2017-07-21, 19:15
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
OBS! Spekulation! Kan ju vara på det sättet att "pilot och H" blev uppmötta på vägen av GM och sen blev "pilot"vittne och hotad och därmed sketskraj och därmed "pilot" höll käft.
Kontenta: "Pilot" kan vara en riktig mes, mobbingoffer, feg, undanstött, ja, kärt barn har många namn.

Spekulation som sagt!

Ingen vet, men spekulera är fritt!

Eller så är "pilot" mördaren och ensam GM.
Citera
2017-07-21, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Du menar två typ "gärningsmän"? I så fall stämmer ju det med vad "Hanna med hunden" har sagt. Hon säger ju att hon hörde minst två mansröster som högljutt och upprört pratade i mun varandra.

Personligen är jag inte övertygad om att det vittnesmålet är andvändbart i sammanhanget.
Citera
2017-07-21, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
JAA, och VEM tror ni skulle lägga så mycken energi på detta? VEM vinner på att kasta skuld på andra? "Vissa" skribenter här tar i så dom nästan skiter på sej för att övertyga. Inte trovärdigt ett piss! "Ugglan" förklara nästan extasiskt. Det stinker.

Nej nu får du ge dig! Trött på att höra ditt tjat! Kan du inte komma med något konstruktivt? Ugglan har gjort ett kanonjobb idag och igår!!
Citera
2017-07-21, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Jösses vad namn som har pekats ut i tråden egentligen 😒

Måste erkänna jag har några vänner som var inne på förhör men ej blivit omtalade här ännu.
Väntar på det faktiskt, eller ska jag kontaktakta polisen igen???

Jag tycker det går över huvudspåret inland med spekulationer.,

Ett huvudspår som polisen går efter vore nog inte fel att komma fram!!!

Vilka var det då? Initialer iaf?
Citera
2017-07-21, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steamie
Personligen är jag inte övertygad om att det vittnesmålet är andvändbart i sammanhanget.

Fick ochså ett PM av en skribent här ( konstigt nog ) förstog inte riktigt hans medelande så jag skrev och frågade .... menar du att det är "dessa två som ev kan ha gjort detta tillsammans ? Har inte fått något svar än .. vill han att jag skriver ut hans PM här så gör jag det. Han skrev uppgifter han fått av en vän som inte har FB
Citera
2017-07-21, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Nej nu får du ge dig! Trött på att höra ditt tjat! Kan du inte komma med något konstruktivt? Ugglan har gjort ett kanonjobb idag och igår!!

Ett kanon jobb som han själv höjer till skyarna ... nu ser ni minnsan vad jag har snokat fram
Här ligger man inte på latsidan .
Om nu denne omtalade " Man inte skulle överhuvudtaget vara inblandad i detta? har du Ugglan gjort ett kanon jobb och vänt på varje sten i dennes människas liv och lagt ut här ? Är det fortfarande ett " bragd jobb som utförts ? Jag skulle skämmas som en galning .
Citera
2017-07-21, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steamie
I det här fallet tror jag faktiskt att LGWP har fel. Därmed inte sagt att polisen har rätt.

Har bestämt för mig att GW sagt att det finns teknisk bevisning för att det var två på platsen, den skulle jag gärna ta del av.
Och det får du ju tyvärr inte eftersom det är sekretess skyddat !
Citera
2017-07-21, 20:02
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
Eftersom min trovärdighet har varit så extremt ifrågasatt känns det skönt nu att kunna visa att min tipsare 2 (den där anonyma via PM igår morse) talade sanning och har koll. Jag har alltså ingen anledning att i nuläget ifrågasätta den personens agenda.
Dessutom har tipsaren 2 gett mig mer information än så här, men jag måste fundera lite över hur jag ska gå vidare med den. Den informationen är inte av sådan art att den låter sig skrivas ut riktigt hur som helst. Ge er till tåls!

Nu får du ursäkta om jag ifrågasätter återigen men vad i dina kontrollerade uppgifter gör att den person som skickade PM till dig inte har en agenda? Han eller hon visste alltså var denna snubbe bodde 1992 samt vilken brud han hade ihop det med. Knappast sprängstoff till uppgifter va?
Citera
2017-07-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
De här var märkligt! Jag såg att det stod "Det går bra nu". En liten stund senare är här bara en punkt. Om man gör en redigering så brukar det alltid stå att det blivit redigerat och när det blivit redigerat! Kan man redigera utan att det syns? Det var jag säker på att man inte kunde. Trodde bara det var moderatorer som kunde in och ändra...
Fått en fråga var "pilot och PR vänner ???
Citera
2017-07-21, 20:15
Medlem
Ugglan.s avatar
Det är främst två personer som motsätter sig den pågående diskussionen.
Citera
2017-07-21, 20:20
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Nu får du ursäkta om jag ifrågasätter återigen men vad i dina kontrollerade uppgifter gör att den person som skickade PM till dig inte har en agenda? Han eller hon visste alltså var denna snubbe bodde 1992 samt vilken brud han hade ihop det med. Knappast sprängstoff till uppgifter va?

Nej, det är inte "sprängstoff" och det har jag aldrig sagt. Däremot var det viktigt för mig att få kontrollera tipsaren 2:s uppgifter mot Skatteverket och mot en person i Helenas umgängeskrets. Det var det som allt främst handlade om. Jag anser nu tipsaren 2 som trovärdig och det är ju bra. På köpet har det visat sig att tipsaren 2 ligger verkar ligga nära Helena och hennes umgängeskrets. Så här långt verkar allt ok.

Men så har jag då fler uppgifter som är betydligt känsligare och de uppgifterna får ni vänta på.
Citera
2017-07-21, 20:21
Medlem
Citat:
Det är främst två personer som motsätter sig den pågående diskussionen.
Ok men denne person som kontaktat mig ( han är inte nyreggad här ) säger att de var det .
Och att PR var ihop med HA syster och bodde i centrum ! Han skrev även att du kommer få respons på detta om deras vänskap ! Kan inte intyga vad som är rätt eller fel ... skriver bara vad jag skulle .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in