Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Bra, då ser vi fram emot hur du framöver kommer att lägga fram de du menar är de bästa, mest vattentäta bevisen för hans skuld.
Ett i taget.
Angående Tippit så fick du dem här ovan..
Citat:
Det är ditt nya favorittillmäle, som du har börjat använda eftersom "konspirationsteoretiker" och "foliehatt" sedan länge är förbrukade.
Jag tror jag använt det två eller tre gånger i år - alla har varit om dig. Det är ingen som helst ersättning för konspirationsteoretiker eller foliehatt, rättshaverist är ett mycket värre beteende som yttrar sig i att du exempelvis aldrig lyssnar på andra, kräver andra på bevis men inte kan lämna egna och är konstant otrevlig mot i stort sett alla som inte håller med dig - men vad gör väl det, vi är ju bara "slemkepsar" ändå..
Citat:
Bra, då har du säkert ett exempel på en sådan "urspårning" där jag "påstår saker" som jag "uppenbarligen varken kan belägga eller ens är beredd att argumentera vidare för".
Visst:
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Nej, Oswald sköt inte polisman, J.D. Tippit.
Citat:
Om det är "glasfibertejpad melon vs. mänsklig skalle" du väntar på så upprepar jag för femtioelfte gången att jag gärna presenterar mina väl grundade invändningar mot just den här frågeställningen efter det att Nerdnerd (eller någon annan slemkeps) bemöter Stewart Galanors totalsågning av Alvarez bevisade forskningsfusk.
Fast jag vill inte vänta på dina diskussioner med andra - jag frågade DIG:
Varför skulle det inte fungera likadant på ett huvud som på en melon inlindad i fiberglasförstärkt tejp?
https://www.youtube.com/watch?v=wZJkx2YflkI
Exakt vad är det som gör att en simulerad människoskalle rör sig 180° åt andra hållet om den träffas av en kula, än om en människoskalle träffas? Måste vi skjuta en riktig människa i huvudet för att du ska acceptera bevisen?
Citat:
Lägg därtill det faktum att JFK's hjärna vid obduktionen vägde MER än en normalstor hjärna och hur det går att få ihop med en jet-effekt där merparten av samma hjärna blåses ut i samma jet-effekt, så gör du min dag.
Exempelvis kan han ha haft en större hjärna än genomsnittet (det finns exempel på människohjärnor på över 2 kg), eller så kan huvudrörelsen berott på nervpåverkan av kulan.. Finns säkert flera andra förklaringar också som inte baseras teorier om en kula framifrån.