Citat:
Ursprungligen postat av
ReclaimYourMind
Onani kommer inte få din kropp att producera testosteron i den graden att du ens kommer komma i närheten till att få en mer maskulin fysik. Det är OMÖJLIGT!
Det är inte bara onanin i sig, det är även det att jag inte vet hur mycket jag förnekar (den som förnekar är sällan själv medveten om förnekelsens omfattning). Och jag vet inte vilken sexlust jag skulle ha, och därmed hur mycket testosteron jag skulle ha, utan förnekelse. Jag vill inte ens bli några procent maskuliniserad! Det räcker att se på hur gradvis skalan över kvinnors kvinnliga drag är för att se att genomsnittskvinnan inte är i någon noll skadeeffekt av testosteron säker zon. Jag är rädd för att bli ful av testosteron.
Jag känner stark empati med de stackars genomsnittliga kvinnor som har så maskulin biologi att till och med en kvinna med gener för att stöta bort manliga könshormoner med immunförsvaret och generera bögar i släkten är mer fertila trots missfallsrisken med att bekämpa fostrets kemi. Min starka empati är en annan sak jag är rädd om, jag vill inte få testosteron som kan skada min kvinnliga empati och göra mig till ett av de där jävla svinen som vi läser om i Aktuella brott och kriminalfall (vilka ju huvudsakligen är män, men även en och annan troligen maskuliniserad kvinna). Testosteron förstör kvinnors empati precis som den gör alla män vidriga.
Citat:
Ursprungligen postat av
ReclaimYourMind
Din syn på kvinnors sexualitet är också helt skev. Det är inte normalt för en ung tjej att enbart onanera en gång i månaden. Snarare 4-5 gånger i veckan, räcker att jag går till mig själv och mina 20+ tjejkompisar. Att vi skulle vara mindre kåta än män tvivlar jag starkt på. Däremot så är vi inte lika öppna med det då det för oss kvinnor är mer tabubelagt.
En gång i månaden är det statistiskt vanliga för feminina kvinnor har jag läst. Av din posthistorik verkar det dock som att du blev ikörd steroidhormoner av någon pedofil idrottslärare när du var liten, blev dina tjejkompisar utsatta för samma sak? Din personliga erfarenhet avgör inte vad som är normalt. Du är inte normal, jag tycker jättesynd om dig och kreverar av empati! Jag lider med dig!
Det normala är faktiskt att äldre kvinnor blir lite mer kåta då testosteronet ökar med åldern hos kvinnor. Dock får de aldrig de vidriga männens extrema svårigheter att lägga band på sitt snusk (givetvis inte då de inte når upp i samma testosteronnivå som män). Att onanera varannan vecka är för en kvinna under 35 år så ovanligt att det kan betraktas som patologiskt missbruk eller nymfomani. Fyra eller fem gånger i veckan är direkt steroidmässigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ReclaimYourMind
Tycker du borde prata med en psykolog om dina hjärnspöken och ogrundade rädslor. Kanske behöver du gå i terapi? Gud vad hemsk att vara rädd för någonting så underbart som sex!
Lycka till vännen hoppas det blir bättre snart!

Det är du som behöver sjukvård.