Citat:
Ursprungligen postat av
lugnås
Varför då inte delge denna information till oss andra, ska även du "sitta" på egen information?
För en stund trodde jag att nu jävlar är han/dom fast, fast det blir bara mer personlig info som vi andra ej har nytta av, förklara detta!
Själv har jag ej bidragit med nytta i tråden mer än att jag känner till alla hittills som figurerat och kan verifiera bilder och namn.
ja, jag bor i staden och är uppväxt här!
//lugnås
Jag har lite svårt att förstå poängen med att sitta med information om en eventuell GM men inte delge det till polisen. Om man nu har information om vem pilot är varför inte skriva ut hans initialer, vad är det för skillnad på honom och de övriga personer som blivit uthängda tidigare i tråden?
Är inte meningen med Flashback att sitta och spekulera?
Varför skriva A men inte B?
Jag förstår att man inte skall hänga ut oskyldiga men det har ju redan skett, vad är så känsligt med pilot? Ut med initialerna så får tråden mer fart och förhoppningsvis nya infallsvinklar.
I slutändan kanske det visar sig att fler användare sitter med samma misstankar och man därigenom kommer fram till ny information.
Tror det är bättre att spekulera än att inte göra det. Styrda diskussioner leder inte till något nytt