2017-07-22, 12:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag har funderat på vad det är för brudar som vill ha något med Frank A att göra. Han är ju totalt utan charm. Han är rent av äcklig. Hur fan är nutida kvinnor skapta som dras till ett jävla trikåmongo som inte kan gå och tugga tuggummi samtidigt. Dessutom sluddrar han så det nästan är omöjligt att höra vad han säger.
Hur är det möjligt att någon vill dra runt på en sån?
MEN NU
har jag fått förklaringen till den funderingen för med tanke på hur den senaste i raden av blondiner recenseras i ovan inlägg så har jag fullständig förståelse för varför dom vill vara med Frank A. Undrar om han betalar per timme.

Vad är svårt att fatta egentligen. Du är singel, bortskild, jobbar med ett skitjobb är något +30 och sedan blir du tillsammans med Frank. Du får genast gratis VIP-biljetter till t.ex Båstad där du får hänga i finrummet med kändisar. Du kommer med på bild i AB. Du blir C-kändis över en natt. Du får uppmärksamhet blir något. Såklart Frank inte kommer ha några problem att få nya brudar. Detta så länge han är folkkär.
2017-07-22, 20:33
Medlem
Arne Bajses avatar
Kollade på lite gamla klipp från Franks tid i amerikanska WCW anno 1995. Då var Frank runt 40 och fortfarande en reaktionssnabb underhållande brottare, riktigt imponerande. Sen såg han väldigt vältränad ut. Antar han tjänade en hög med pengar under den tiden, men att det börjar bli ebb i kassan nu. Varför ? Jo Frank kämpar på med reklam, har varit med i vartenda tävlingsprogram i tv som tex. fångarna på fortet, superstars, let's dance, kändishoppet m.m Sen brottas han i svenska sthlm wrestling, tyvärr är han bara en skugga av sitt forna jag. Han ser inte ut att trivas i ringen längre, han är sliten, trött och långsam. Vid 61-år är det dags att kasta in handduken och åldras med värdighet, men Frankan kanske inte kan det pga att han brottas med höga utgifter, pengarna räcker inte till. Den nya tjejen verkar dessutom vara "high maintenance".
2017-07-22, 21:55
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Kollade på lite gamla klipp från Franks tid i amerikanska WCW anno 1995. Då var Frank runt 40 och fortfarande en reaktionssnabb underhållande brottare, riktigt imponerande. Sen såg han väldigt vältränad ut. Antar han tjänade en hög med pengar under den tiden, men att det börjar bli ebb i kassan nu. Varför ? Jo Frank kämpar på med reklam, har varit med i vartenda tävlingsprogram i tv som tex. fångarna på fortet, superstars, let's dance, kändishoppet m.m Sen brottas han i svenska sthlm wrestling, tyvärr är han bara en skugga av sitt forna jag. Han ser inte ut att trivas i ringen längre, han är sliten, trött och långsam. Vid 61-år är det dags att kasta in handduken och åldras med värdighet, men Frankan kanske inte kan det pga att han brottas med höga utgifter, pengarna räcker inte till. Den nya tjejen verkar dessutom vara "high maintenance".

Man behöver inte vara fattig för att syssla med reklam. Man måste faktiskt ha en inkomst. Och att spela in reklam är lättförtjänta pengar.
Jag läste t.ex. en artikel om honom som spelar in ICA-reklamen för ett par år sedan. Han använde en dag var tredje månad för att spela in reklam. 700.000 kr. i året fick han för de.

Att han är med i tävlingsprogram, kanske han är med i för att han tycker det är roligt och har en vinnarinstinkt. Sedan får han synas. Kanske han gillar sånt också.
Det är inte lätt att lämna rampljuset när man väl en gång har varit där. Många sliter med det efter sina karriärer.

Nej, måla inte fan på väggen och låt Frank göra det han vill.
2017-07-22, 22:19
Medlem
Harry_s avatar
äsch låt hon ha lite roligt bara hon inte skaffar barn med honom
2017-07-23, 00:23
Medlem
Krickedixans avatar
När var Frank tillsammans med Grynet? Var de tillsammans länge?
Någon som vet? Jag har läst tråden och blev förvånad när jag läste att de varit ett par.
Har alltid tyckt bra om henne
2017-07-23, 10:17
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
När var Frank tillsammans med Grynet? Var de tillsammans länge?
Någon som vet? Jag har läst tråden och blev förvånad när jag läste att de varit ett par.
Har alltid tyckt bra om henne

Otroligt att Frankan varit ihop med Grynet Mollwig, hur länge varade den relationen ? Det måste väl ha varit innan Grynet gifte sig med Noppe 1983.

