Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-02, 15:59
  #361
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Det är klart att det måste vara svårt för de andra att Frank kommer skadad på morgonen och brottar ner dem, efter att ha spelat poker och knullat Barbro hela natten.
Vad är det för en Barbro som Frank skulle ha knullat så intensivt?
2016-08-02, 16:09
  #362
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Det har jag inte riktigt tid med och dessutom har jag sett den, men vad händer där menar du?
Frank ligger iklädd badbyxor på däcket på en segelbåt med en blond donna och solar när dom blir omkörda av två motorbåtar på var sin sida och segelbåten blir översköljd av vatten.
Om jag minns rätt håller båten på att sjunka sen. Rätt länge sen jag såg filmen och det är inte många sekunder Frank var med där.

Filmen hade Sverigepremiär december 1981 och det är när Frank är som bäst i brottningen och väldigt vältränad så det är ju för hans kropp han är med där.
Frank Andersson - man i segelbåt
Mirjam Eriksson - kvinna i segelbåt
Mirjam var nog bara ett kuttersmycke för just den här filmen för hon har inte gjort flera filmer.
Kanske någon Frank "kände"
2016-08-02, 16:20
  #363
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balj38
Vad är det för en Barbro som Frank skulle ha knullat så intensivt?
Barbro Lill-Babs Svensson... som ska ha varit riktigt vild i sängen enligt hörsägen.

Frank gillade lite äldre kvinnor som Lill-Babs och Grynet Molwig. Grynet var han tillsammans med ett längre tid.
2016-08-02, 19:48
  #364
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Barbro Lill-Babs Svensson... som ska ha varit riktigt vild i sängen enligt hörsägen.

Frank gillade lite äldre kvinnor som Lill-Babs och Grynet Molwig. Grynet var han tillsammans med ett längre tid.

Han referade själv till henne som Barbro. Han ser i och för sig fortfarande bra ut, men då som ung, muskulös viking med blont hårsvall kunde han nog lägga ner rätt mycket. Det gjorde han nog också sådär som tidsfördriv, men det är i alla fall coolt att han hängde ihop med, iofs snygga och kända, men ändå äldre kvinnor. Han gjorde som han ville.
2016-08-02, 19:51
  #365
Medlem
Voelsens avatar
Höll på att få stryk Av Frank en gång. I Lysekil runt 1984. Han och hans bror hade åkt dit med taxi nånstansifrån i närheten. Han var skitsur och vresig
Nere vid korvkiosken vid taxistationen var det.
2016-08-03, 01:58
  #366
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Han referade själv till henne som Barbro. Han ser i och för sig fortfarande bra ut, men då som ung, muskulös viking med blont hårsvall kunde han nog lägga ner rätt mycket. Det gjorde han nog också sådär som tidsfördriv, men det är i alla fall coolt att han hängde ihop med, iofs snygga och kända, men ändå äldre kvinnor. Han gjorde som han ville.
Grynet var 14 år äldre än Frank och Lill-Babs 18 år äldre. Det är ju ganska mycket för en kille i 20-årsåldern. Kändisfaktorn spelade nog en viss roll men det var säkert en stark sexuell dragningskraft också mellan Frank och damerna.
2016-08-03, 10:42
  #367
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voelsen
Höll på att få stryk Av Frank en gång. I Lysekil runt 1984. Han och hans bror hade åkt dit med taxi nånstansifrån i närheten. Han var skitsur och vresig
Nere vid korvkiosken vid taxistationen var det.

Vad hände då?
2016-08-03, 17:50
  #368
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balj38
Grynet var 14 år äldre än Frank och Lill-Babs 18 år äldre. Det är ju ganska mycket för en kille i 20-årsåldern. Kändisfaktorn spelade nog en viss roll men det var säkert en stark sexuell dragningskraft också mellan Frank och damerna.

Frank hade stark sexuell dragningskraft till alla damer som kunde sära på benen. Grynet och Lill-Babs gav honom en biljett in i nöjesvärlden vilket Frank efterstävade.

Sen blev det inte lika kul när alla snabbtänkta, kreativa och vitsiga människor i nöjesvärden insåg vilken dönick Frank var.
2016-08-03, 23:43
  #369
Avstängd
Hur länge var Frank ihop med Grynet Molvig? Var de förlovade?
2016-08-04, 17:12
  #370
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Det har jag inte riktigt tid med och dessutom har jag sett den, men vad händer där menar du?

Kolla Göta Kanal sa jag och du vägrade.
2016-09-25, 18:10
  #371
Medlem
Frank Andersson, en 50-talist med en tuff bakgrund ...

http://www.svt.se/sport/artikel/t-7

... och vars pappa var värdetransportrånare.
2016-10-07, 13:25
  #372
Medlem
gato12s avatar
Börjar ju bli rätt så trött på att se hans fula nuna överallt (inklusive här på forumet). Behöver han så mycket pengar för att underhålla sitt beroende av näsgodis?

Och hur moraliskt försvarbart är det att göra så mycket reklam för ett spelföretag?
__________________
Senast redigerad av gato12 2016-10-07 kl. 13:27.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback