2017-07-21, 20:21
Medlem
ExtremParanoias avatar
Hur förhåller ni upplysta er till sions vises protokoll?
Citera
2017-07-21, 20:36
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Hur förhåller ni upplysta er till sions vises protokoll?

Den är profetisk och därmed är allt annat egentligen sekundärt. Sen överensstämmer protokollen med betydligt äldre judiska skrifter.
Citera
2017-07-21, 20:51
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Den är profetisk och därmed är allt annat egentligen sekundärt. Sen överensstämmer protokollen med betydligt äldre judiska skrifter.
Ok. Läste den igår och blev riktigt skrämd över hur mycket som stämmer in på verkligheten.

Hur ska man gå tillväga för att stoppa helvetet?
Citera
2017-07-21, 21:00
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ok. Läste den igår och blev riktigt skrämd över hur mycket som stämmer in på verkligheten.

Hur ska man gå tillväga för att stoppa helvetet?

Jag tror att det i praktiken redan stoppats. Internet dödade deras informationsmonopol och därmed blir det globala styret ogenomförbart. Antagligen är det något slags desperat "brända jordens taktik" vi sett genom de senaste årens massinvasion av icke-vita folk.
Citera
2017-07-21, 21:10
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Jag tror att det i praktiken redan stoppats. Internet dödade deras informationsmonopol och därmed blir det globala styret ogenomförbart. Antagligen är det något slags desperat "brända jordens taktik" vi sett genom de senaste årens massinvasion av icke-vita folk.
Anser du att slaget redan är vunnet? Krävs det inte en våldsam Fascistisk revolution?
Citera
2017-07-21, 21:33
Medlem
Swan65s avatar
Citat:

En massinvasion som i första hand attackerar judar.. Å ena sidan ger ni nazister judar i princip allsmäktig makt men sedan idiotförklarar ni dem genom att påstå att de bjuder in sin ärkefiende.. Ja inte kan man ju anklaga er smutsfascister för att vara speciellt begåvade .. Herregud
Citera
2017-07-21, 22:16
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Anser du att slaget redan är vunnet? Krävs det inte en våldsam Fascistisk revolution?

Kanske inte vunnet men det är förlorat för den internationella judenheten i alla fall. Det kan nog komma att krävas inbördeskrig innan det går att proklamera seger för vår sida.
Citera
2017-07-21, 22:19
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
En massinvasion som i första hand attackerar judar.. Å ena sidan ger ni nazister judar i princip allsmäktig makt men sedan idiotförklarar ni dem genom att påstå att de bjuder in sin ärkefiende.. Ja inte kan man ju anklaga er smutsfascister för att vara speciellt begåvade .. Herregud

Dina fake argument har redan bemötts, Kapten Schlomo. Det är givetvis inte judar utan vita européer som i första hand drabbas av massinvandringen. Hur mycket än den kuksugande rabbinen i Malmö ljuger och försöker ta på sig offerkoftan.
Citera
2017-07-21, 22:36
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Dina fake argument har redan bemötts, Kapten Schlomo. Det är givetvis inte judar utan vita européer som i första hand drabbas av massinvandringen. Hur mycket än den kuksugande rabbinen i Malmö ljuger och försöker ta på sig offerkoftan.

Vem försöker du lura? Nån av era fåtal hitlervurmare? Det finns drygt 20000 judar i sverige och de är extremt utsatta precis som judar runtom västeuropa pga den muslimska invandringen. Således flyr judarna till Israel i aldrig förr skådade skaror. Så med din rubbade logik utsätter sig juden för någon form av självskadebeteende för att få en ursäkt för att få komma hem till Israel? I övrigt måste jag ge dig en reprimand vad gäller ditt ohyfsade språkbruk, på min tid hade du fått smaka pennalismen
Citera
2017-07-21, 22:48
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Vem försöker du lura? Nån av era fåtal hitlervurmare? Det finns drygt 20000 judar i sverige och de är extremt utsatta precis som judar runtom västeuropa pga den muslimska invandringen. Således flyr judarna till Israel i aldrig förr skådade skaror. Så med din rubbade logik utsätter sig juden för någon form av självskadebeteende för att få en ursäkt för att få komma hem till Israel? I övrigt måste jag ge dig en reprimand vad gäller ditt ohyfsade språkbruk, på min tid hade du fått smaka pennalismen

För det har minsann judar och judisk media sagt. Frågan är ju varför i helvete det finns några judar kvar i Sverige i så fall? Jag kan min jude och judar har avslöjats så många gånger med att rita hakkors, välta judiska gravstenar, skicka antisemitiska hotmejl etc att man egentligen bara borde skratta åt offerkofteknarkandet. Skulle förresten inte du lista judar i Sverige som bekämpar mångkultur och massinvandring?
Citera
2017-07-21, 22:53
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:

Du och dina 20.000 fränder vet inte ens innebörden av att leva i skräck, det ska vi se till lilla bubben.
Citera
2017-07-21, 23:01
Medlem
Citat:

Detta har jag också funderat kring: Är där någon som ens har kollat upp om dessa judar som påstås ha flytt, verkligen har flytt?
Att flytta till Israel till sol och värme bland sina egna, är inte detsamma som att fly. Visa fakta att dessa judar som lipat att de "flytt" Malmö eller Sverige, faktiskt har gjort det?

Finns absolut inget underlag. Låter snarare som en ny scam för att väcka skuldkänslor hos den redan korkade goyen med för mycket samvete, "vända kinden åt" och "älska sin fiende..."-bullshitmentaliteten taget ur den idiotiska religionen kristendomen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in