Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Bashir arbetade som tolk i hennes företag, han tolkade mellan henne och MR inledningsvis på hemmet. Det var han som gjorde anmälan gällande den där sexfilmen om jag inte minns fel (hjälpte killarna), förutom den soc.anmälan som skedde.
MR åker först till dem på order av JM att ta filmen och erbjuda pengar.
När killarna misshandlas 10 juli så har Bashir lämnat lägenheten i nåt ärende och när de öppnar tror de att det är han som kommit tillbaka.
De som är igenkända är då MR och JJ men mig veterligt förnekar MR detta.
JM har som sagt frågat om MR kan mörda killarna innan mordet på Göran. Några dar efter mordet så vill hon ge Bashir skulden och engagerar då sin 13-åriga son att skicka sms (förutom att avkräva falskt alibi och be honom stjäla morföräldrarnas nycklar några dar innan mordet) för att misstankarna ska riktas mot Bashir.
Hon misstänker således inte bara Bashir som hon säger till dottern AB - hon iscensätter att polisen ska börja misstänka honom aka försöker försvåra utredningen/förundersökningen.
Sen aktualiserar hon denna mordbeställning igen i Norge:
Sensmoralen är att hon redan innan häktning använder mordet på sin far att försöka sätta dit Bashir.
Ok, ja det är ju klart att Bashir måste dö för att Johanna är ett omoraliskt svin som inte kan kontrollera sig själv på någon punkt, speciellt verkar den sexuella delen vara helt utan kontrollfunktion.
Herregud om det hade varit en man som gjort motsvarande det som Johanna gjorde, vilket gatlopp han hade fått löpa.
Fy satan vilken skabbigt ond kvinna, det finns inga som helst gränser för det djävulskap hon försökte ställa till med, inga hämningar alls, skylla på sina barn säger väl egentligen allt om fanskapet.
Jag hoppas för Hikes skull att hon hoppar av det här uppdraget när det är dags för förhandlingar i HR, hon är faktiskt värd ett bättre öde än att behöva försvara aset Johanna, men kön till att få tag på en ny försvarare är väl så kort att Hikes sitter fast med eländet, stackars människa.
När RPU är klar och den välförtjänta livstidsdomen kommer så är jag väldigt nyfiken på hur de formulerar sig angående A*i, blir den delen bra juridiskt sett så tror jag faktiskt att även den delen kommer att hålla i HR, då kommer jakten på de som utförde dådet fortsätta med oförminskad styrka.