2017-07-21, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramafikation
Testar genom annan sida!

https://delafil.se/2b81ccbecc16492a/IMG_0966.PNG

Jag har skrivit av texten i exakt form - det ända oklara är de sista understrukna orden... vem har hon skickat till? (Jag skrev frågetecken)

Här är texten:

Till Hans L*o, Idioten!

Tycker du att dina förhör är rättssäkra?
Du lägger de du vill höra i Mohammads
mun
Du hetsar M att svära på koranen , att
svära inför sina föräldrar, du säger åt M
att jag skulle skylla på honom, att jag kommer
Lämna honom. Du hotar med livstids
fängelse, du använder ord som myndigheter.
"J har sagt till myndigheter"
Tänk på din framtid. Du har blivit lurad
av J, hon har gjort dig väldigt illa. Du
ville ju inte alls döda ngn, jag märker att dels
Är en fin människa bla bla Skitsnack Idiot

Hans L*o, du inser inte att din förhörs
metod enbart skapat en lögn som
kommer att spräckas. När M får veta att
du har ljugit för honom så hoppas jag att
du har ett bra försvar.
Det du har gjort är oetiskt , oförskämt
Jag har i samtliga förhör varit tydlig med att
M inte hållit i kniven.

Lycka Till!

(Jag kommer gå vidare med detta!
Samtliga material har ??dd postade?
För granskning samt till media
Citera
2017-07-21, 23:44
Bannlyst
Är det Jafar eller RS som pratar i Aftonbladet dokumentären?
Citera
2017-07-22, 00:11
Medlem
Citat:
Jag har skrivit av texten i exakt form - det ända oklara är de sista understrukna orden... vem har hon skickat till? (Jag skrev frågetecken)

Här är texten:

Till Hans L*o, Idioten!

mun

du har ett bra försvar.
M inte hållit i kniven.

Lycka Till!

Tack.

Hon gräver sin grop bara dlupare och djupare.
Citera
2017-07-22, 00:27
Medlem
develis avatar
Citat:
De som förhört MR verkar hon ha satt ihop namnen på.
Citat:
Citera
2017-07-22, 04:35
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Självklart inte om han (Wenny/Raund) är tillsammans med JM's äldsta dotter AB och inte dottern JB...
Det Anki återger är följande:
"Och då var den här Securitasvakten inne, skulle hälsa på mig eller någonting. Och då fick han ju höra Johanna Möllers namn. Så de sa de till Johanna Möller ska ni inte släppa in. Sedan när de hade gått, lite senare på kvällen sedan kom han in till mig och berättade det här att han hade jobbat där och. Han hade varit ihop med Julia, Johannas dotter bland annat då. Och han hade väl blivit uppringd av Johanna och ville, hon ville erbjuda sina tjänster. Sexuella tjänster, att han skulle komma dit."
Den securitasväktare som finns i förhör har initialer MK och anser att det finns tillräckligt material att arbeta med utifrån de uppgifter han lämnat.
Man kan tänka sig att det kan finnas ett antal personer inom polisen, socialtjänsten och andra "bra-att-ha-hållhakar-på"-personer som Johanna haft sex med.
Med tanke på att hon klarat sig så pass länge.

Dessa lär i så fall, förhoppningsvis och med rätta, vara oroliga nu när de fått erfara att Johanna är en impulsstyrd och korkad glappkäft.
Citera
2017-07-22, 04:56
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Jag har justerat den så den är läsbar

Maaaj Gaaaad

https://minfil.org/pdn7Z6b1be/IMG_0965.PNG
Tack!
Ja, Maaaaaaj Gaaaad är det första man tänker, fy fan alltså. Kan det komma ännu värre liknande grejer från henne nu, undrar man.

Tycker dock att en del av okvädningsord och annat också påminner om hur en par skribenter här beskriver t.ex polis, åklagare och hur saker och ting har gått till.
Citera
2017-07-22, 05:03
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:

Här är texten:

Till Hans L*o, Idioten!

mun

du har ett bra försvar.
M inte hållit i kniven.

Lycka Till!