Lill-Babs och Frank var väl bara sängkamrater under den helgen när Frankan plötsligt försvann under en stor tävling i Globen.

Andra kvinnor som Frank varit ihop med är

Ingrid Stefaniak från Malmö, som fick gå i borgen med en skuld på 600.000kr för en lyxbil som Frank aldrig betalade för. Idag lever hon på existensminimum.

Susan Hardenborg och Frank var ett par innan hon träffade Thomas Brolin 1997. Idag är det ridning som gäller för Susan, en dyr hobby. Antar att hon fick en slant från Brolin när de gick skilda vägar år 2001.
2017-07-23, 11:05
Medlem
Citat:
Frank är en oberäknelig psykopat/stalker och har ADHD, men han har en jäkla charm och vinnarskalle. Sen är han kändis och har pengar , det räcker för att tjejerna ska falla.

Och barn blir till som han inte bryr sig om.
2017-07-23, 13:28
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Och barn blir till som han inte bryr sig om.

Så vitt jag har förstått, så har han en äldre son, en dotter och två små söner. Småkillarna fick han med Jeanette.

Många stora idrottsstjärnor har haft framgångsrika karriärer, men haft totalt misslyckat privatliv.
Boris Becker är ett bra exempel, hans liv liknar Franks med otaliga kvinnoaffärer, oäkta barn och kaotisk privatekonomi.

Om man kollar på brottarstjärnorna i amerikanska WCW och WWE, så är det inte många som ens överlevde sin 60-årsdag pga sin galna livsstil.

Frankan är säkert en kul kille, rolig att hänga med, men familjelivet funkar inte för honom och det är alltid andras fel eller så skyller han på omständigheterna.
2017-07-23, 13:35
Medlem
Vi män kommer aldrig riktigt förstå oss på vad kvinnor egentligen vill ha.
Men,Frank är en fingervisning om detta....
2017-07-23, 13:48
Medlem
Citat:
Så vitt jag har förstått, så har han en äldre son, en dotter och två små söner.

Haha kommer ni ihåg det gamla programmet med Filip och Fredrik då han får frågan om vem han skulle ringa och prata med om allt i livet verkligen gick åt helvete. Frank svarar då att han skulle ringa sin son (som vid tidpunkten var 11 eller 12 år gammal). Filip frågar då lite försiktigt om det verkligen är så klokt att belasta ett barn med såna saker. Frank ser ut som han inte riktigt fattar vad han menar i kombination med att han verkar inse att han sa något dumt. Svarar lite nonchalant "äh han klarar nog det".

Men det är faktiskt inte helt ovanligt att barnen får vara föräldrar åt sina föräldrar ibland när det är diagnoser inblandat.
2017-07-23, 15:14
Medlem
pixiewings avatar
Innan storstädning på Instagram...

https://minfil.org/M6N6Z1b3b2/IMG_5957.JPG

https://minfil.org/N2NeZdb1b5/IMG_5956.JPG

https://minfil.org/OaN8Zcbfbf/IMG_5955.JPG

https://minfil.org/P6N1Zcbbbe/IMG_5954.JPG
2017-07-23, 15:16
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag har funderat på vad det är för brudar som vill ha något med Frank A att göra. Han är ju totalt utan charm. Han är rent av äcklig. Hur fan är nutida kvinnor skapta som dras till ett jävla trikåmongo som inte kan gå och tugga tuggummi samtidigt. Dessutom sluddrar han så det nästan är omöjligt att höra vad han säger.
Hur är det möjligt att någon vill dra runt på en sån?
MEN NU
har jag fått förklaringen till den funderingen för med tanke på hur den senaste i raden av blondiner recenseras i ovan inlägg så har jag fullständig förståelse för varför dom vill vara med Frank A. Undrar om han betalar per timme.
I boken Camilla Henemark skrev tillsammans med Carina Nunstedt (Svedberg?) berättar Henemark om många sängkamrater. Men Frank Andersson är outstanding. Hon är helt ointresserad av en relation med honom, så klok är hon. Men hon träffade honom gärna, berättar att hans organ är otroligt vackert. Ja, vackert tror jag är ordet hon använder i boken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in