Citat:
Ursprungligen postat av
senicen
Jag kan inte förstå hur man kan ha fått så mycket hyresskulder som upp mot 2 års hyra, vilken hyresvärd godtar det.
Har en bekant som hamnade i en ekonomisk kris och " kunde " ej betala hyran på tre månader soc va inkopplad inkopplad efter 2 mån eftersom det fanns barn med i bilden, pappan blev informerad vad som var på G, eftersom det gällde hans barn.
Tydligen så är han far till barnen och skriven i samma lägenhet som kontraktet gäller, så jag tror absolut att han visste vad som var i görningen.
Detta är verkligen ett mysterium i sig! Hur man kan strunta i att betala HYRAN på 2 år??
Citat:
Ursprungligen postat av
FiffelMona
Tänkte något sånt också. Han verkar ju ändå ha haft tillgång till pengar, familjen kunde åkt utomlands också. Dra till nåt hwlvskumt balkanland och göra det smidigt... åh en var nog full och desperat, kanske därför han inte heller lyckades döda alla innan branden.
Det är sådana motstridiga uppgifter i det här fallet så det är inte klokt...hur full var han egentligen på jobbet kan man undra!
Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
LOL. 4 av 100 är inte sååå ovanligt. Jag funderar på om jag skall bli rädd för en sådan brist på intellektuell debatt eller om du använder starka preparat så du inte kan analysera den grundläggande statistiken och därefter spotta ur sig något i stil med ovan.
När något är 4 av 100 så räknas det vara i minoritet...jo,jovisst..MEN..det är ändå tillräckligt mycket för att träffa på det då och då..man kan minsann kalla det "inte sååå ovanligt"...i alla fall tycker jag det!
Citat:
Men enligt dina ideal så är det ju inte såååå farligt. En 33 årig gubbe med en flicka på 15 år. Du verkar inte vara riktigt frisk som rycker på axlarna av det hela. Skämskudde till dig.
Men nu var du ju så att hon fick äldsta barnet när hon var 25!, alltså fullvuxen, inte 15! ...vad i hela friden är det att ha några synpunkter på???? Det är en jävla skillnad på 15 och 33 och på 25 och 43 när det kommer till åldersskillnader.