Citat:
Ursprungligen postat av
Magro
Blaj
Blev du arg för att jag drog ner byxorna på dig, Magro? Du har ju en tendens att på senare tid inte svara på de inlägg som faktiskt riktas till dig utan istället ge dig in i helt andra diskussioner. I övrigt så vill jag påpeka att din personanalys av mig lämnar en hel del att önska. Den enda punkten du får rätt på är min syn på
Förintelsen, vilket är lika imponerande som att "lista ut" att jag även är skeptiskt inställd till feminismen. Resten kan vi nog avfärda som projektion. Speciellt anklagelsen att jag skulle hysa någon sorts antipati mot Kingstown är löjeväckande; jag behandlar honom som vilken medlem som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Magro
Vad vet du om vad kingstown klarar av att 'konfrontera'?
Uppenbarligen klarar han inte av att konfrontera det faktum att RS ljugit för honom eftersom han hela tiden försöker hitta möjligheter till att barnen ändå ska ha varit skyldiga. Kingstown har däremot ursäkterna att han är anhörig och pundare. Vad har du för ursäkter?
Citat:
Ursprungligen postat av
Magro
Hur vet du att Rolf Sandberg har ljugit?
För att han har avslöjats med ett flertal lögner som han fällt både under utredningen och nu efteråt. Om du läser igenom tråden så kommer du att hitta flera stycken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Magro
När jag anklagar Leif GW Persson för direkt lögn är detta med hänsyn till att alternativförklaringen i min mening kan uteslutas i och med Perssons akademiska meriter. Det är inte rimligt att Dr Persson inte skulle kunna hålla isär det han 'läser in mellan raderna' och det som faktiskt står.
Jag bryr mig inte om vad GW hävdar, och jag bryr mig ännu mindre om vad du tycker om GW. Jag har svårt att se relevansen, varför tar du upp det här med mig? Ville du bara fylla ut texten?
Du glömde förresten att svara på min fråga:
Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
En ärlig fråga: Behöver jag "fördumma" mina inlägg för att du ska fatta? Eller är det så att du bara inte vill förstå?