2017-07-24, 23:59
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
En av dem som bodde på lockerudsv 55. Den andra A-L M.

Undra om någon i familjen M hade tillgång till båt vid den här tidpunkten?
Citera
2017-07-25, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Tänk om det är rätt istället.
Jag hoppas det för alla som hängt ut honom och hans familj . Som sagt många som har varit uthängda som gärningsmän här inne . Vi kan bara vänta och se vad Utredarnas nästa steg blir .Jag själv har valt att ha ett öppet sinne och att inte döma någon på förväg .
Senast redigerad av Fighter83 2017-07-25 kl. 00:03. Anledning: Felskrivning
Citera
2017-07-25, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter83
Jag hoppas det för alla som hängt ut honom och hans familj . Som sagt många som har varit uthängda som gärningsmän här inne . Vi kan bara vänta och se vad Utredarnas nästa steg blir .Jag själv har valt att ha ett öppet sinne och att inte döma någon på förväg .

Hängt ut vet jag inte. Synar. Hur ska vi göra annars med så här pass trovärdiga uppgifter? Instämmer med de som sagt att det här har gått för långt. Vi måste kunna syna för att komma ngnstans eller?
Citera
2017-07-25, 00:15
Medlem
Twiggygirls avatar
Jag måste hålla med er om att det är ett märkligt beteende av L.a. att stänga sin facebook. Då är hon ju medveten om att det "pratas" här.. Mycket konstigt i mina ögon. Jag själv hade ju registrerat mej, eller bett nån annan om jag inte vågat. Det där kallar jag också för att visa sej skyldig. Men folk tänker annorlunda.
Citera
2017-07-25, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Hon har väl sprattlat av sig skorna när någon hållit fast henne, sen har väl GM slängt ut dom i skogen. Gör det inte krångligare än vad det är!

Exakt, fan vad alla spekulerar om dessa skor. Personligen tror jag hon blev jagad på stigen och att hon helt enkelt först lyfter ena foten och tar av skon med den ena handen och "flippar" ut skon vid sidan av stigen, sen samma förfarande fast med andra foten och handen och den skon hamnar då på andra sidan stigen.
Citera
2017-07-25, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Hängt ut vet jag inte. Synar. Hur ska vi göra annars med så här pass trovärdiga uppgifter? Instämmer med de som sagt att det här har gått för långt. Vi måste kunna syna för att komma ngnstans eller?
Hur vet Vi vad som är trovärdiga uppgifter? Vissa anser att brovittnet är trovärdigt . vissa anser att Hanna = SE inte är trovärdigt som säger sig hört kvinnoskrik höga mansröster vid cykelbanan . Vissa var säkra på Hundspåret , Läraren/ lärarna , GW hade sin teori om två män . PR som var huvudmisstänkt länge avskrevs helt ? Och så håller det på . Det är verkligen ett komplicerat fall när 15 till 20 pers under åren på nåt sätt går att passa in i bilden . Men i och med intervjuen med den sk Pilotglasögonmannen så har ju dom ansvariga för programmet visat den här vägen vi följer . Undrar bara vad tråden kan tillföra som dom inte redan vet ?
Senast redigerad av Fighter83 2017-07-25 kl. 00:41. Anledning: Felstavning
Citera
2017-07-25, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter83
Hur vet Vi vad som är trovärdiga uppgifter? Vissa anser att brovittnet är trovärdigt . vissa anser att Hanna = SE inte är trovärdigt som säger sig hört kvinnoskrik höga mansröster vid cykelbanan . Vissa var säkra på Hundspåret , Läraren/ lärarna , GW hade sin teori om två män . PR som var huvudmisstänkt länge avskrevs helt ? Och så håller det på . Det är verkligen ett komplicerat fall när 15 till 20 pers under åren på nåt sätt går att passa in i bilden . Men i och med intervjuen med den sk Pilotglasögonmannen så har ju dom ansvariga för programmet visat den här vi följer . Undrar bara vad tråden kan tillföra som dom inte redan vet ?

Tänk på att det i princip BARA har varit polisen som vetat om vem Pilot är. Nu tror vi oss också veta vem det kan vara och MÅNGA som sett/märkt avikande beteende eller också minns något speciellt kring denna tid kan kanske komma fram med något nytt.

Att vi på FB fått reda på pilots identitet (mycket pekar på det), ger oss väldigt mycket. Men framförallt kanske vi ger pilot ÄNNU mer ångest, vilket han förtjänar.

