Citat:
Ursprungligen postat av
Astrorbit
Vad är det för fel på Soros, vad är hans drivkraft? när började han? vem hjälper honom och vem uppmanade honom att göra det han gör från början? vad vill han?
Soros, son of a j-ew!
- började redan som liten, född i Ungern och när Nazisterna skulle plocka ut judarna (eller gasa dem om man nu tror på de där) så gjorde Unge Soros Entré som krypto-jude och plundrade de ägodelar som blev kvar.
Av "hans egna" "Utvalda" folk.
Han har inga skrupler med det, eftersom det aldrig fanns nån risk att han skulle vara på de andras sida.
Stulet efternamn, på ungerska betyder det "design successor" och Esperanto (tror jag) betyder det “Will Soar”
Frågar du.. personer som tror att all form av kritik mot Judar är "Antisemitiska Konspirationsteorier" (språkets kanske mest värdeladdade ord) så är han en "Filantrop" med näsa för afffärer.
Att han genomfört attacker både i England (Black Wednesday) och i Sverige efter kuppen mot Riksbanken 1985 och satte Sveriges ekonomi i fritt fall och vi kastades in i EU tätt efteråt är väl den där näsan de menar kanske.
Soros NGO "Open Borders" är vad de låter som. (bortsett från den sionistiska ockupationen av Palestina då) men resten av världen ska sakna gränser och George Soros räknar med att snart kunna öppna "Hidden Secret Societies" och vad han menar med det vet jag inte riktigt.
Officiell invigning av Jew World Order kanske, vem vet?
Han finansierar Black Life Matters, Ferguson Riots, Pussy Riots, Anti-Trump Riots efter US Election, Svenska Pro-Sionistiska eXpo och han strösslar shekels runt sig till allt möjlig skit.
Han var drivande bakom Pussy Hats, en miljon amerikanska kvinnor som marscherade med stickade fittor på huvudet mot "Grab em by the Pussy" kommentarer typ. De va lite kul faktiskt men samtidigt oerhört tragiskt.
Underhuggare dock, och utan att kunna ge klara bevis så pekar allt mot Basel och BIS
Soros är dealern i Rothschilds affärer. Deltog även på Ritualer med högst troliga pedofila inslag i vad som avslöjandes av Wikileaks. Backade Hillary Clinton, CTR med David Brook (censurmaskin) och har stora lån till Jared Kushner, sionistiska juden som lever med Donald Trumps enda dotter.
En Utvald Filantrop, helt enkelt. Med makt & pengar. Eller Finansjude är kanske mer passande.
Det är väl i grova drag vem Georgie Boy is.
Mellan 80 och döden men har en psykopatiska avkommor, hans son, Alex Soros arbetar för UC Berkeley där Sionistiska DisInfo Kanaler som RebelMedia och Infowars peppat från ena sidan och den i USA totalt infiltrerade Antifa Rörelsen från andra sidan i rena slagsmål på UC Berkeley - som en jävla circus show
(jag vet och förstår att de allra flesta här hatar AFA, men de var fan bättre innan de blev JDL under annat namn och de är hans lakejer som ligger bakom mkt av de våld mot meningsmotståndare som AFA Sverige ett tag var mest känt för.)
Men! Jag får fan ge Israel kredd (!!) för deras uttalande! jag blev riktigt förvånad när jag läste om det i Sputnik News för några dagar sedan.
Länk:
Israel Accuses Soros of 'Continuously Undermining Democratically Elected Gov'ts'
Att motarbeta en person som George Soros har inte med att han är Jude att göra, han kunde lika gärna va eskimå.
Hans beskyddare tycker dock annorlunda och att de facto att han är utvald ger han särskild status. Dock INTE Israel och igen och andra gången NÅNSIN för mig:
Kudos Israel!