Citat:
Ursprungligen postat av
afraidofattklittra
Jag tog mitt användarnamn efter min rädsla och postar inlägg om sådant som har betydelse för mig. Jag vill ha svar! Jag kan skriva onanera om du vill det. Och varför är frågeställningen "orimligt korkad"?
Well hela ditt inlägg är orimligt. Som kvinna kommer du aldrig kunna få förhöjda nivåer av testosteron (med förhöjda menas orimliga för ditt kön). Samt är ditt dominerande hormon östrogen mycket högre.
Du kan aldrig nå en nivå där testosteronet helt plötsligt börjar dominera din utveckling över östrogenet, såvida du inte injicerar hormonerna.
Även som en total amatör kan du ju enkelt räkna ut det omvända. Skulle ditt påstående (som är taget från hybris/rädsla snarare än vetenskap) skulle flertalet kvinnor i västvärlden gå omkring och se ut som män för att de onanerar varje dag.
Antingen kommer du från en starkt religiös bakgrund, eller så är du extremt ängslig/orolig av dig som person. I vilket fall kan du släppa denna rädsla för att onanera. Verkligen släpp det bara.
Kan du inte släppa det bör du söka hjälp hos en psykolog. Det är allt annat än normalt om du växt upp i västvärlden att gå omkring och direkt vara rädd för att onanera då du tror du förvandlas till man. Snuddar på "helt sjukt att tro något sådant" med rent bondförnuft.