2017-07-20, 22:50
  #457
Moderator
Dr Kings avatar
Riktigt sågad blir Frankarn i exets senaste bloggpost från idag ja. Det verkar ju där som om han skiter totalt i sina båda barn. Dessutom som om han för bara några dagar sedan försökt övertala henne om att de skulle försöka bli tillsammans igen och att han inte var förlovad. Undrar vad hans senaste lammkött tycker när hon får läsa detta
Verkar som andra skrivit här som att hon mest är Frankarns plan för att få exet sotis. Verkar gå så där för Frankarn. Snart lämnar nog det nya lammköttet honom också och han får återigen gå till horor för att "kuken skall få sitt"
2017-07-20, 22:57
  #458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Riktigt sågad blir Frankarn i exets senaste bloggpost från idag ja. Det verkar ju där som om han skiter totalt i sina båda barn. Dessutom som om han för bara några dagar sedan försökt övertala henne om att de skulle försöka bli tillsammans igen och att han inte var förlovad. Undrar vad hans senaste lammkött tycker när hon får läsa detta
Verkar som andra skrivit här som att hon mest är Frankarns plan för att få exet sotis. Verkar gå så där för Frankarn. Snart lämnar nog det nya lammköttet honom också och han får återigen gå till horor för att "kuken skall få sitt"
Usch ja, han verkar vara ett riktigt jävla drägg! Samtidigt kan jag inte låta bli att fundera över: hur tänkte HON? Om hon nu visste allt detta hon skriver om, varför drog hon inte innan första barnet fötts.
2017-07-20, 23:04
  #459
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Media verkar förövrigt fortsatt älska Frank. Inte ett ord om ex-fruns offentliga utspel.

Ja, med tanke på hur Frank beter sig mot sitt ex och sina barn är det rätt smaklöst av Aftonbladet att bara stryka Frank medhårs.

AB skriver om Franks och Gabrielles förlovning: Man blir ständigt överraskad, säger Frank.

Jo, Frank..man blir ständigt överraskad när man läser Jeanettes blogg angående ditt beteende och ditt ordval. Brottarhjälten framstår som en mycket obehaglig typ.
2017-07-20, 23:17
  #460
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Ja, med tanke på hur Frank beter sig mot sitt ex och sina barn är det rätt smaklöst av Aftonbladet att bara stryka Frank medhårs.

AB skriver om Franks och Gabrielles förlovning: Man blir ständigt överraskad, säger Frank.

Jo, Frank..man blir ständigt överraskad när man läser Jeanettes blogg angående ditt beteende och ditt ordval. Brottarhjälten framstår som en mycket obehaglig typ.

Rätt märkligt minst sagt. Här har man liksom stoff för att verkligen göra Frank extremt mycket mindre folkkär men man skriver inget alls om det. Saker som också innebär många klicks. Antingen är det då så man vet att detta bara är bluff och båg från en bitter ex-fru eller så skyddar man Frank utifrån nu något skäl.
2017-07-20, 23:19
  #461
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luradevidomnu
Men vem går och förlovar sig med en så uppenbart störd människa?

Tuttfian får ju hänga med på kändisfester, åka Merca i miljonklassen och Frankan köper dyra handväskor åt henne också. Dessutom blir det resor jorden runt. Tuttfians insta-konto får många följare nu, bara en blogg och ett youtube-konto som fattas.

Frankan verkar väldigt tät. Hur många miljoner har han på banken egentligen ?
2017-07-20, 23:23
  #462
Medlem
FarbrorAgges avatar
1) Frank Andersson har en känd och tydlig personlighetsstörning (adhd?), är kraftigt lågintelligent och dessutom drogmissbrukare. Detta vet ALLA som har träffat honom. Syns och märks direkt.

2) Det måste givetvis vara något "fel" på både exfrun och den nya bruden. Säkert även de andra loserbrudarna som har skaffat barn med honom, utom möjligen den första. Jeanette Bouvin Andersson verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan.

3) Det är klassiska outbildade, förortsbrudar som faller för Frallan. De får inte nåt bättre än en gammal f.d. idrottsstjärna från 70-talet. För de här tjejerna räcker det gott och väl med att Frank är en "kändis". Att han är en C-kändis spelar ingen roll. Brudarna ifråga var/är helt nöjda med det hela eftersom Frank är det bästa den här typen av golddigger-brudar kan få. Tragikomiskt i sig.
2017-07-20, 23:23
  #463
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Rätt märkligt minst sagt. Här har man liksom stoff för att verkligen göra Frank extremt mycket mindre folkkär men man skriver inget alls om det. Saker som också innebär många klicks. Antingen är det då så man vet att detta bara är bluff och båg från en bitter ex-fru eller så skyddar man Frank utifrån nu något skäl.

Det skälet stavas PENGAR ! AB säljer reklamplatser till LeoVegas, där en viss brottare är med.

Frank framstår som en kul kille i reklamen, men efter att Jeanette avslöjat Frank är han allt annat än kul.
2017-07-20, 23:36
  #464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Tuttfian får ju hänga med på kändisfester, åka Merca i miljonklassen och Frankan köper dyra handväskor åt henne också. Dessutom blir det resor jorden runt. Tuttfians insta-konto får många följare nu, bara en blogg och ett youtube-konto som fattas.

Frankan verkar väldigt tät. Hur många miljoner har han på banken egentligen ?

Med tanke på hur han spenderar så tror jag inte han har särskilt mycket alls på banken
Det är väl också ganska typiskt adhd-offer att leva så, tänka kortsiktigt och bränna pengar allt efter dom kommer in.
2017-07-20, 23:48
  #465
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
1) Frank Andersson har en känd och tydlig personlighetsstörning (adhd?), är kraftigt lågintelligent och dessutom drogmissbrukare. Detta vet ALLA som har träffat honom. Syns och märks direkt.