Förutom att hon är ondskan själv, har hybris och är enfaldig så måste jag säga att hon här uttrycker sig snarlikt såna där fanatiska, aggressiva, frustrerade och mentalstörda rättshaverister.
Citera
2017-07-22, 05:13
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Hon kan inte räkna; bara konsumera. Det spelar ingen roll hur stora inkomster hon har; hon förbrukar pengarna. Hon har tagit dyra lån för att kunna finansiera sin löpande konsumtion (resor, bilar, kläder, smink, restauranger, dyra hotell, dyr mat, alkohol, föryngringskurer, plastikoperationer, småskit av alla möjliga slag...) och hade egentligen behövt en överförmyndare. Man ser varken planering eller framförhållning. Förutom de lån hon tvingats ta har hon haft olika bidrag samt ekonomisk hjälp av sina föräldrar; föräldrar hon hela tiden lurat att betala ut ännu mer pengar till henne och hennes barn - tills de tröttnade. Trots alla pengar hon fått är hon nedlusad med olika lån.
Riktigt.
Hon bara överkonsumerar.
Kanske hon har en släng av dyskalkyli också, förutom alla drag av psykopati och narcissism.
Tänk vad intressant det hade varit om hon (innan allt det värsta hände) hade fått besök av "Lyxfällan"-teamet? Typ "Lyxfällan-VIP", annars hade hon inte ställt upp.

Tänk att se henne sitta vid köksbordet och försöka förklara vad pengarna går till och sen få en översikt över vad hon drar in per månad och hur mycket hon lägger på olika saker.
Citera
2017-07-22, 05:33
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Riktigt.
Hon bara överkonsumerar.
Kanske hon har en släng av dyskalkyli också, förutom alla drag av psykopati och narcissism.
Tänk vad intressant det hade varit om hon (innan allt det värsta hände) hade fått besök av "Lyxfällan"-teamet? Typ "Lyxfällan-VIP", annars hade hon inte ställt upp.

Tänk att se henne sitta vid köksbordet och försöka förklara vad pengarna går till och sen få en översikt över vad hon drar in per månad och hur mycket hon lägger på olika saker.

Jag tänkte samma men att de skulle förklara vid köksbordet att "mörda för att rätta upp finanserna är inte okej".
Citera
2017-07-22, 06:15
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Jag tänkte samma men att de skulle förklara vid köksbordet att "mörda för att rätta upp finanserna är inte okej".
JM skulle svara: "vaddå mörda själv, jag har ju tänkt skicka en apjävel till det. Nu är det fan nya tag som gäller. Idioter! ALLT ska man få tänka ut själv, suck!".
Senast redigerad av magiciadehex 2017-07-22 kl. 06:22.
Citera
2017-07-22, 07:31
Bannlyst
Har ni fått brev på semesterhjärnan? Ut i solen ist för att fundera sönder er på detta som sagt var tidigare av mig hade amanda inte tid för semester mitt i en pågående utredning. Men nu är det som det är och det JM nu sysslar med är inget unikt, de flesta misstänkta skriver lappar brev eller "ristar" i väggar för att skicka meddelanden men vad som just skiljer sig här är att media trycker upp varje andetag JM andas och tråden hakar på men kör dubbelspel och beklagar sig via mail att exp ska sluta leverera "gamla nyheter" och ge möller "spotlight" - tid. Vad annat kan man göra än att garva åt sådana apkorkade resonemang.
Citera
2017-07-22, 08:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stativera
Nu svänger den egengjorda RPUn från munvig och extremt manipulativ till apkorkad och imbecill.
Det verkar som ni själva "saknar" något för att klara av att sätta "rätt" epitet, vad?

Gooodmorron!
Hikes borde inte tagit semester utan sett till att bygga upp försvaret inför överklagande. Istället lät Hikes låta klienten gå på RPU och där om någonsin skulle hon behövt advokaten eftersom hon är där på den något underliga premissen "restriktioner". Nåväl, inte helt oväntat får en stark man driva detta vidare efter domskälen kommer från den 294-åriga "juryn"
Dessa restriktioner kan man diskutera utifrån många olika håll men om vi tar och begrundar det ur ett åk-perspektiv så ser vi hur dom njuter och släpper igenom det mesta för egen vinnings skull. Givetvis känner dom till hur JM numera funkar efter ett år tillsammans och det gillas att låta henne få härja fritt. Den info hon gav tingsrättenom nya bevis borde det råda förundersökningssekretess på, borde åk fixat direkt och hikes är på semester och kan inte påverka som kan sin juridik. Skulle vittnet hon nu kommer ihåg hittas blir det givetvis problem när åk släppt igenom detta, trovärdigheten kommer i det stora hela vara noll. Förundersökningssekretess var ordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in