Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-07-18, 14:37
Medlem
deadsets avatar
Sådana här saker kommer vi få se mycket av i Europa framöver. Horder av aggressiva män från tredje världen som drar fram på gatorna beväpnade med gatustenar och knivar. Vita småtjejer som blir omringade, tafsade på och våldtagna mitt på ljusa dagen, folk som åker på gängstryk utan anledning. Polisen kommer vara fullständigt handfallen.

Detta är resultatet av en flera decennier lång massinvandring av muslimer in i Europa.
Citera
2017-07-18, 14:45
Medlem
defenseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Vilken överraskning att det bara är genom FB som man kan läsa om den här nyheten, .
Antar att den socialmarxistiska statstelevisionen och radion samt liberalmedias ny sk "öppenhet" ang invandrarproblematiken har sina gränser.
Det går utmärkt att läsa om nyheten i tyska media.

(Internet, du vet!)

Och då lär man sig, bland mycket annat, att en minoritet av förövarna hade utländsk bakgrund.

Det vill säga färre än 50%.
Senast redigerad av defenseur 2017-07-18 kl. 14:50.
Citera
2017-07-18, 14:47
Medlem
Nordanvindarnas avatar
När fan ska svensken och andra européer vaknar upp till det faktum att vi är under attack? Det pågår ett lågintensivt krig mot Islam. Och vi gör inte ens motstånd.

Vad vi ser är ett ockupationsbeteende. Så här beter sig soldater när de ska förnedra och kuva den civilbefolkning de just besegrat i krig.

Man förstör. Våldtar. Förnedrar. Skapar kaos. Tar för sig och kaxar sig mot de infödda. Slår sönder och härjar.

Allt det här händer idag. Just nu. Varje dag. I Sverige. I Europa.

Det vi ser i trådstarten pågår hela tiden i större eller mindre omfattning.

När fan får vi upp ögonen?

Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Sådana här saker kommer vi få se mycket av i Europa framöver. Horder av aggressiva män från tredje världen som drar fram på gatorna beväpnade med gatustenar och knivar. Vita småtjejer som blir omringade, tafsade på och våldtagna mitt på ljusa dagen, folk som åker på gängstryk utan anledning. Polisen kommer vara fullständigt handfallen.

Detta är resultatet av en flera decennier lång massinvandring av muslimer in i Europa.

Framöver? Det du räknar upp pågår ju hela tiden redan idag. Med större eller mindre intensitet.

Om du däremot menar att det kommer att bli värre håller jag fullständigt med dig.
Senast redigerad av Nordanvindarna 2017-07-18 kl. 14:50.
Citera
2017-07-18, 14:58
Medlem
Troligtvis organiserat. ungefär som nyår Köln för nåt år sedan. man samlar i hop så många som möjligt via sociala medier....
Citera
2017-07-18, 15:06
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defenseur

(Internet, du vet!)

Och då lär man sig, bland mycket annat, att en minoritet av förövarna hade utländsk bakgrund.

Citat:
According to police, a large portion of the group had immigrant backgrounds.

Hur får du det till att en minoritet hade utländsk bakgrund? Eller har du någon annan källa än TS som du vill dela med dig av?
Citera
2017-07-18, 15:12
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:

(Internet, du vet!)

Äntligen ett inlägg som handlar om det aktuella fallet! (Kan ni övriga dönickar som snackar om en massa allmän dynga ta det i andra trådar?)

Vi har ju två brott i samma veva, antastande av flickor och sedan ett stort djävla upplopp. Att det ar utlänningar som stod för antastandet är väl klarlagt, har du någon uppgift om att det var mest etniska tyskar som stod för upploppet? Jag kan inte tyska och googleöversättningar brukar inte bli så bra så jag kollar på exempelvis http://www.dailymail.co.uk/news/article-4703386/Riots-German-festival-Iraqi-sexually-harassing-women.html

Citat:
No arrests have been made but police are treating a 20-year-old Iraqi man as a suspect - and three Afghan asylum seekers in a separate incident in which a 17-year-old girl was groped.

[...]

Police said small groups of youths, many of whom are said to be immigrants, then began to vandalise the town which is home to just 40,000 people.
eller https://www.thelocal.de/20170717/police-shocked-by-violence-as-youth-riot-at-small-town-fair
Citat:
According to police, a large portion of the group had immigrant backgrounds.

