Citat:
Ursprungligen postat av
Magro
Kan du ge exempel på något som skulle få dig att ändra uppfattning om Dan Josefsson -- på ett sätt som om tillräckligt många gjorde detsamma skulle ha följden att det skulle "kosta både pengar och presigeförlust" för honom?
Jag tycker väl att Dan Josefsson -- som redan är god för flera miljoner enligt kingstown -- är väl försäkrad med tanke på bl.a. följande:
Dan Josefsson är journalist, inte jurist. Det är domstolars uppgift att fria eller fälla när brott har begåtts, journalisters uppgift är bland annat att gräva, hitta, sätta strålkastaren på oegentligheter i samhället.
För övrigt är det mycket tråkigt att någon här i tråden upprepat anmäler mig, för "trams och off topic". Jag skriver sakligt, använder inga invektiv etc, den som undrar kan gå tillbaka och läsa mina inlägg.
Jag påstår inte alls att det skulle vara du Magro som roar dig med detta, men någon som inte gillar mina åsikter anmäler mina inlägg, jättetrist. Efter ett visst antal anmälningar stängs man av från Flashback, kanske är syftet detta.
Det här är ett diskussionsforum, man får ha vilka åsikter man vill såvida de inte är kriminella, kränkande eller direkt stötande. Jag hoppas att den som känner igen sig i fortsättningen avstår från att anmäla mig.