2017-07-09, 13:20
Medlem
Killar har nog större sexlust och tänker mer på sex! Men när det väl sker, är tjejer generellt mer snuskiga då?

Känns som tjejer är mer nyfikna på det lite mer extrema än vad killar är, stämmer det tror ni?

Inte hela vägen till BDSM utan jag tänker på det som är mittemellan vanilj och bdsm, kanske ett litet stypgrepp, dra lite i håret, kanske lite wet och snuskiga ord!

Lite hårdare överlag liksom.
Citera
2017-07-09, 13:28
Medlem
salxars avatar
Tror det är lika för båda könen. Möjligen är killar mer "dirty" som du kallar det då de kollar mer på porr och därmed hittar lite ovanligare saker de gillar.
Citera
2017-07-09, 13:28
Bannlyst
Nja, det är nog så men inte på grund av sexuella orsaker. Det beror snarare på böcker som 50 shades of grey som dom tycker är spännande, de vill känna sig som lite häftigare personer som gör lite häftigare saker.
Citera
2017-07-09, 13:51
Bannlyst
Kvinnor är mer frigjorda i det sätt att dom vill utforska sina känslor. Dom är som små upptäcktsresande ala Indiana jones i sina känsloliv medans killar är mer bestämda och "övertygade" om vad dom gillar.

Sanningen är att killar är rätt känsloförstoppade. Känslor ställer till problem och ska inte påverka är vi upplärda. När man har sex ska man banka på utav fan så man känner att man lever. Men det finns många sätt att känna sig levande på som många män inte utforskar.

Kvinnor är lite mer i "kontakt" med sig själva, medans killar kollar porr och tror det är så det går till.

Den första kvinnan som sa till mig att hon ville ha smisk och hårdare tag hade jag fördomar emot. Ska jag puckla på henne?
Numera suktar jag efter att få dra henne i håret, kalla henne allsköns förolämpningar och tänja/utforska hennes gränser.
Senast redigerad av JimJams 2017-07-09 kl. 13:54.
Citera
2017-07-09, 13:53
Medlem
Dashades avatar
Person A möter person B där A reprensterar tjejen som mera dirty och B är killen med eller utan talang kan ha utfallet A och B stor nog mest i relation till den man möter. Träffar man likasinnad så anser jag inte att någon är speciellt mer eller mindre dirty utan vi har en och samma nivå på hur vi gillar att sexa. Det är väl machningen av ens sexuella preferenser som avgör vem som är mer eller mindre. Men då bara i relation till det andra.
Citera
2017-07-09, 13:53
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Killar har nog större sexlust och tänker mer på sex! Men när det väl sker, är tjejer generellt mer snuskiga då?

Känns som tjejer är mer nyfikna på det lite mer extrema än vad killar är, stämmer det tror ni?
Men ligg med en kille då så får du reda på det. Va fan, sitta där och inte veta vekar totalt meningslöst.
Citera
2017-07-09, 13:59
Medlem
Xer0s avatar
Nej, de flesta är nog bara allmänt pryda, tycker det mesta är äckligt och ogillar sex.

Däremot kan de ställa upp på saker om det ger möjlighet att gifta till sig tillgångar. Men så fort det är påskrivet så börjar de strejka. Tjejer som gör sådant är just guldgrävare och ingenting mer.
Senast redigerad av Xer0 2017-07-09 kl. 14:03.
Citera
2017-07-09, 16:41
Medlem
Enligt min erfarenhet så har tjejer en komfort område som de helst inte vill gå utanför när det gäller sex.
Hur snäv detta komfort område är variera naturligt vis mellan olika tjejer, men brukar oftast sammanfalla med vad hon känner är ok att berätta om för sina väninnor.

När en tjej inser att hon njuter av sex som är utanför hennes komfort område och inte vill tillbaka innan för sina gamla gränser. Så är det inte ovanligt att hon blir väldigt kinky och öppen för att prova på nästan alt, eftersom hon inser att nu när det inte finns någon återvändo kan hon lika gärna gå "All in"

Så det är därför många unga tjejer går från att vara väldigt pryda till att helt plötsligt bli väldigt kinky,
bara genom att göra något som är ganska oskyldigt.
Citera
2017-07-09, 18:10
Medlem
handtralalas avatar
Nej, killar är generellt mycket mer gränslösa när det gäller sex inspirerat av porr, dvs den typ av sex TS refererar till. Däremot är tjejer troligen mer öppna för mer normbrytande sex, till exempel sex med samma kön eller alternativa former av sexuellt bejakande.
Citera
2017-07-09, 18:25
Medlem
f30malmos avatar
Killar är mer kinky generellt sett tycker jag. Många (särskilt yngre) tjejer går också med på saker de inte vill p.g.a. dålig självkänsla. Jag tror relativt få tjejer verkligen funderar igenom vad de skulle vilja prova i yngre åldrar också, jag tror det krävs en viss erfarenhet för att våga ta för sig och ta initiativ.

Jag tror också som någon annan, att 50 shades bidragit till att bdsm blivit lite mainstream eller inne. I alla fall någon slags vanilj-bdsm. (har inte sett eller läst)

Vad jag skulle komma till är att jag inte tror att kvinnor lika ofta blir tillfrågade vad det mest kinky de själva vill göra är, och kanske ligger det mer i manlig natur att tänja på gränser. Däremot tror jag visst att kvinnor tittar på och tar inspiration från porr, bara inte på samma sätt som män gör.
Citera
2017-07-09, 18:35
Medlem
För att citera en präst i en av Hjalmar Söderbergs noveller:

"Det är visst sant, det som någon har sagt, att kvinnan står naturen närmare än mannen, och för naturliga saker känner hon för det mesta långt mindre blygsel än vi, fast vi alltid tro motsatsen när vi är unga och inte känna dem."

Jag skulle spontant svara som ovan. Kvinnor i allmänhet känner mindre blygsel inför det sexuella än män. Föreställ er till exempel en kvinna respektive en man som går in på apotek för att köpa glidmedel. Visst förefaller det er spontant, som att mannen vore generad, men ej i lika hög grad kvinnan? Det gäller för många andra delar av det sexuella livet.

Sen vilket kön som har de mest spejsade sexuella fantasier är en helt annan fråga; troligen män, eftersom vi har starkare sexuell drift och följaktligen spenderar mer tid på saken.
Citera
2017-07-09, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111

Inte hela vägen till BDSM utan jag tänker på det som är mittemellan vanilj och bdsm, kanske ett litet stypgrepp, dra lite i håret, kanske lite wet och snuskiga ord!

Lite hårdare överlag liksom.

Ja iaf många av de man kan springa på på nätet! Eller kanske bara att det är enklare att säga vad man tycker då.

Så min tes är att kvinnor är mer northy än män!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in