2017-07-20, 15:03
Medlem
199797s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksarkivarien
Källa?
http://www.expressen.se/gt/krim/kvinna-och-tre-barn-doda-/
Citera
2017-07-20, 15:04
Medlem
irishrages avatar
bild på gm samt bo tack!
Citera
Medlem
fishANDchipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eireann
Det blir inte så mycket skrik om man skär halsen av dem

Nej det blir det inte. Men GM kan bara skära halsen av en i taget och i ett sådant scenario finns risk att något av de andra barnen vaknar och bevittnar skiten. Det var lite så jag tänkte.
Citera
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Hennes man verkar ha koppling till Sarajevo. Tror att efternamnet kommer från hans sida.
Muslimskt förnamn.
Citera
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
De dog inte av branden, de blev mördade innan.

Citat:
Ursprungligen postat av All.
Stämmer namnet ökar möjligheten för hedersmord.

En mor med tre barn har haft planer på att lämna sin man. Mannen får nys om det hela och kan inte acceptera det. Han slår ihjäl dem och försöker dölja spåren?

Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas

Men personligen tror jag att GM dödat mamman sedan tagit ett barn i taget för att inget av barnen har gjort ljud ifrån sig vad jag kan läsa mig till....

Pekar på att GM dödat alla i sömnen sedan satt eld på lägenheten.

Håll inte på och sprid lögner här! Endast kvinnan och ett av barnen mördades innan branden.
Citera
2017-07-20, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Håll inte på och sprid lögner här! Endast kvinnan och ett av barnen mördades innan branden.

Expressen:

Citat:
– Alla fyra har skador på kroppen som inte är brandrelaterade, säger Thomas Fuxborg.

Citat:
– Vår arbetshypotes är att vi utreder fyra fall av dödligt våld och att de här fyra har blivit utsatta för brott innan branden startar i lägenheten.

Citat:
Flera av de döda hittades skurna i halsen, uppger flera av varandra oberoende källor för Expressen.
– Vilka skador de hade är inget som vi berättar om, säger Tommy Nyman, presstalesperson vid polisen i region Väst.
Citera
2017-07-20, 15:07
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Jag är från bosnien och "muslim" (är ateist egentligen) och om det är han som har gjort det så hoppas jag att han får negerkuk i fängelset.
Jag själv röstar på SD och tycker att om man inte sköter sig så ska man ut ur landet. Jag skiter fullständigt om han råkar vara min landsman. 99% av bosnier håller med mig det kan jag lova er.

Tror dig och jag är helt övertygad om att denne GM aldrig kommer att kunna släppas ur isoleringscellen.
dead man walking
Citera
2017-07-20, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld

Men alla hade skador från före branden står det i tidningarna. Så möjligen även kniv.
Citera
Medlem
Saf*t är ett typiskt bosniskt muslimskt namn. Dock kan jag inte påstå att bosniska muslimer ägnar sig åt hedersmord, det förekommer nog mest i Mellanöstern.
Citera
Medlem
Var offren musslor eller var de svenskar?
Citera
2017-07-20, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Nej det blir det inte. Men GM kan bara skära halsen av en i taget och i ett sådant scenario finns risk att något av de andra barnen vaknar och bevittnar skiten. Det var lite så jag tänkte.

Mamman lär nog blivit mördad först , när hon sov kanske till och med , om barnen skrek hade ju det som ingen betydelse om inte
Citera
2017-07-20, 15:12
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Visst de flesta bosnier tänker och reagerar precis som människor i västvärlden men det gör även de flesta iranier, irakier, syrier m fl också. Men tyvärr den gemensamma nämnaren är återigen islam

Det finns hittills inga uppgifter om MGM:s religiösa tillhörighet. I Bosnien är knappt hälften muslimer.

Tittar man runt bland BO:s vänner som har samma efternamn så hittar man en som är muslim. De övriga verkar inte så särskilt religiösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in