2017-07-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Samma här. Och jag hoppas verkligen att de hittar honom så att föräldrarna kan få sörja ifred!!

Om inte så hoppas jag de hittar något spår - en sko, mobilen, mössan - bara något för att indikera att han varit där. Behövs nu för folk börjar ge upp, tror jag.

Ja, men precis!
Hur fruktansvärt det än må vara att han hittas avliden, vilket jag tror mer o mer, för var dag som går, så måste det vara bättre än ovissheten..
Citera
2017-07-20, 15:45
Medlem
Usch , man sitter bara och väntar nu på att missing people ska skriva något......
Citera
2017-07-20, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Ja men kanske ändå, ibland vill man ju vika av på någon liten "egen" stig för att slippa ha folk i hälarna. Eller hur?Typ när man vill va ifred. Bara en tanke....

Usch namnet "trill o biten ", att trilla ner och sen bli biten...urkk ...
Men en trilobit är väl en fossil ;ett gammalt skalbagge från dinosarietiden? Det kanske finns massa fossiler i bergen där ? Restaurang Trilobiten fick väl stänga på grund av alla fallolyckor....
Ja, det namnet säger ju allt
Hittade faktiskt en bild på just det brottet jag nämnde och upptäckte att jag var där den 27 maj :/ Det är omgärdat av ett numera rostigt och trasigt staket.
https://goo.gl/images/LG8bjZ
Citera
2017-07-20, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlterEgo69
Hittade faktiskt en bild på just det brottet jag nämnde och upptäckte att jag var där den 27 maj :/ Det är omgärdat av ett numera rostigt och trasigt staket.

Jo vackert på sitt sätt...

Men hade de spritservering på Trilobiten?
Känns lite "suisidebaserat" eller snarare ;händer det, så händer det....
Typ full person bland ravinstup,,,hmm,vad är oddsen för det...?
Senast redigerad av evaveva 2017-07-20 kl. 15:59.
Citera
2017-07-20, 15:57
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Nope jag skulle nog sätta mig på en plats mitt på åkern med utsikt åt alla håll., på min vakt....
Typ en stor sten eller ett träd.

Tror inte man sätter sig mitt på ett fält om man känner sig förföljd. Jag känner mer att jag skulle försöka ha ryggen fri, sitta mot någonting så behöver man bara ha uppsikt över 3 sidor. Tänker egentligen bara högt men ute på ett fält skulle jag känna mig väldigt blottad
Citera
2017-07-20, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Tror inte man sätter sig mitt på ett fält om man känner sig förföljd. Jag känner mer att jag skulle försöka ha ryggen fri, sitta mot någonting så behöver man bara ha uppsikt över 3 sidor. Tänker egentligen bara högt men ute på ett fält skulle jag känna mig väldigt blottad

Jo ligger någonting i det..
Citera
2017-07-20, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlterEgo69

Oj, tänk om Patrik var i närheten då.?
Citera
2017-07-20, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ja, men precis!
Hur fruktansvärt det än må vara att han hittas avliden, vilket jag tror mer o mer, för var dag som går, så måste det vara bättre än ovissheten..

Joo...men vad ledsna vi kommer bli...alla ideer vi lagt till , för att på något sätt få honom att i fantasin, komma närmare hemmet., och sen går han och trillar i..., plopp!....borta förevigt ....så sorgset...
Han kanske inte ens hann uppfatta faran innan han var i vattnet (detta är bara en spekulation alltihop).
Senast redigerad av evaveva 2017-07-20 kl. 16:09.
Citera
2017-07-20, 16:07
Medlem
Citat:
Jo vackert på sitt sätt...

Men hade de spritservering på Trilobiten?
Känns lite "suisidebaserat" eller snarare ;händer det, så händer det....
Typ full person bland ravinstup,,,hmm,vad är oddsen för det...?
Det är en jättefin plats liksom många andra i området. Jag tror att om man går
i såna tankar så behöver man inte ta sig till kalkbrotten. Nej, nu börjar det kännas
lite övermäktigt så jag tar en liten paus och går ut i solen en stund. Ta hand om
dig, evaveva
Citera
2017-07-20, 16:31
Medlem
Citat:
Joo...men vad ledsna vi kommer bli...alla ideer vi lagt till , för att på något sätt få honom att i fantasin, komma närmare hemmet., och sen går han och trillar i..., plopp!....borta förevigt ....så sorgset...
Han kanske inte ens hann uppfatta faran innan han var i vattnet (detta är bara en spekulation alltihop).

Självklart, men ur familjens synvinkel borde det ändå vara bättre.
Citera
2017-07-20, 16:36
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Varför då? Att alla tillhörigheter finns kvar vad jag läst mig till? och vad jag förstått orört.. tyder väl på att han själv kastat dit grejerna. Dessutom lär ju psykosen eller vad han nu drabbats av skett i detta skede. Så att han kastar iväg saker är väl allt annat än konstigt?

Sannolikt finns han i närheten.

Jasså, kan du vara lite tydligare, var finns P?

Att innehållet i väskorna var orört tyder lika mycket på att P inte har rånats.
Citera
2017-07-20, 16:44
Medlem
Enl en kommentar i "Hitta Patrik" är fältet där ryggsäcken hittades, genomsökt av både Missing P o polisen innan grödorna växte till sig. Vet dock inte hur säker informationen är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in