Kraftigt lågintelligent drogmissbrukare med ADHD kör Måsvinge-merca SLS AMG och badar i pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
2) Det måste givetvis vara något "fel" på både exfrun och den nya bruden. Säkert även de andra loserbrudarna som har skaffat barn med honom, utom möjligen den första. Jeanette Bouvin Andersson verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan.

Jeanette är hårfrissa, hon var ensamstående mamma som hade svårt att betala räkningarna, men så kom charmige Frankie Boy med sitt million $$$ -smile och så vips blev Jeanette kär.


Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
3) Det är klassiska outbildade, förortsbrudar som faller för Frallan. De får inte nåt bättre än en gammal f.d. idrottsstjärna från 70-talet. För de här tjejerna räcker det gott och väl med att Frank är en "kändis". Att han är en C-kändis spelar ingen roll. Brudarna ifråga var/är helt nöjda med det hela eftersom Frank är det bästa den här typen av golddigger-brudar kan få. Tragikomiskt i sig.

Frankan gillar brudar med duckface och silikontuttar.

Frankan är kändis, men tjafsar med Jeanette på instagram om att hon lagt ut en bild på hans son med Jeanettes nya kille.

Har väl bara regerat på ditt respektlösa sätt att lägga ut våran son på nätet tillsammans med din nya , utan att jag har en susning ! Den är inte ok . . .

Mumma för skvallerpressen, även om de utelämnat den mörkaste sidan av charmige Frankans personlighet pga hans 56:a status.
2017-07-21, 00:00
  #466
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ex-frugan publicerar nytt inlägg dagen till ära.


Medan media bara publicerar Frank och nya kärestan ord om svek och det har varit svåra år för Frank men nu har han äntligen kommit ur det. Frank kanske inte är så där dålig på att hantera media ändå utan kan styra lite som han vill. Det mest tragiska när pajkastning blir så offentlig som här är ju alltid för barnen. Där får man hoppas på att de reder ut det och finner en lösning som funkar (utan att blogga eller använda media för att kasta skit).

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Usch ja, han verkar vara ett riktigt jävla drägg! Samtidigt kan jag inte låta bli att fundera över: hur tänkte HON? Om hon nu visste allt detta hon skriver om, varför drog hon inte innan första barnet fötts.

Instämmer. Hon borde väl veta hur Frank är som pappa vid det här laget, eller har hon varit helt ovetande om barnen han har sedan tidigare? (Alltså jag känner inte till hur han varit mot dem, men... Det verkar ju nästan som hon fått kontakt med de mammorna först nu - ungefär sådär som kvinnor i USA som råkat ut för sol-och-vårare och sedan plötsligt en vacker dag så avslöjas allt när de får nys om mannens framfart i andra delstater osv.)

Inte direkt elegant och stilfullt att hänga ut sig och sin (ex-)partner på det där viset heller - men jag har full förståelse för att man gör det ändå. Det är terapeutiskt. Och det kan kännas välgörande att "sanningen" (men det blir ju alltid bara en variant av den) kommer fram till sist, särskilt för den som varit tyst länge och tagit mycket skit. Men de små oskyldiga barnen!!!

Citat:
Jag tittar på mina fina oskyldiga små pojkar och tycker så förbannat synd om dom. Dom förtjänar inte det här. Dom är värda så mycket mer. En engagerad och kärleksfull far som sätter de främst jämt.

Lätt att sitta på avstånd och vara förnuftig - men som sagt varför väljer man en far som Frank Andersson till sina barn?
2017-07-21, 09:09
  #467
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Instämmer. Hon borde väl veta hur Frank är som pappa vid det här laget, eller har hon varit helt ovetande om barnen han har sedan tidigare? (Alltså jag känner inte till hur han varit mot dem, men... Det verkar ju nästan som hon fått kontakt med de mammorna först nu - ungefär sådär som kvinnor i USA som råkat ut för sol-och-vårare och sedan plötsligt en vacker dag så avslöjas allt när de får nys om mannens framfart i andra delstater osv.)

Inte direkt elegant och stilfullt att hänga ut sig och sin (ex-)partner på det där viset heller - men jag har full förståelse för att man gör det ändå. Det är terapeutiskt. Och det kan kännas välgörande att "sanningen" (men det blir ju alltid bara en variant av den) kommer fram till sist, särskilt för den som varit tyst länge och tagit mycket skit. Men de små oskyldiga barnen!!!



Lätt att sitta på avstånd och vara förnuftig - men som sagt varför väljer man en far som Frank Andersson till sina barn?

1. Jeanette kunde gjort lite bakgrundsresearch så hade hon sett att han inte bryr sig om sina barn med tidigare / Ex.
2. Fantastiskt pinsamt att outa varandra i media, ohyggligt omoget och på gränsen att man fått barnförbud av staten.
3. Kromosomfel på alla inblandade.
2017-07-21, 11:00
  #468
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
2. Fantastiskt pinsamt att outa varandra i media, ohyggligt omoget och på gränsen att man fått barnförbud av staten.

Pinsam är det Frankan som är. Jeanette är modig nog att gå ut med sanningen. Tyvärr är Frankan en nationalklenod i stil med OJ Simpson, dvs han tror han kan göra vad som helst och ändå slippa undan. Kanske kan Jeanette få honom på fall, så att sponsorerna och spelbolagen drar öronen åt sig. Vem vill se reklam på tv med nån som kallar sin exfru för en sönderknullad hora ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in