hon ha blivit berusad. Senare under kvällen förgrep han sig på flickan.
Senast redigerad av Ördög 2017-07-25 kl. 18:56.
Citera
2017-07-25, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Bryr mig inte så mycket om att veta arabens namn. De gör liksom vad deras gener säger till dem att göra. Man kan ju inte bli sur för att en fågel bajsar på golvet om den flyger runt där hemma. Det är mammans namn som är intressant. Ännu en gång bevisas man om att ensamstående mammor är det sämsta som finns när det gäller att uppfostra och skydda barn.
En mamma utan omdöme, går troligtvis i mjukisbyxor året runt.
Citera
2017-07-25, 19:01
Medlem
Sobofieds avatar
GM syrier. Fängelse 2 år 10 mån.

Normalt hade jag lagt ut domen, men gör ett PK-undantag för moderns skull.
Citera
2017-07-25, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Väldigt vad ni generaliserar ensamstående mammor , kanske är så att det inte är en enda sorts människa . att hon bjudit hem och supit med några blattar betyder inte att många kvinnor gör det däremot händer det ofta sexövergrepp just av blattar . hon sov alltså av trötthet eller drogad berusad ?
De flesta kvinnorna tar inte hem okända invandrar killar och super med dem. Den här gjorde det. Kastrering och utvisning och mamman borde inte få vårdnaden av barnen.
Citera
2017-07-25, 19:04
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuschpennarosa
Den mamman ska inte ha barn.

Dottern ska omhändertas av socialtjänsten och mamman ska förlora vårdnaden.

Socialtjänsten i kommunen som är den myndighet som skulle göra detta är ju samma myndighet som beslutade att en våldtäktsarab skulle bo hos familjen och erbjöd avskrädet till kvinna feta ersättningar för att sälja sin dotters trygghet i hemmet. Är det offentlig uppgift hur mycket hon fick för att sälja dottern?

Citat:
Ursprungligen postat av matrix-191
Har svårt att förstå varför folk blir upprörda över såna här händelser längre. 87% av befolkningen röstade ju för just det här!

Lägger man dessutom till de 13% som röstade för att mer än dubbla antalet kvotflyktingar Sverige tar emot blir det ännu svårare att förstå att folk är upprörda.
Senast redigerad av Morgonrodnad 2017-07-25 kl. 19:08.
Citera
2017-07-25, 19:06
Medlem
CardinalSins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Jag tror inte att hans TUT kommer att förnyas 2019, eller möjligen förlängas till att han suttit av sitt straff, och det är säkert därför man inte kan yrka på utvisning. Känns rimligt.

Nej. Ett TUT eller PUT är inte hinder för att yrka utvisning i allmän domstol, som särskild rättsverkan vid av brott. Oftast väljer åklagaren att inte yrka på utvisning på grund av anknytning till landet (här är Sverige extremt tillåtande om man jämför med andra länder) men i detta fallet förefaller det vara för att åklagaren bedömt att det föreligger verkställighetshinder, dvs. att en utvisning ändå inte kan eller får verkställas.

Citat:
Ursprungligen postat av LeonaHelmsley
Vad är det här för något jävla nys om att araben inte "får" utvisas?
Se ovan. Som jag förstod var det något kryptiskt om att han riskerar att skickas vidare till ett annat land, som det råder verkställighetsförbud gentemot. Kan vara att det är land där det råder väpnad konflikt, eller att han t.ex. riskerar dödsstraff eller tortyr där.

Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Jag kan sätta en låda öl på att GMs TUT kommer att antingen förlängas eller ändras till PUT. Garanterat.

Det ligger onekligen i farans riktning. Om en allmän domstolen inte utvisar honom så är - givet att någon form av skyddsskäl kvarstår - Migrationsverkets möjligheter ytterst begränsade.

Till saken hör att det har kommit domar där några åklagare med ryggrad faktiskt yrkat utvisning också, med motivering att det förvisso inte går att verkställa utvisning nu men efter fängelsedomen är avtjänad kan det ha ändrats. Har den inte det, ja, då är det inte värre än att vi har en utvisningsdom som inte går att fastställa. Domare med ryggrad och rättskänsla har gått på den linjen men det som behövs här är ett ändrat regelverk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in