Jag tror att det har hänt Läckberg något. Hon uppdaterar vanligtvis sin Instagram flera gånger om dagen, både med bilder och stories. Nu har det varit tyst ganska länge. Hon la ut någon "förklaring" om att hon skulle vara sjuk (utan bilder på henne, inte likt henne).
Hennes senaste inlägg förstärkte mina misstankar: "Nån som vet om Otto-välling säljs nån mer stans i Norrtälje än ICA Flygfyren? De har haft slut på den nu i snart två veckor och ungen VÄGRAR ju all annan välling.... "
Inlägget är skrivet på undermålig svenska. Varför skulle Läckberg skriva "nån mer stans"? Det låter misstänkt likt Simon Skölds sätt att skriva. Han brukar även uttrycka sig på det sättet att Polly "vägrar" det ena med det andra... Han kanske har tagit över hennes konto?
Jag kanske har kollat för mycket crime, men det är något fishy här. Kanske har han pucklat på henne?
Jag kollade under bikinibilden (den om spekulationerna kring ifall hon är gravid igen). Där skriver hon "nån" och inte "någon". Så "nån mer stans" är korrekt Läckerbergska på Instagram.
Jag kollade under bikinibilden (den om spekulationerna kring ifall hon är gravid igen). Där skriver hon "nån" och inte "någon". Så "nån mer stans" är korrekt Läckerbergska på Instagram.
Jag syftade på hennes särstavning, inte det faktum att hon skriver "nån" i stället för "någon".
Jag kanske har kollat för mycket crime, men det är något fishy här. Kanske har han pucklat på henne?
Jag tror att du kan vara något på spåret!
Redan när jag konstaterade att jag själv skrivit mellanslag i mitt eget inlägg om min syn på Camilla Läckbergs författarkarriär tänkte jag "Det måtte väl inte vara så att den där slagskämpen hon råkat ut för ger sig på sin hustru och spöar upp henne för minsta lilla?".
(Vore för övrigt fint om jag kunde hitta någon litteraturcirkel för mig att gå jämna veckor där jag kunde analysera texter som dessa med andra intresserade av mina tankar.)
Kan det vara en skyddsväst hon har under brudklänningen på det där fotot där hon så tappert försöker le mot kameran fastän hon egentligen är djupt olycklig?
Nej, men sorry allihopa. Har kollat på instagram och sett bikini-bilden... magen är ju som andra redan konstaterat ganska så jätteplatt.
Jag syftade på hennes särstavning, inte det faktum att hon skriver "nån" i stället för "någon".
Nån mer stans eller någon mer stans är väl inte en särskrivning? Någonmerstans finns inte i Svenska Akademiens Ordbok. Inte heller merstans eller någonmer. Så vad är det för ord du tänker på att hon särstavat?
Varför undrar du detta? Kan inte utläsa något om flytt i de senaste instabilderna, har du sett nåt som jag missat?
Men jag har också sett något om flytt. Minns ej exakt var, kanske Expressen eller liknande. De hade snappat upp att villan i Enskede fanns i en mäklarannons som det stod "borttagen" på. Eventuellt är fastigheten såld alltså.
Men jag har också sett något om flytt. Minns ej exakt var, kanske Expressen eller liknande. De hade snappat upp att villan i Enskede fanns i en mäklarannons som det stod "borttagen" på. Eventuellt är fastigheten såld alltså.
Ja, och det verkar vara ett hemlighetsmakeri runt det.
Tycker att det är intressant att när Läckberg för sig i skrift på internet så skulle man inte kunna tänka sig att hon är en duktig och känd författare. Inte med något större ordförråd och använder sig av mycket slang, hon är bättre än så.
Thomas Gür fokuserar på Läckberg Gullig konversation mellan Läckberg och Pascalidou Adoptivbror som flydde som flykting från Rumänien. Någon mer information?