2017-07-22, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
ok nu är det iaf en mindre admin igen

Och fler oliktänkande blir det är verkligen sektliknande
Citera
2017-07-22, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
ja att ingen från hans bekantskapskrets har skrivit något någonstans är mkt udda ,ingen som läst av P's Instagram än ? och varför är denna admin CE fd H så bestämmande, vem är hon vilken anknytning har hon till familjen ?
Ingen verkar ju känna nån. Det har ju skrivits om en del grejer här på fb om saker som hänt i mina trakter och vips, så skriver ju en massa folk som bor här om det. Men ingen uttalar sig om Patrik, föräldrarna eller admins förutom den fd admin här. Min bild av Patrik är en fin, varm och glad människa som jobbat hårt för att nå dit där han är. Mycket skicklig och talangfull. Han borde ha många människor i sin omgivning som vill komma till tals här; lärare, kurskamrater, vänner m.fl. Hmm mysko.
Citera
2017-07-22, 11:40
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mot-alla-odds
Hej på er! Nyligen insläppt då jag väntat på bekräftelse från FBack..
Har följt er och följer P försvinnande varje dag. Att en 22 åring ev håller sig undan sina närmaste kan ha olika orsaker. Från första början var jag ganska säker på att personen valt att avsluta sitt eget liv men idag har jag en annan magkänsla faktiskt.
Även om det är svårt som anhörig så efter alla dessa intensiva sök så bör man nog ta en paus. P kommer att hittas en dag det är jag övertygad om.

Hej och välkommen till oss 😊
Har gått igenom samma tankeprocess - först var det självklart med självmord, sedan dök den ena konstigheten efter den andra upp och nu lutar jag åt ett frivilligt försvinnande.
Citera
2017-07-22, 11:41
Medlem
Citat:
Hej på er! Nyligen insläppt då jag väntat på bekräftelse från FBack..
Har följt er och följer P försvinnande varje dag. Att en 22 åring ev håller sig undan sina närmaste kan ha olika orsaker. Från första början var jag ganska säker på att personen valt att avsluta sitt eget liv men idag har jag en annan magkänsla faktiskt.
Även om det är svårt som anhörig så efter alla dessa intensiva sök så bör man nog ta en paus. P kommer att hittas en dag det är jag övertygad om.

Absolut behöver de ta en paus och slå igen den där Hitta Patrik-sidan
Citera
2017-07-22, 11:43
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trivs
Patrik hade sökt sommarjobb i Falun,,detta har en säker källa talat om

Jobb i Falun måste han ha ordnat lite tidigare.
Att det skulle bli stressigt på slutet av skolan visste han säkert, men att depression skulle slå till och förvärras, kanske inte ingick i planen.
Om man är student, och myndig, måste man ju ändå ha försörjning när studielånet inte kommer ut under sommaren.
Citera
2017-07-22, 11:44
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlterEgo69
En Samsung. Han borde väl både kunna ladda den och använda wifi på tåget? Ändå tog batteriet slut. Glömde han ladda eller struntade han helt enkelt i det? Väldigt konstigt.

Ja, det kan man spekulera i.
Hade han ingen laddare med sig, glömde han att ladda eller var det medvetet?
Senast redigerad av notknapparen 2017-07-22 kl. 12:08.
Citera
2017-07-22, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Har gått igenom samma tankeprocess - först var det självklart med självmord, sedan dök den ena konstigheten efter den andra upp och nu lutar jag åt ett frivilligt försvinnande.

Ungefär samma tankeprocess här, lutar också åt frivilligt försvinnande. Har han läst allt om sig själv på nätet så kommer han troligtvis inte att höra av sig till de anhöriga på mycket lååååång tid
Citera
2017-07-22, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75

Eftersom jag måste testa... 😂 Citering? (Ha överseende nu för mig)

Tack! Känner att det är lättare att följa och bolla tankar, ev OBS här istället för gruppen då det är som ni säger: inga spekulationer, frågor eller dyl är välkomna i Hp gruppen. Alla blir väl mer eller mindre rädda att bli utslängda. Känns som det är någon form av mobbning/diskriminering ibland. Är hellre "tyst" för att se när söken är, under den långa tid jag varit där har jag inte inflikat ett endaste <3. Det är inte för att jag inte känner empati utan det handlar om att syftet med gruppen är väl ändå att hjälpa/"hitta" Patrik.
Citera
2017-07-22, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ja, det kan man spekulera i?
Hade han ingen laddare med sig, glömde han att ladda eller var det medvetet?

Tror att Patrik gjorde det medvetet, det går att ladda mobilen på alla tåg om han inte har glömt laddaren förstås
Citera
2017-07-22, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runarviking
Absolut behöver de ta en paus och slå igen den där Hitta Patrik-sidan

Om nu Patrik är i livet så kommer han självmant träda fram när uppståndelsen avtagit. Dock med ytterligare sår i själen tyvärr.
Citera
2017-07-22, 11:52
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runarviking
Ungefär samma tankeprocess här, lutar också åt frivilligt försvinnande. Har han läst allt om sig själv på nätet så kommer han troligtvis inte att höra av sig till de anhöriga på mycket lååååång tid

Lär ju visa sig i slutet av augusti när hans kurser startar i Malmö.

Själv tror jag att P inte är i livet längre.
Citera
2017-07-22, 11:54
Medlem
Citat:
Eftersom jag måste testa... 😂 Citering? (Ha överseende nu för mig)

Tack! Känner att det är lättare att följa och bolla tankar, ev OBS här istället för gruppen då det är som ni säger: inga spekulationer, frågor eller dyl är välkomna i Hp gruppen. Alla blir väl mer eller mindre rädda att bli utslängda. Känns som det är någon form av mobbning/diskriminering ibland. Är hellre "tyst" för att se när söken är, under den långa tid jag varit där har jag inte inflikat ett endaste <3. Det är inte för att jag inte känner empati utan det handlar om att syftet med gruppen är väl ändå att hjälpa/"hitta" Patrik.

Du som är med i HP gruppen, jag är blockad och kan inte se den alls längre, swishar folk fortfarande pengar till gruppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in