2017-07-20, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reeves
Varför kan vi inte blanda in båda statistikpunkterna? Kön är intressant. Varför är inte ras?
Han menade nog att det finns västerländska män som begår brott mot kvinnor också , våld i hemmet är inte speciellt ovanligt i Sverige bland svenskar heller tyvärr.
Citera
2017-07-20, 14:49
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Ett gemensamt för S*fet och M*gd*lena:

S*fet M*gd*lena M*kas

Safet är ett muslimskt förnamn, satan i gatan nu blir det liv på FB....

Tragiskt mycket tragiskt jag tror att snubben begått morden efter flera års bråk med mamman till barnen han kunde inte ta att hon ville gå vidare helt enkelt...

Efternamnen är polska jag blir inte klok han har ett muslimskt förnamn med polska efternamn??
Citera
2017-07-20, 14:50
Medlem
57Emmas avatar
Fy fan, saknar ord för denna gärning, mår illa

http://www.expressen.se/gt/krim/kvinna-och-tre-barn-doda-/
Citera
2017-07-20, 14:50
Medlem
Reevess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Han menade nog att det finns västerländska män som begår brott mot kvinnor också , våld i hemmet är inte speciellt ovanligt i Sverige bland svenskar heller tyvärr.

Det är jag också övertygad om. Men min uppfattning var att han viftade bort ras som ointressant.
Citera
2017-07-20, 14:51
Medlem
Hoppas polisen har rätt snubbe, då är det löst innan stängningsdags.
Citera
2017-07-20, 14:52
Medlem
MicNak67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Borde inte 01 vara en lägenhet på bottenvånigen? Är det inte ofta så man börjar räkna? Branden var väl högst upp i huset. På tredje våningen?

Lägst nr börjar högst upp
Citera
2017-07-20, 14:53
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Kanske lite OT men kvinnan var medlem i facebook gruppen Stå upp för Sverige.
Nästan 50% av befolkningen i Bosnien är muslimer. Därmed inte sagt att det har med religion att göra.
Må GM brinna i helvetet

Min erfarenhet av bosnier är att de inte är "extremmuslimer", utan snarare lite lagom vardagstroende precis som vi svenskar. Kvinnorna bär t.ex. inte slöja, och det finns många av dem som t.o.m. dricker alkohol och äter fläsk som vem som helst. De brukar inte skylta med sin tro. De skötsamma bosnierna brukar reagera likadant som skötsamma arbetskraftsinvandrare från Finland, Spanien, Italien, Grekland o.s.v. tidigare, när man talar om de låtsasflyktingar som kommer nu, nämligen att det kommer för många och att de blir väldigt bortskämda. Det är inte så att bosnier som är muslimer automatiskt tar samma sida som islamister, utan snarare tvärtom.
Senast redigerad av Merwinna 2017-07-20 kl. 14:57.
Citera
2017-07-20, 14:59
Medlem
Reevess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan80
Visst kan vi det men allt som oftast pratar vi enbart om ras, kultur och hudfärg. Aldrig om varför männen har spårat ur och beter sig så fucked up. Mord, våldtäkt, ofredanden, hot med mera.

Dessa ämnen får sin skärmtid också, jag lovar. I ett mord är all information intressant, så var snäll och förminska ingenting. Luftfuktighet och planeternas bana är till och med intressant om de bidrar till förklaringen.
Citera
2017-07-20, 15:01
Medlem
199797s avatar
Dom var skurna i halsen alltså.. fyfan!
Citera
2017-07-20, 15:02
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Min erfarenhet av bosnier är att de inte är "extremmuslimer", utan snarare lite lagom vardagstroende precis som vi svenskar. Kvinnorna bär t.ex. inte slöja, och det finns många av dem som t.o.m. dricker alkohol och äter fläsk som vem som helst. De brukar inte skylta med sin tro. De skötsamma bosnierna brukar reagera likadant som skötsamma arbetskraftsinvandrare från Finland, Spanien, Italien, Grekland o.s.v. tidigare, när man talar om de låtsasflyktingar som kommer nu, nämligen att det kommer för många och att de blir väldigt bortskämda. Det är inte så att bosnier som är muslimer automatiskt tar samma sida som islamister, utan snarare tvärtom.

Visst de flesta bosnier tänker och reagerar precis som människor i västvärlden men det gör även de flesta iranier, irakier, syrier m fl också. Men tyvärr den gemensamma nämnaren är återigen islam
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 199797
Dom var skurna i halsen alltså.. fyfan!
Källa?
Citera
Medlem
Danne90s avatar
Jag är från bosnien och "muslim" (är ateist egentligen) och om det är han som har gjort det så hoppas jag att han får negerkuk i fängelset.
Jag själv röstar på SD och tycker att om man inte sköter sig så ska man ut ur landet. Jag skiter fullständigt om han råkar vara min landsman. 99% av bosnier håller med mig det kan jag lova er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in