2017-07-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Var det pappan som skrev så?!!! Nä, fy fan, nu blir jag riktigt förbannad. Alla dessa varmhjärtade, goda, i någon mån naiva men hjälpsamma frivilliga som ställer upp, tar ledigt, åker 50 mil eller mer och lägger all sin tid på att stötta och leta! Drar han igång något stort får han ta konsekvensen av det utan att använda sig av pajkastning. 😡 Och han är tränare?? För ungdomar, eller?

Nu läste jag inte vad den här tjejen skrev som han blev arg på. Kom det för nära sanningen? 🙄🤔
Ja nu har pappan gått för långt. Han slängde ut tjejen som skrev i gruppen. Någon mer blev hotad att gå samma väg när dom höll med.
Har skrivit förut om att de är något skumt med föräldrarna. Ena stunden greppar dom varje halmstrå sa mamman. Nästa stund slänger dom ut folk i gruppen som säjer saker dom inte vill höra.
Tycker åxå dom inte pratar speciellt kärleksfullt om P. Handlar mest om vilken mardröm dom lever i.
Hoppas sanningen kommer fram en dag.
Citera
2017-07-16, 23:17
Medlem
Nina,lite seriöst skriv nu.
Verkar ju näst intill som att P.inte finns i Hallsbergstrakten.
Och om han är hos en kompis känns det som om han på något sätt vill höra av sig till FIKK och missing people., så att de slipper leta.vidare.
Så det läskiga är att man verkligen undrar vad som har hänt?
Citera
2017-07-16, 23:45
Medlem
Liberty75s avatar
Tänkte på det som andra nämnt - att förädrarna vet vad han har på sig, exakt hur mycket pengar han har, hans inloggning på datorn - men framför allt: "han är 173 cm och vägde vid försvinnandet 55 kg."

Alltså - excuse me! Jag har ingen aning om vad mina barn (utflyttade) väger eller hur långa de är. Vet inte det om mig själv, ens. Om min son skulle jag på sin höjd sagt: "Han kanske kan vara mellan 175 och 180 cm och smal." Men nej, 173 på centimetern! Patrik har inte ens varit hemma på länge men tydligen har de ringt honom alldeles innan försvinnandet och frågat: "Vad väger du nu för tiden, min älskade son?!"

Nu börjar jag tro att allt är en bluff! Och pappan är jätterädd att nån kommer på det.
SÅ sjukt skumt alltihop! 🙄😲
Citera
2017-07-16, 23:52
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Tänkte på det som andra nämnt - att förädrarna vet vad han har på sig, exakt hur mycket pengar han har, hans inloggning på datorn - men framför allt: "han är 173 cm och vägde vid försvinnandet 55 kg."

Alltså - excuse me! Jag har ingen aning om vad mina barn (utflyttade) väger eller hur långa de är. Vet inte det om mig själv, ens. Om min son skulle jag på sin höjd sagt: "Han kanske kan vara mellan 175 och 180 cm och smal." Men nej, 173 på centimetern! Patrik har inte ens varit hemma på länge men tydligen har de ringt honom alldeles innan försvinnandet och frågat: "Vad väger du nu för tiden, min älskade son?!"

Nu börjar jag tro att allt är en bluff! Och pappan är jätterädd att nån kommer på det.
SÅ sjukt skumt alltihop! 🙄😲

Längden står i passet, kan ha funnits ett sådant i föräldrahemmet. Viktangivelsen är dock ett mysterium liksom försvinnandet.
Citera
2017-07-16, 23:55
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allie3831
Ja nu har pappan gått för långt. Han slängde ut tjejen som skrev i gruppen. Någon mer blev hotad att gå samma väg när dom höll med.
Har skrivit förut om att de är något skumt med föräldrarna. Ena stunden greppar dom varje halmstrå sa mamman. Nästa stund slänger dom ut folk i gruppen som säjer saker dom inte vill höra.
Tycker åxå dom inte pratar speciellt kärleksfullt om P. Handlar mest om vilken mardröm dom lever i.
Hoppas sanningen kommer fram en dag.

En tog avsked nyligen med ett "lycka till!" Hon har delat på sin sida och anser sig inte ha i sekten, att göra!
Citera
2017-07-16, 23:58
Medlem
Men hjälp, hur menar du då Liberty75 ?
Att pappan hittat på hela skräcksenariot ?
Att Patrik gått med på att vandra från tåget vidare på perrongen, för att sen sätta sig på en statiststol och ta en kopp kaffe/cuba cola?
Nee fy tusan,kan väl inte va möjligt.
Känns ju som filmen "macerunner"i så fall., där allt är en enda lång test utav mänskligt beteende, suck....och fy.....
Citera
2017-07-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Att Patrik gått med på att vandra från tåget vidare på perrongen, för att sen sätta sig på en statiststol och ta en kopp kaffe/cuba cola?
Känns ju som filmen "macerunner"i så fall., där allt är en enda lång test utav mänskligt beteende, suck....och fy.....

Varför tycker du det är omöjligt med tanke på pappans märkliga beteende? Jag hoppas att det inte är så men att de firade Patriks bror student medan han var försvunnen är ju konstigt. Undrar om de firade midsommar också :S
Citera
2017-07-17, 00:03
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Nina,lite seriöst skriv nu.
Verkar ju näst intill som att P.inte finns i Hallsbergstrakten.
Och om han är hos en kompis känns det som om han på något sätt vill höra av sig till FIKK och missing people., så att de slipper leta.vidare.
Så det läskiga är att man verkligen undrar vad som har hänt?

Vad får Dig, att inbilla Dig, att P vill ha kontakt med "FIKK" och "MPS?"
Jag har inte sett någonting, som tyder på det!
Har Du det Eva?
Jag är varken medial eller medium, men INGENTING i den här svampstuvningen säger mig, att P är kvar i Hallsberg! Åtminstone inte levande.
Citera
2017-07-17, 00:13
Medlem
Jo men tror du inte han känner sig aningens dum mot de som letar och letar medans han ligger och myser i någons soffa,det var därför han kanske vill få dem att sluta leta utan att det för den skull skickas några efter honom.
Att de med respekt låter honom vara, utifrån sin myndighetsålder.
Citera
2017-07-17, 00:18
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:

Ja - varför inte? Patrik kanske är med på det - har nån tänkt den tanken?

Bedrägeri, kanske. Har de tagit ut en livförsäkring på honom, låtit honom åka till Bahamas och cashar in när han dödsförklaras?

Något fel är det i den här sörjan.
Citera
2017-07-17, 00:54
Medlem
Nee, jag tror någon har gjort honom illa.
Någon surkart som tyckte att Patrik var för snygg, tuff eller söt. För han ser stilig ut på något sätt.

Varför kan inte vi människor klara av avundsjuka osv. Varför inte glädjas över att en del personer förgyller upp världen?
Citera
2017-07-17, 00:56
Medlem
Var inne och tittade på "Hitta Patrik" för jag tänkte det fanns någon fakta kring denne man. Det fanns dock inte ett uns av matnyttig info.
Kan undras varför denna sida finns?
Vad är det för tomtar som deltar i denna? Den verkar närmast tillhöra en religiös sekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in