Citat:
Ursprungligen postat av
Jumanji64
Du ensamme jäkel. För dina ungars skull åtminstone ge dej till känna. Då slipper de känna skuld att det har gått åt helvete för de mesta. Du har smittat dom med din ångest och bergodalbane humör. Erkänn och låt dom se att deras självskade beteende var ditt fel. Ta ditt jäkla ansvar som farsa nån gång o bär deras ryggsäckar som du fyllt med sten. Låt dom förstå att allt är ditt fel o erkänn varför. Du bor inte kvar din fege skit. Du flydde när inpå det hänt. Du va på stadt o kände Helena men inte så lång tid. Mariestads folk känner nog inte till dej för du va en obetydlig nolla. Du följer tråden ska ja lägga ut initial eller reder du upp efter dej? Inte ens initialerna har synts här. Ditt namn är ju inte så vanligt så kommer det ut då vet många........................
Jag har nog aldrig sett så mycket felinformation i ett och samma inlägg.
Om det är "pilot" du pratar om, så bor han kvar ( i omgivningarna får jag tillägga).
Att Mariestadsborna inte känner till honom är ologiskt med tanke på att han redan 98 var rädd att hans namn skulle komma ut.
Och varför skulle han låta sej bli intervjuad på en rastplats utanför Mariestad? Han har inte "flytt". Jag tror att han njuter av hela situationen. Därför är det så tragiskt. F.ö tror jag att han själv bad om den intervjun. Det stämmer med att han vill stå i fokus under alla omständigheter. ( Min teori) Även tyvärr när det handlar om mord. Så det där tror jag inte ett dugg på.