2017-07-18, 22:25
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Vad säger TS om alla snygga tjejer som knullar mer än snittet? Inte fn blir dem fulare.
Citera
2017-07-18, 22:25
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Oroa dig inte. Kroppen eftersteävar balans i ditt hormonsystem. Om du skulle råka produera mer testosteron pga onanering så kommer ett annat hormon att utsöndras som sänker nivåerna igen. Så klitta på du.
Citera
2017-07-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorgenstorm99
Vad säger TS om alla snygga tjejer som knullar mer än snittet? Inte fn blir dem fulare.
Om de bara ligger i ställningar som inte kan ge orgasm för partnerns skull, utan att vara kåta, räknas det inte.
Citera
2017-07-18, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Oroa dig inte. Kroppen eftersteävar balans i ditt hormonsystem. Om du skulle råka produera mer testosteron pga onanering så kommer ett annat hormon att utsöndras som sänker nivåerna igen. Så klitta på du.
Syre oxiderar bort kolväten med tiden också, ändå gör kolvätessmog allvarlig skada. Varför inte samma princip med hormoner.
Citera
2017-07-18, 22:28
Medlem
Mikibus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofattklittra
Den här tråden ska utgå från forskning, inte från religion. Att ha sex och tycka att det är skönt är lika illa som att onanera.

Kan jag få en vetenskaplig källa på ditt påstående då? 🙄 Fjant.
Citera
2017-07-18, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Kan jag få en vetenskaplig källa på ditt påstående då? 🙄 Fjant.
Läs komvux.
Citera
2017-07-18, 22:32
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Syre oxiderar bort kolväten med tiden också, ändå gör kolvätessmog allvarlig skada. Varför inte samma princip med hormoner.

Du jämför äpplen och päron.

På vilket sätt menar du att en tillfällig höjning av ett hormon som finns naturligt i din kropp skulle göra irreversibel skada?
Citera
2017-07-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hickeyersel
Rätt fascinerande och se hur många som ändå tror på onanitrollet.
Lite underhållande läsning faktiskt, det är mycket som är farligt*
Jag är orolig. Det är du som trollar.
Citera
2017-07-18, 22:33
Medlem
Mikibus avatar
Citat:
Läs komvux.

"Att ha sex och tycka att det är skönt är lika illa som att onanera."

Du påstår alltså att jag kommer få mer kunskap om detta på komvux?
Citera
2017-07-18, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
"Att ha sex och tycka att det är skönt är lika illa som att onanera."

Du påstår alltså att jag kommer få mer kunskap om detta på komvux?
Du kommer att få grundkunskaperna om hormoner som visar att all sexualitet beror på hormoner som är giftiga för kvinnor.
Citera
2017-07-18, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
På vilket sätt menar du att en tillfällig höjning av ett hormon som finns naturligt i din kropp skulle göra irreversibel skada?
På precis samma sätt som en tillfällig höjning av luftföroreningar gör irreversibel skada på bland annat lungorna. Att något finns naturligt bevisar inte att det är ofarligt, det finns många växtgifter och djurgifter som är dödliga och en del sjukdomar beror faktiskt på att kroppen producerar gifter själv. Och så risken att bli impulsiv och oempatisk av testosteron och begå något hemskt under det tillfälliga inflytandet, det är verkligen en hemsk tanke! Jag skulle vakna upp till min kvinnliga empati igen när testosterongiftet gick ur mig och ALDRIG förlåta mig själv!
Citera
2017-07-18, 23:15
Medlem
Citat:
Om de bara ligger i ställningar som inte kan ge orgasm för partnerns skull, utan att vara kåta, räknas det inte.

Citat:
På precis samma sätt som en tillfällig höjning av luftföroreningar gör irreversibel skada på bland annat lungorna. Att något finns naturligt bevisar inte att det är ofarligt, det finns många växtgifter och djurgifter som är dödliga och en del sjukdomar beror faktiskt på att kroppen producerar gifter själv. Och så risken att bli impulsiv och oempatisk av testosteron och begå något hemskt under det tillfälliga inflytandet, det är verkligen en hemsk tanke! Jag skulle vakna upp till min kvinnliga empati igen när testosterongiftet gick ur mig och ALDRIG förlåta mig själv!

Bra, sluta helt enkelt att pilla på dig själv, och ha bara oskönt sex. Problem solved.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in