2017-07-14, 19:43
Medlem
-spitzlix-s avatar
Tjena, har kikat på datordelar och fann denna sida, och jävligt billiga dessutom. Hittar inge ny info angående dessa utan den mesta infon är från 2013-2014 typ. Är denna sida något att lita på eller inte?
Citera
2017-07-14, 19:47
Medlem
sasos avatar
köpte en ipad därifrån
dem skickar varorna från danmark
Citera
2017-07-14, 19:53
Medlem
199702042s avatar
Proshop kan du lita på. Bättre än komplett/CDON och liknande beträffande service! Dem är fantastiskt tillmötesgående vid fel mm. Rekommenderar starkt!
Citera
2017-07-14, 19:55
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saso
köpte en ipad därifrån
dem skickar varorna från danmark
Jo, att dom är från Danmark har jag listat ut haha.
Är du nöjd i övrigt? Bra kundsupport? Inge större strul? etc. Litar ej på de flesta kundomdömen haha.
Citat:
Ursprungligen postat av 199702042
Proshop kan du lita på. Bättre än komplett/CDON och liknande beträffande service! Dem är fantastiskt tillmötesgående vid fel mm. Rekommenderar starkt!
Ja, scrollade igenom deras FB-sida, verkar i överlag mer positiv feedback än negativ trots de få som finns. Är mest rädd för att varorna, vid frakten, tar skada eller dylikt.. Speciellt om/när PostMord får dom i sina klor.
Citera
2017-07-14, 19:57
Medlem
sasos avatar
ja, du behöver inte oroa dig för nånting
Citera
2017-07-14, 20:01
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saso
ja, du behöver inte oroa dig för nånting
Nej, det hoppas jag inte men har ändå en liten oroande känsla haha. Men men, chansningar är ju en del av livet.
Citera
2017-07-14, 20:10
Medlem
Det enda orosmomentet är väl att dom levererar med Postnord.
Citera
2017-07-14, 20:13
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hcore
Det enda orosmomentet är väl att dom levererar med Postnord.
Precis! Just det jag gruvar mig för, att PostMord antingen drar på sig sin osynlighetskappa och " försvinner " med paketet eller att allt kommer fram trasigt som alla mina paket har gjort sen i nyår.
Citera
2017-07-14, 20:19
Medlem
poxers avatar
Ingen fara, Danmark är ju i princip samma sak som inom Sverige. När du börjar köpa dyr elektronik från Asien eller liknande kan du börja bli lite nervig för frakt men inte från grannländer. Köpte ett chassi från proshop för något år sen, inga problem.
Citera
2017-07-14, 20:33
Medlem
Håller med ovan skribenter.
Har handlat från dem ett par gånger och det har inte bara varit bästa pris, det har varit bra service också.
Citera
2017-07-14, 20:35
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poxer
Ingen fara, Danmark är ju i princip samma sak som inom Sverige. När du börjar köpa dyr elektronik från Asien eller liknande kan du börja bli lite nervig för frakt men inte från grannländer. Köpte ett chassi från proshop för något år sen, inga problem.
Ah, sant så sant! Tack för dom lugnande orden.
Citat:
Ursprungligen postat av Loka
Håller med ovan skribenter.
Har handlat från dem ett par gånger och det har inte bara varit bästa pris, det har varit bra service också.
Tack för svaret, lugnar nerverna lite haha. Ja priserna är fan riiiktigt bra, nästan läskigt bra och passar perfekt nu för en budget pc då min rig dog tack vare åskan.. En del har sagt att kundservicen varit alltifrån 3 dagar till 1 månad.. :/
Citera
2017-07-14, 21:57
Medlem
Protons avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto