2017-07-13, 21:55
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Tack för svar - jag har under 92 jobbat med Arne o har aldrig sett någon med den "tomheten" i blicken förrut

Citat:
Ursprungligen postat av lugnås
Arne ?

Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Helenas Pappa

Skulle jag haft en försvunnen dotter skulle jag säkert också haft en tomhet i blicken...
Citera
2017-07-13, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnås
Varför då inte delge denna information till oss andra, ska även du "sitta" på egen information?
För en stund trodde jag att nu jävlar är han/dom fast, fast det blir bara mer personlig info som vi andra ej har nytta av, förklara detta!

Själv har jag ej bidragit med nytta i tråden mer än att jag känner till alla hittills som figurerat och kan verifiera bilder och namn.

ja, jag bor i staden och är uppväxt här!

//lugnås

Jag har lite svårt att förstå poängen med att sitta med information om en eventuell GM men inte delge det till polisen. Om man nu har information om vem pilot är varför inte skriva ut hans initialer, vad är det för skillnad på honom och de övriga personer som blivit uthängda tidigare i tråden?
Är inte meningen med Flashback att sitta och spekulera?
Varför skriva A men inte B?

Jag förstår att man inte skall hänga ut oskyldiga men det har ju redan skett, vad är så känsligt med pilot? Ut med initialerna så får tråden mer fart och förhoppningsvis nya infallsvinklar.
I slutändan kanske det visar sig att fler användare sitter med samma misstankar och man därigenom kommer fram till ny information.

Tror det är bättre att spekulera än att inte göra det. Styrda diskussioner leder inte till något nytt
Citera
2017-07-13, 22:11
Medlem
Fråga till Micke R. Vad hade du på dig för kläder den olycksaliga kvällen på stadt? Bar du pilotglasögon? Du skrev att du hade alibi. Vem var det och varför behövde du alibi? Hjälpte du Helena att ringa till sin syster på natten? Ringde du din dåvarande flickvän på natten? Blev du förhörd av polisen 1998? Satt du anhållen en natt i juni nu 2017? Jag vet att du läser tråden och skulle vilja ha svar på mina frågor.
Citera
2017-07-13, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susabusa78
JP?

JP?
DO2M initialer känner jag inte igen alls.
Citera
2017-07-13, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Frågade du något om Sandviken?
Ja det gjorde jag och det var inget han mindes att han sagt. Kan vara så att jag hört det från nån annan och blandat ihop det.
Citera
2017-07-13, 22:33
Medlem
lugnåss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FdMariestadsbo
Ja det gjorde jag och det var inget han mindes att han sagt. Kan vara så att jag hört det från nån annan och blandat ihop det.

Ja men vad blev sagt?
Någon information öht?

//lugnås
Citera
2017-07-13, 22:38
Medlem
Ok....
Lär väl ångra detta men den min vän är "säker " på sätt anhållen nyligen är MR. Och detta har han hört från flera olika håll.
Den han sa uppträdde väldigt misstänkt efter HA:s försvinnande är PU.

Nu säger såklart INTE att han har rätt eller om det bara är rykten men detta var vad han så till mig.

Nöjda?
Citera
2017-07-13, 22:41
Medlem
Citat:
Ok....
Lär väl ångra detta men den min vän är "säker " på sätt anhållen nyligen är MR. Och detta har han hört från flera olika håll.

Nu säger såklart INTE att han har rätt eller om det bara är rykten men detta var vad han så till mig.

Nöjda?
👍
Citera
2017-07-13, 22:46
Medlem
Citat:
Ok....

Nöjda?
Inte ett dugg förvånad över MR. Frågan är om det var därför det blev sånt liv i tråden när TS nämndes.. de två är ju nära vänner.
Citera
2017-07-13, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Inte ett dugg förvånad över MR. Frågan är om det var därför det blev sånt liv i tråden när TS nämndes.. de två är ju nära vänner.

Jag såg det också....
Citera
2017-07-13, 22:50
Medlem
Citat:
Ok....

Nöjda?

Du råkade inte fråga din vän på vilket sätt PU betedde sig misstänkt?
Någon annan i tråden som anser att PU betedde sig konstigt efter att HA försvann?
Citera
2017-07-13, 22:51
Medlem
Hoppas han kan komma in och kommentera detta. Han var ju inte på Stadt säger han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in