Citat:
Ursprungligen postat av
evaveva
Ja jag håller med.Det är så hemskt att se stegen han tar ut ifrån tåget som var det tåg som skulle föra honom hem.
Jag tror faktiskt han ville hem.Allt däruppe blev övermäktigt och han verkar vilja ta det lugnt.En känslig kille som bryr sig om sina medmänniskor så till den milda grad att han tar sig för hjärtat när han känner och talar inför dem. Mycket rar kille.
Men vilken tanke har du då, om ifall att han lyckats gömma sig på det viset ? Berätta....
Du frågar alltid så bra frågor.
Ja, det är ju det. Det verkar inte så troligt. Det är väl det att han inte har hittats trots så många sök och så många dagar.
Var ÄR han.
Jag tror ju inte att han skulle hålla sig undan så länge utan att höra av sig (som du säger, en kille med mycket känslor, säkert väldigt snäll).
Så det värsta scenariot tänker jag är att han blivit förvirrad, fått paranoia, känt sig hotad eller förföljd. Tänkt att han skulle gömma sig. Men var?
Eller att han vandrat utan mål, planlöst, utan logik för oss. Tills han ramlat, fastnat eller inte orkat längre. Ungefär lika värnlös som en förvirrad åldring.
Och Hällabrottet. Söker de där för att det finns ett vittne i Sannahed? Hur var det med det?