2017-07-15, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasuaren
Denna tråd är död sedan länge. Ni är saftigt knarkande puckos allihop. Herregud, tänk om folk utanför Mariestadskretsen läser denna tråd. Dessa måste ju tro att detta rör sig om någon konstinstallation av astronomiska mått mätt. Ironiskt nog är en av de tidigare huvudmisstänkta (Återvändsgränd) den enda som kan uttrycka sig någorlunda i skrift. Ni andra är fan sämre än Tore Tumör och Pölsa i Smala Sussie.

"duuuööö jag tror det är han med båten som kasta spjut och hade glasögon på sig som grävt ner HA i Hallandsåsen, det har nämligen Saidas ofödda tvillingsyster sagt till min buksvågers ofödda tandläkare som kan prata med hästar som kan prata med andar."

Såhär lät en gammal bekant till mig när han käkat för många svampar. Är det du månne!!?
Citera
2017-07-15, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Jaa, det kan jag. Varför han ( min bror) sa så vet jag inte. MEN jag litar på min brors människokännedom s.a.s. Jag reflekterade inte nämnvärt över det eftersom jag inte visste vem M.R var då. Jag litar även till 100% på det han sa om Rönnlunds erbjudande om skjuts till Helena, Om han såg det själv eller hörde det i andra hand vet jag ej. Jag lyssnade inte på detaljer eftersom jag inte visste vem människan dom pratade om var. Mina syskon pratade alltså. Dom pratar aldrig illa om personer f.ö. Detta är sant. Varför i hela världen skulle dom ljuga om det. Att jag minns namnet beror på skallgångarna han sedan ledde, som det skakades på huvudet åt. Jag vet inte varför folk skrattade bakom hans rygg. Jag står fast vid det jag säger. Det är inga lögner. Rönnlund anklagar mej för lögner såg jag. Ljuger även den som la ut hans namn som den som satt anhållen nu? Ljuger även den som Rönnlund själv sagt till att han följde Helena till bron och sen vände. Det sa han till en "vän" lååångt innan detta med pilot kom fram. Inte lätt att komma ihåg alla lögner kanske. Den som verkligen ljuger är den som skickar runt massa pm med namn på folk. Det är lite som den som ligger och kör mot trafiken, men anklagar alla andra för att köra fel. Det finns två personer som smyger i denna tråd utan att hjälpa till, utan tittar fram endast när dom ser sitt namn nämnas. P.U och M.R. Märkligt.

Då skulle alltså jag också ljuga eftersom jag skrev ut att det var MR som satt anhållen nyligen....
Citera
2017-07-15, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Jag tror faktiskt Att MR pratar sanning. Jag tror den här tråden har blivit ett ypperligt tillfälle att hänga ut någon man är förbannad på. Ett tillfälle att fortsätta skälla på nån anonymt. Ren hämnd alltså. Det skulle inte förvåna mig om PU är utsatt för samma slags förföljelse. Jag tror nämligen inte att det är han heller. Jag tror inte Gm skriver här överhuvudtaget.

Jag kan bara svara för mig själv och jag har INGET emot varken MR eller PU! Känner dom inte ens.
Jag bodde i Mariestad när HA försvann men kan inte komma ihåg att jag ens visste vilka dessa var. Möjligtvis att jag har nåt minne av PU .
Så nån förföljelse från min sida av dessa två är rent skitsnack! Är inget jag skulle vinna på.
Jag har bara skrivit vad min vän sagt. Och han bor förresten i Mariestad så han hör ju en del.
Citera
2017-07-15, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FdMariestadsbo
Vem är denna JL?

Kanske J*rgen L*inder?
Citera
2017-07-15, 11:16
Medlem
Citat:
Jag kan bara svara för mig själv och jag har INGET emot varken MR eller PU! Känner dom inte ens.
Jag bodde i Mariestad när HA försvann men kan inte komma ihåg att jag ens visste vilka dessa var. Möjligtvis att jag har nåt minne av PU .
Så nån förföljelse från min sida av dessa två är rent skitsnack! Är inget jag skulle vinna på.
Jag har bara skrivit vad min vän sagt. Och han bor förresten i Mariestad så han hör ju en del.

Det här var inte riktat till dig.
Citera
2017-07-15, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Jaa, det kan jag. Varför han ( min bror) sa så vet jag inte. MEN jag litar på min brors människokännedom s.a.s. Jag reflekterade inte nämnvärt över det eftersom jag inte visste vem M.R var då. Jag litar även till 100% på det han sa om Rönnlunds erbjudande om skjuts till Helena, Om han såg det själv eller hörde det i andra hand vet jag ej. Jag lyssnade inte på detaljer eftersom jag inte visste vem människan dom pratade om var. Mina syskon pratade alltså. Dom pratar aldrig illa om personer f.ö. Detta är sant. Varför i hela världen skulle dom ljuga om det. Att jag minns namnet beror på skallgångarna han sedan ledde, som det skakades på huvudet åt. Jag vet inte varför folk skrattade bakom hans rygg. Jag står fast vid det jag säger. Det är inga lögner. Rönnlund anklagar mej för lögner såg jag. Ljuger även den som la ut hans namn som den som satt anhållen nu? Ljuger även den som Rönnlund själv sagt till att han följde Helena till bron och sen vände. Det sa han till en "vän" lååångt innan detta med pilot kom fram. Inte lätt att komma ihåg alla lögner kanske. Den som verkligen ljuger är den som skickar runt massa pm med namn på folk. Det är lite som den som ligger och kör mot trafiken, men anklagar alla andra för att köra fel. Det finns två personer som smyger i denna tråd utan att hjälpa till, utan tittar fram endast när dom ser sitt namn nämnas. P.U och M.R. Märkligt.

Vet du om MR jobbat på anstalten eller häktet?

Eller det kanske MR själv kan svara på
Citera
2017-07-15, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roffeboy
Kanske J*rgen L*inder?

Nej. J*hnny L*arsen. Men nog bara ytterligare ett namn som droppats utan substans.
Senast redigerad av lubbe75 2017-07-15 kl. 11:50.
Citera
2017-07-15, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Det här var inte riktat till dig.

Ok.☺
Jag tog det som att du menade alla som skrivit om MR och PU.
Citera
2017-07-15, 11:54
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Nej. J*hnny L*arsen. Men nog bara ytterligare ett namn som droppats utan substans.
En som dog -94?
Citera
2017-07-15, 12:01
Medlem
Citat:
Ok.☺
Jag tog det som att du menade alla som skrivit om MR och PU.

Du kunde ju inte veta vilka namn du skulle få av din vän, så det är lugnt.
Citera
2017-07-15, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
En som dog -94?

Nä måste vara annan. Denna är levande.
Citera
2017-07-15, 12:16
Medlem
Som utomstående utan koppling till Mariestad blir jag väldigt konfunderad över den här pilotmannen.

På beskrivningen av mannen låter det som om han sitter hemma bakom neddragna gardiner och uppdaterar flashback hela dagarna. Samtidigt, en misstänkt mördare som låter sig intervjuas av offrets bästa vän. Det är ju lite Mats Alm varning på det tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in