2017-07-17, 14:41
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Varför ljuger man då helt plötsligt om att man hade Secret Service på plats med Donald Jr?

Det ligger en hund begraven för även om det inte skulle vara något riktigt allvarligt så gör sig Trump och speciellt hans advokater hans släkt en enorm otjänst.
Jag vet inte varför hans advokat sade så, eller om han ens sagt så. Kanske rör det sig om ett missförstånd från advokatens sida. Självklart hade inte Jr med sig någon secret service. Det faller på sin egen orlimlighet, eftersom vare sig Trump eller hans son bevakades av SS. De hade och har (?) sin egen säkerhetspersonal.

Men du menar givetvis att det är ett bevis för att Trump är en rysk agent, eller?

Edit: Vad fan!!! Detta är alltså ytterligare ett exempel på hur ni trattskallar sitter och sprider fake news. Advokaten sade överhuvudtaget inte att någon från SS deltog på mötet. Han sade:

Citat:
"Well, I wonder why the Secret Service, if this was nefarious, why the Secret Service allowed these people in,"
http://edition.cnn.com/2017/07/16/politics/donald-trump-jr-jay-sekulow-secret-service/index.html

Enda fleaktigheten var hans misstag där han antog att Jr. hade SS-bevakning. Ett misstag alltså. Men enligt dig ett bevis för landsförräderi...
Vad fan ÄR det för fel på er? Någon mental störning är ju uppenbar. Trattskallar helta bunten.

Du och många med dig är BORTOM pinsamma.
Senast redigerad av Japhy 2017-07-17 kl. 14:48.
2017-07-17, 14:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag vet inte varför hans advokat sade så, eller om han ens sagt så. Kanske rör det sig om ett missförstånd från advokatens sida. Självklart hade inte Jr med sig någon secret service. Det faller på sin egen orlimlighet, eftersom vare sig Trump eller hans son bevakades av SS. De hade och har (?) sin egen säkerhetspersonal.

Men du menar givetvis att det är ett bevis för att Trump är en rysk agent, eller?

Edit: Vad fan!!! Detta är alltså ytterligare ett exempel på hur ni trattskallar sitter och sprider fake news. Advokaten sade överhuvudtaget inte att någon från SS deltog på mötet. Han sade:

http://edition.cnn.com/2017/07/16/politics/donald-trump-jr-jay-sekulow-secret-service/index.html

Enda fleaktigheten var hans misstag där han antog att Jr. hade SS-bevakning. Ett misstag alltså. Men enligt dig ett bevis för landsförräderi...
Vad fan ÄR det för fel på er? Någon mental störning är ju uppenbar. Trattskallar helta bunten.

Du och många med dig är BORTOM pinsamma.

Fint antagande från din sida, det enda jag poängterade var att deras extrema klantighet att uttrycka sig eller rakt av användandet av mindre begåvade advokater (Hoppas för övrigt att Donald Trump har bytt läkare till någon som är seriös med tanke på vilket stolpskott han hade 2016) inte hjälper familjen Trump.

Först advokaten som påstår att Sexuella trakasserier är skyddade av det första tillägget och nu detta stolpskott.
2017-07-17, 15:04
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Fint antagande från din sida, det enda jag poängterade var att deras extrema klantighet att uttrycka sig eller rakt av användandet av mindre begåvade advokater (Hoppas för övrigt att Donald Trump har bytt läkare till någon som är seriös med tanke på vilket stolpskott han hade 2016) inte hjälper familjen Trump.

Först advokaten som påstår att Sexuella trakasserier är skyddade av det första tillägget och nu detta stolpskott.
Det du gjorde var att sprida fake news/foliehattsteorier i en tråd som borde kunna vara seriös, men som tack vare dina och många andras torftiga insatser är ett moras av fria fantasier och konspirationsteorier.

Du påstod nämligen att "man" sagt att SS deltog under mötet, vilket var en FAKE NEWS. Men det är så vanligt numera att du kanske känner att det är normen.
2017-07-17, 15:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Man gapar hela tiden om ryssars inblandning för att smutskasta Hillary.

Men vad fan bestod denna information av?????
Kanske att hon gillade negerkukar???
Kanske att hon körde med massagestaven 4 gånger om dagen???

Kan ha varit analyser om hennes absolut svagaste områden ovanpå en hälsorspport.

Det finns helt enkelt ett enormt spektrum av vad som kann ha varit i rapporten men som inte var tillräcklig för Donald Jr
2017-07-17, 15:36
Medlem
Citat:
Kan ha varit analyser om hennes absolut svagaste områden ovanpå en hälsorspport.