Tycket bara SÅ synd om hans familj.
Citera
2017-07-25, 00:57
Medlem
Säger inget mer om Pilotglasögonmannen förrän Polisutredare el Pernilla Wadebäck har sagt sitt om detta ! Förr el senare måste dom ta tjuren vid hornen och avslöja vem den " Rätte " mannen är , och det börjar bli dags el hur ? God Natt
Senast redigerad av Fighter83 2017-07-25 kl. 00:59. Anledning: Felstavning
Citera
2017-07-25, 01:34
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Du har helt fel, det är långt i från samma förlopp som ständigt upprepas. Det senaste dygnet har man börjat sätta in KGM i den tidigare anonyme "pilot's" ställe och då blir det hela plötsligt riktigt intressant.

Långt ifrån samma svammel som upprepas?
A men visst serru!

Till min glädje ser jag att Harley70 kom in och satter fart igen!
KGM :får en magkänsla om han....
Bara det att M-stad vet är et riiiktigt bra straff.
Och ja,synd om hand son,men det är väldigt synd om Helenas föräldrar och familj med!!!
Känns som det börjar brännas....är nog en viss herre som sitter med kraftig ångest just nu.
Som den pussy han är!
Citera
2017-07-25, 06:07
Medlem
Citat:
Ja risken att han ruvar på mörka hemligheter är stor.
Varför skulle han ha varit med "men passiv" när dådet utfördes? Jag har en magkänsla som säger att KGM var den som var aktiv vid mordet.

Vad heter dansken? De två kanske gjorde det...
Citera
2017-07-25, 06:51
Medlem
[quote=tikimon|61302121]Tänk på att det i princip BARA har varit polisen som vetat om vem Pilot är. Nu tror vi oss också veta vem det kan vara och MÅNGA som sett/märkt avikande beteende eller också minns något speciellt kring denna tid kan kanske komma fram med något nytt.

Att vi på FB fått reda på pilots identitet (mycket pekar på det), ger oss väldigt mycket. Men framförallt kanske vi ger pilot ÄNNU mer ångest, vilket han förtjänar.

Tycket bara SÅ synd om hans familj.[/QUOTE

Precis min syn på det hela också! Det värsta som kunde hända pilot är att hans namn kom ut! Det har han ju bevisat tillräckligt.Mycket tyder på att efter många timmars gedigna efterforskningar av några av oss här på fb är att denne KM Kl*as Malmgr*en är pilot.

Helenas syster sa något liknande detta en gång när hon fick frågan att hon troligen kände gärningsmannen
" det är svårt att tro att någon har gjort något sådant här vidrigt mot vår lillasyster MEN NÅGON ÄR DET OCH VI VET ATT CHANSEN ÄR STOR ATT DENNA ÄR NÅGON HELENA KÄNDE VÄL.

SÅ JA!!! DENNA NÅGON KAN DÄRMED VARA ERAN SNÄLLA GRANNE, ARBETSKAMRAT mm
och ja fruktansvärt synd om sonen.
Citera
2017-07-25, 07:00
Medlem
BlurryFace69s avatar
[quote=Freija21|61303095]
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Tänk på att det i princip BARA har varit polisen som vetat om vem Pilot är. Nu tror vi oss också veta vem det kan vara och MÅNGA som sett/märkt avikande beteende eller också minns något speciellt kring denna tid kan kanske komma fram med något nytt.

Tycket bara SÅ synd om hans familj.[/QUOTE

Precis min syn på det hela också! Det värsta som kunde hända pilot är att hans namn kom ut! Det har han ju bevisat tillräckligt.Mycket tyder på att efter många timmars gedigna efterforskningar av några av oss här på fb är att denne KM Kl*as Malmgr*en är pilot.

Helenas syster sa något liknande detta en gång när hon fick frågan att hon troligen kände gärningsmannen
" det är svårt att tro att någon har gjort något sådant här vidrigt mot vår lillasyster MEN NÅGON ÄR DET OCH VI VET ATT CHANSEN ÄR STOR ATT DENNA ÄR NÅGON HELENA KÄNDE VÄL.

SÅ JA!!! DENNA NÅGON KAN DÄRMED VARA ERAN SNÄLLA GRANNE, ARBETSKAMRAT mm
och ja fruktansvärt synd om sonen.

Menar du att det finns bevis på att det är han som är Pilot??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in