Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Prata inte med mig om pajkastning då jag endast har bett 'Ugglan' att förklara sig.
Man har nu upprepade gånger frågat 'Ugglan' hur uppgifterna gällande KGM kan vara bekräftade men ingen av oss får något svar. Om hen behagar svara på detta så vet alla hur läget är och kan sedan gå vidare.
Jag kan tyvärr inte hålla mig härifrån 🤔😕
En fundering från mig... människor får PM och de säger än det ena än det andra ok så kan det ju vara? någon kan ju sitta på någon liten ledtråd! Det jag inte tycker känns så bra, är att någon har ett tufft och tidskrävande jobb med att analysera dessa PM och sedan göra en egensnickrad gärningsmanna profil ! Den mannen stämmer exakt in på profilen och initialer/ namn skrivs ut.Eftersom Leif GVP varit inblandad i detta fall och är det fortfarande ( han släpper aldrig ett olöst mord har han själv sagt) han har nog en ganska klar bild på mördaren och även på en gärningsmans profil .. men problemet är att den kan stämma in på säkert 50 män till där och utan kropp , DNA , mordvapen , bevis så är detta nästan omöjligt att lösa. man kan spekulera men att sitta och leka kriminolog hemma och ta människor som andra PM om och sätta in de i .... alla kriterium stämmer in på denne.... blir bara för mycket 😕