Tillägg: Jag sökte lite på "schorndorf krawalle" och "schorndorf riot" men hittar inga bilder eller filmer på själva upploppet. Hittar en enda bild på några killar som snackar med polis men där är huvudena pixlade. Svart hår men det är ju inte så ovanligt bland originaltyskar heller.
Senast redigerad av skunkjobb 2017-07-18 kl. 15:34.
Citera
2017-07-18, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Hade jag en tidsmaskin skulle jag inte åka till framtiden för en lottorad. Jag skulle åka med en kamera och dokumentera Europa om 10 år. Vad kommer att hända? Vad är det för krafter vi sätter i rullning när vi hanterar flyktingkrisen på dylikt sätt?
Eller: Om man haft en tidsmaskin för 30-40 år sen och vetat hur det ser ut nu, då hade det inte blivit något barnafödande för min del, vilket jävla samhälle politikerna skapat! Men dom skiter i vilket bara de får utkvittera sin skyhöga lön så går dom mer än gärna över lik.
Är polisen i Tyskland lika tafatt som här i Sverige? Finns det inte nån som kan få den här batikhäxan Merkel att gå upp i rök?
Citera
2017-07-18, 17:36
Medlem
Trivials avatar
Citat:

(Internet, du vet!)

Internet. Visst är det grymt? Du säger en minoritet, men internet säger en majoritet.

https://www.youtube.com/watch?v=ZQWDYgH615Y
Citera
2017-07-18, 17:54
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Varför köper inte politikerna in massa prostituerade som araberna får tafsa på. Kanske i nästa års budget?

Betaldamer brukar inte vilja ha med dylika att göra. Inte i något land.

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Eller: Om man haft en tidsmaskin för 30-40 år sen och vetat hur det ser ut nu, då hade det inte blivit något barnafödande för min del, vilket jävla samhälle politikerna skapat! Men dom skiter i vilket bara de får utkvittera sin skyhöga lön så går dom mer än gärna över lik.
Är polisen i Tyskland lika tafatt som här i Sverige? Finns det inte nån som kan få den här batikhäxan Merkel att gå upp i rök?

Tyskland är sedan det andra världskrigets slut världens mest hunsade land.
Min förhoppning och tro är dock att de ska vakna än en gång. Tyskland blir gnistan som väcker resten av den mångkulturpåtvingade västvärlden. Förhoppningsvis får vi då hjälp österifrån. Jag tror att det blir så.
Citera
2017-07-18, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kad1
I civiliserade samhällen följer gruppen den bästa ledaren / den intelligentaste.

I ociviliserade samhällen följer gruppen den starkaste ledaren / den med minst impulskontroll.

Det är en kulturell skillnad, helt enkelt. Biologiskt driven av olika klimat och miljöer.

Eftersom vi i Sverige bestämde oss för att ta in för oss så kulturellt och genetiskt avvikande människor får vi helt enkelt acceptera stora samhällsförändringar som följd.

Fattigdom, kriminalitet, fördumning av folkstammen osv. Det är helt logiska konsekvenser av de val det svenska folket röstat i.

Nja, i civiliserade samhällen tänker människor själv och då har man inget behov av att följa nån ledare.
I alla fall är det min livsregel.
Citera
2017-07-18, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kad1
I civiliserade samhällen följer gruppen den bästa ledaren / den intelligentaste.

I ociviliserade samhällen följer gruppen den starkaste ledaren / den med minst impulskontroll.

Det är en kulturell skillnad, helt enkelt. Biologiskt driven av olika klimat och miljöer.

Eftersom vi i Sverige bestämde oss för att ta in för oss så kulturellt och genetiskt avvikande människor får vi helt enkelt acceptera stora samhällsförändringar som följd.

Fattigdom, kriminalitet, fördumning av folkstammen osv. Det är helt logiska konsekvenser av de val det svenska folket röstat i.

Jag tycker du har rätt. Men om då man följer din definition på vad som är civilisation vs ocivilisation, borde ju definitivt iallafall USA klassa in som ett ociviliserat samhälle.. En sån impulsstyrd ledare har väl iallafall det landet inte sett på länge. Tycker det var skönt när han bestämde sig för att ge Syrien en salva efter rådgivning av de briljanta halvryskorna i familjen.. Sedan kan man väl inte direkt klassa Stefan Löfvén som en intelligent ledare.. Därför borde vi också leva relativt ociviliserat, vilket vi väl gör också.. Uppskattar att det finns många smarta människor i Sverige, där du potentiellt är en av dem, men jag vet inte om vi har ett särskilt intelligent ledarskap även i det här landet, eller för den delen politik.. Då skulle vi väl för att nämna en sak inte ta in alla dessa människor?
Citera
2017-07-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Nja, i civiliserade samhällen tänker människor själv och då har man inget behov av att följa nån ledare.
I alla fall är det min livsregel.
Men HALLÅ! Det finns mängder, upprepar mängder med saker som jag som civilperson INTE kan påverka själv, HUR tänker du dig allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in