Citat:
Ursprungligen postat av
Hardbeck
Håller helt med dig - man får ju undra hur PW kände med att göra denna intervju med en potentiell mördare om hon utgick ifrån att han var piloten. Jag tror inte han var piloten - man tappar fokus på motivet till gärningen vilket är synd -100% säkerhet är att denna person har 2 personligheter. Och att han kunnat "röra" sig runt Helena utan att väcka uppmärksamhet - det borde inte vara svårt att hitta denna person kan man tycka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prinzezzan
Ja, det kan man undra. Utåt sett tycker jag att hon varit professionell, men man vet ju inte hur hon har känt inför att göra detta jobb. Om hon tror att mannen de intervjuade hade någonting att göra med Helenas försvinnande, så kan man tänka sig att det inte var helt "behagligt". De var ju vänner.
Håller med fullständigt när det gäller GM två personligheter minst! Jag tror definitivt att Helena kände denna person, alltså inte en helt okänd men för mig är det mer troligt att det var någon hon kände väl.. Det är jobbigt för mig att tänka i de banorna om att det skulle vara en god vän till oss!
När det gäller Pernilla så tror jag definitivt att det var pilot som hon pratade med! givetvis var det jobbigt! för henne att intervjua någon som potentiellt har tagit livet av hennes vän. När jag kände Pernilla så uppfattade jag henne som väldigt stark och trygg person och tror att hon även är det idag.
Jag skulle aldrig klara av att intervjua pilot!