Det är den Classe Malmgren som jobbar som elektriker...
Jag hoppas han eller nån han känner kommer in och dementerar om det inte är han som är Pilot ..
Vet du var han arbetar ? samt vad jobbade han med -92 ? Någon som kan bekräfta !
Precis, nu är sambons och sonens ansiktsbok totalprivat. Kan inte sluta tänka på dom och hur jobbigt det måste vara att veta att KGM nämns här inne. Visst fan hade man kommit in och dementerat om KGM inte var Pilot.
Fyfan tänker jag bara. Om min sambo/pappa till mitt barn skulle tas in och bli misstänkt för mord 25 år tillbaka (eller i huvudtaget) så skulle jag inte kunna sova, speciellt inte efter intevjun med P4, där han själv påstår att han inte minnes.
Jag skulle be på mina bara knän till honom att berätta vad HA finns och tänka på att HA aldrig fick chansen att bli mamma. KGM om du har ett hjärta, vilket jag tror, se till att Helena får en värdig gravplats så att hennes föräldrar får lägga blommor hos henne. Tänk om ditt barn försvann, hade det inte varit viktigt att få låta barnet vila på en kyrkogård?
Fortfarande är jag väldigt nyfiken på varför PU var inne på förhör 1998, samma år som "pilotmannen" var inne på förhör. Märk också att PU ändrade sig på frågan tidigare i tråden från att ha varit inne på förhör "runt 2000" till just 1998. Det påstås att "pilotmannen" var inne på förhör också 2001. Jag bryr mig inte om att fråga PU igen förrän semestertiderna är över, utan vi får försöka komma vidare själva.
OBS Pilotglasögonmannen behöver inte vara GM ! Det har funnits ett par stycken pilotglasögonmän i tråden och på folks läppar genom åren ! Det är jävligt lätt att skena iväg och hänga på uppbådet . Jag hoppas och ber att polisutredare och PW mf är på rätt spår den "här " gången . Tänk Om detta är fel Tänk ! Och PW släpp inget namn om Ni inte är hundra tio procent säkra !
OBS Pilotglasögonmannen behöver inte vara GM ! Det har funnits ett par stycken pilotglasögonmän i tråden och på folks läppar genom åren ! Det är jävligt lätt att skena iväg och hänga på uppbådet . Jag hoppas och ber att polisutredare och PW mf är på rätt spår den "här " gången . Tänk Om detta är fel Tänk ! Och PW släpp inget namn om Ni inte är hundra tio procent säkra !