2017-07-16, 17:25
Medlem
Har en ”Jump starter” som är köpt på Biltema. Det finns en indikator som ska visa hur pass mycket den är laddad och det är den jag inte förstår.
Trycker man på en knapp så visas indikatorn i form av fyra fyrkanter. Just nu visar den vänstra rött
en ( den närmast den vänstra) gult och de två högra grönt.

För mig är det omöjligt att klura ut vad som ska indikera att batteriet är fulladdat, alternativt nöjaktigt laddat.

Tacksam för hjälp
Citera
2017-07-16, 17:28
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 42-43-44
Har en ”Jump starter” som är köpt på Biltema. Det finns en indikator som ska visa hur pass mycket den är laddad och det är den jag inte förstår.
Trycker man på en knapp så visas indikatorn i form av fyra fyrkanter. Just nu visar den vänstra rött
en ( den närmast den vänstra) gult och de två högra grönt.

För mig är det omöjligt att klura ut vad som ska indikera att batteriet är fulladdat, alternativt nöjaktigt laddat.

Tacksam för hjälp
Du har kräm i batteriet när det lyser grönt.
Citera
2017-07-17, 01:16
Medlem
Fuzzs avatar
Fulladdat när båda lyser grönt, delvis laddat om en lyser grönt, lyser gult (gröna släkta) delvis laddat, bör ladda. rött nästan slut hög tid att ladda.
Citera
2017-07-17, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzz
Fulladdat när båda lyser grönt, delvis laddat om en lyser grönt, lyser gult (gröna släkta) delvis laddat, bör ladda. rött nästan slut hög tid att ladda.

Jo, men det är ju tre. Menar du att (från vänster räknat) rött, grönt, grönt, innebär fulladdat?
Senast redigerad av 42-43-44 2017-07-17 kl. 04:01.
Citera
2017-07-17, 16:08
Medlem
PeterNosters avatar
Läs manualen!

Edit

Vilken produkt gäller det?
http://www.biltema.se/sv/Sok/?query=starthj%C3%A4lp
Senast redigerad av PeterNoster 2017-07-17 kl. 16:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in