Citat:
Ursprungligen postat av
blomvattnare
Nya medlemmar rekommenderas att läsa såväl regler som FAQ. Då blir det lättare att förstå hur forumet fungerar samt att man på så sätt kan undvika att bryta mot forumets regler.
I övrigt är det alltid OK att PM:a en moderator om man undrar över något.
https://www.flashback.org/regler
(FB) Flashback Forum FAQ
/Mod
Tack för påminnelsen blomvattnare
Jag tycker synd om Patriks föräldrar och bror. Det är ovissheten som är värst. Föräldrarna har ju en son till de måste finnas till hands för. Därför hoppas jag att han hittas så fort som möjligt, så att de kan få prata ut eller så att föräldrarna kan gå vidare. Gruppen Hitta Patrik kom ju till i ett gott syfte, sen kan man inte göra allt rätt och jag kan förstå deras desperation. För tro mig, det kommer inget gott ur ovissheten
Min bekants son försvann, det är många år sedan nu. Hans mamma har vädjat i tv minst två gånger att han kan väl vara så snäll att höra av sig hem. I tv har hon sagt till honom att "du vill kanske inte komma hem, men snälla du, skriv bara ett litet ord eller ring en snabb signal så att vi får ett livstecken ifrån dig". Hans familj lever i undran och har gjort det nu i många år. De har ju aldrig kunnat göra ett avslut. Sonens bil stod på tomten i 3 år, fall i fall han skulle komma hem och behöva den
Jag önskar inte att Patriks föräldrar får uppleva detsamma. Javisst blev jag irriterad när jag blev blockad i HP men om jag tänker efter så är det ju en bagatell, alltså inget att hänga upp sig på. Det är nog ingen av oss som vill vara i deras sits. Jag kan tänka mig att om något av mina barn försvann så hade jag helt tappat konceptet och blivit tokig
Jag vet inte vad det är med Patrik, men jag fastnade för honom i början av hans försvinnande och har följt killen sen dess. Hoppats och hoppats, undrat och undrat. Hoppas allt löser sig till det bästa med Patrik, brodern och deras föräldrar