Det finns helt enkelt ett enormt spektrum av vad som kann ha varit i rapporten men som inte var tillräcklig för Donald Jr

Det verkar ju vara helt löjligt!

Först beskyller man ryssar för smutskastning av Hillary, sen verkar det inte vara någon som vet egentligen vilka uppgifter som ryssarna har spridit!
2017-07-17, 15:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Det verkar ju vara helt löjligt!

Först beskyller man ryssar för smutskastning av Hillary, sen verkar det inte vara någon som vet egentligen vilka uppgifter som ryssarna har spridit!

Vi amatörer här i Sverige vet inte vad som finns i utredningen så det är lönlöst att gnälla över att vi inte vet vad utredningen säger i dagsläget.

Vi sitter alla i samma båt och därmed så får vi vackert vänta tills utredningen är klar.
2017-07-17, 15:41
Medlem
Citat:
Vi amatörer här i Sverige vet inte vad som finns i utredningen så det är lönlöst att gnälla över att vi inte vet vad utredningen säger i dagsläget.

Vi sitter alla i samma båt och därmed så får vi vackert vänta tills utredningen är klar.
Donnie Jr viste om rysarnas dataintrång det berättade rysarna för honom
2017-07-17, 15:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbe
Donnie Jr viste om rysarnas dataintrång det berättade rysarna för honom

Okej, men det ändrar inte på det faktum att vi genuint inte vet vad som finns i utredningspapperna åtminstone inte i detalj, dock så lär vi få reda på det när den [Utredningen] är avklarad.
2017-07-17, 15:53
Medlem
Citat:
Okej, men det ändrar inte på det faktum att vi genuint inte vet vad som finns i utredningspapperna åtminstone inte i detalj, dock så lär vi få reda på det när den [Utredningen] är avklarad.

Barbe verkar ju veta. Både att ryssarna gjorde dataintrång (DNC:s servrar?) och att Donald Jr. visste om att de hade gjort det.

För mig ser det ut som om Barbe har information om vad utredningen innehåller. Jag föreslår att vi utgår från allt som Barbe säger.
2017-07-17, 15:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Barbe verkar ju veta. Både att ryssarna gjorde dataintrång (DNC:s servrar?) och att Donald Jr. visste om att de hade gjort det.

För mig ser det ut som om Barbe har information om vad utredningen innehåller. Jag föreslår att vi utgår från allt som Barbe säger.

Nej inte riktigt Barbe säger att Jr visste detta, troligen så utgår Barbe från Donald Jr självläkta mejlkonversation eller någon annan källa där någon part har erkänt detta, jag pratar fortfarande om att vi inte vet vad som finns nedskrivet och som är kopplat till utredningen som helhet på en mer detaljerad nivå.
2017-07-17, 16:48
Medlem
Det som är intressant är tidpunkterna för vad folk gjort och sagt. Minns inte exakt men var det inte så att Donald Trump på ett rally samma dag eller dagen efter junior varit på det där mötet med ryssar och vad de nu var, skrek ut att han snart skulle ha mycket intressant att berätta om Clinton och att det skulle vara sensationella uppgifter? Någon som minns och kan korrigera mig om jag har fel eller konstatera att det var så det var.

Muellers över 30 utredare har ju mejlinformation, sms och annan kommunikation och även koll på var alla befann sig. Att insamla information från hotell eller de som hyr ut lokaler och information från affärer.

Och grejen med Muellers operation är ju att allt han hittar kommer de att gå till botten med, även om det inte har ett dugg med ryssar att göra.

Men jag är väldigt intresserad, som jag skrivit tidigare så många gånger intresserad av deras ekonomi.

Kushner hade ett projekt på gång i Quatar enligt någon och Kushner vad inte glad på Q tydligen.

Att den här familjen skor sig på allt de bara kan är ju uppenbart. Det är det enda de är intresserade av. De dillar om murar och inreseförbud och lite annat för att hålla sin galna bas glada. Vad är det för fel på den här basen. Varför gillar de att familjen Trump enbart agerar för att tjäna så mycket pengar de kan? Hur kan de tycka att det är bra med en president som gör så att alla hans släktingar ska tjäna så mycket det bara går på det här?

Varför?
2017-07-17, 16:56
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Klarheter från Trump till den dumma massan:

"Most politicians would have gone to a meeting like the one Don jr attended in order to get info on an opponent. That's politics!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in