2017-07-06, 14:54
Medlem
foool13s avatar
Vicente Iborra har kritat på för 4 år, ganska långt (29-åring).. efter sin transfer från Sevilla. I teorin passar han ju väldigt bra in i England men det finns nog alltid en frestelse att spela en stor, fysisk spelare som deff, mitt.. han är dock bättre som off. mitt så jag hoppas att han får lira där.

http://www.skysports.com/football/news/11712/10938649/leicester-confirm-signing-of-sevilla-captain-vicente-iborra

Och Barca har signat Toni Duggan..
Senast redigerad av foool13 2017-07-06 kl. 15:11.
Citera
2017-07-06, 14:57
Medlem
foool13s avatar
Och det blev inget Liverpool för Iker Casillas.. lol. Ett år till med Porto.

https://twitter.com/IkerCasillas/status/882880109358845952
Citera
2017-07-06, 15:21
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Var det inte Chelsea som var ute efter Lukaku...?

Jo. United har i ett drag skapat bekymmer för både Chelsea och Real Madrid, well played. Chelsea måste nu avyttra Costa och hitta en ersättare i panik då deras förstaval försvunnit.

Real å sin sida kan se i stjärnorna efter de 70 miljoner pund det snackades om för Morata. Endast en PL-klubb kan hosta upp den slanten, endast Chelsea står som möjliga destinationer. Tveksamt om Conte vill ha Morata.

Troligen kommer Rooney gå till Everton också mot att United pröjsar delar av lönen. Skönt att dumpa dödköttet men en otroligt dålig affär av United att knyta upp en Rooney på nedgång så länge med den lönen, endast Kina har velat betala den lönen för den medelmåtta Rooney nu är och dit vill han inte.

Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Liverpool behöver snyta en riktigt bra striker detta fönster. Synd att Aubameyang vill till Madrid.

Liverpools största lucka nu är vänsterbacken där Milner och Moreno fortfarande är alternativen. Snackas om Robertson vilket känns OK men inte super. Vad gäller strikers tror jag Klopp är ganska nöjd. Firmino är förstavalet med sitt hårda slit och allround-kunnande, Sturridge tvåa med sitt målskytte och Origi/Ings på tillväxt samt Solanke som joker. Tror att Klopp tagit världsklass där med om han kunnat men mer kritiskt med andra positioner, och där verkar han ju prioritera mittback + mittfältare.
Citera
2017-07-06, 15:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Det har man ju testat under LvG. Gick inge vidare.
Nu har man lite andra spelare. Samt många Mittbackar. Lindelöf, Smalling, Bailly skulle kunna göra backlinjen stabil
Citera
2017-07-06, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jo. United har i ett drag skapat bekymmer för både Chelsea och Real Madrid, well played. Chelsea måste nu avyttra Costa och hitta en ersättare i panik då deras förstaval försvunnit.

Real å sin sida kan se i stjärnorna efter de 70 miljoner pund det snackades om för Morata. Endast en PL-klubb kan hosta upp den slanten, endast Chelsea står som möjliga destinationer. Tveksamt om Conte vill ha Morata.

Troligen kommer Rooney gå till Everton också mot att United pröjsar delar av lönen. Skönt att dumpa dödköttet men en otroligt dålig affär av United att knyta upp en Rooney på nedgång så länge med den lönen, endast Kina har velat betala den lönen för den medelmåtta Rooney nu är och dit vill han inte.

Liverpools största lucka nu är vänsterbacken där Milner och Moreno fortfarande är alternativen. Snackas om Robertson vilket känns OK men inte super. Vad gäller strikers tror jag Klopp är ganska nöjd. Firmino är förstavalet med sitt hårda slit och allround-kunnande, Sturridge tvåa med sitt målskytte och Origi/Ings på tillväxt samt Solanke som joker. Tror att Klopp tagit världsklass där med om han kunnat men mer kritiskt med andra positioner, och där verkar han ju prioritera mittback + mittfältare.
Gör sig inte Firmino bättre som offensiv mittfältare precis Bakom Forward? Liverpool borde gå all in på Icardi i inter eller varför ej Chicharito hernandez leverkusen?
Citera
2017-07-06, 15:55
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Smalling...backlinjen...stabil

Hmm
Citera
2017-07-06, 16:07
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Chelsea just dodget a bullet rättare sagt. 75m pund för en spelare som aldrig gör avgörande mål? Jag känner inte att han är värd det. Dessutom så anser jag att han inte passar vår spelstil. 10 år sedan men då hade han ändå varit en Drogba diet så tack men nej tack. Lycka till i United..
Citera
2017-07-06, 16:36
Medlem
Embas avatar
Absolut inte klart med United för Lukaku. Enligt de flesta initierade källorna så vill han till Chelsea. Däremot tror jag Everton gärna gör affär med United enkom för att få hem Rooney.

Tror inte han säljs för under £80m. Utgångspriset ligger på £100m.
Citera
2017-07-06, 16:52
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Chelsea just dodget a bullet rättare sagt. 75m pund för en spelare som aldrig gör avgörande mål? Jag känner inte att han är värd det. Dessutom så anser jag att han inte passar vår spelstil. 10 år sedan men då hade han ändå varit en Drogba diet så tack men nej tack. Lycka till i United..

Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Absolut inte klart med United för Lukaku. Enligt de flesta initierade källorna så vill han till Chelsea. Däremot tror jag Everton gärna gör affär med United enkom för att få hem Rooney.

Om nu lukaku går till united med mourinho som tränare, det vill säga samma tränare som ratade honom för pensionären etoo så tar jag för givet att chelsea drog sig ur affären när united gick upp till 75 m pund. Lukaku borde vara mer intresserad av att komma till chelsea. Förövrigt är det sjukt hur folk bara rycker på axlarna åt 75 m pund för lukaku. Det är det nya normala typ. No big deal. Blir fan fortfarande chockad när jag ser dessa summor. Om det stämmer att det kostar 75 m pund att få loss lukaku håller jag med om att chelsea "dodged a bullet". Sen gör mou bort sig ännu en gång. Han visar bara vilket jävla felval han gjorde ännu en gång. Släppte lukaku för 33 nu ska han köpa honom för 75. KDB Salah Lukaku ja listan kan göras lång med hans misslyckanden.
Citera
2017-07-06, 17:32
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Om nu lukaku går till united med mourinho som tränare, det vill säga samma tränare som ratade honom för pensionären etoo så tar jag för givet att chelsea drog sig ur affären när united gick upp till 75 m pund. Lukaku borde vara mer intresserad av att komma till chelsea. Förövrigt är det sjukt hur folk bara rycker på axlarna åt 75 m pund för lukaku. Det är det nya normala typ. No big deal. Blir fan fortfarande chockad när jag ser dessa summor. Om det stämmer att det kostar 75 m pund att få loss lukaku håller jag med om att chelsea "dodged a bullet". Sen gör mou bort sig ännu en gång. Han visar bara vilket jävla felval han gjorde ännu en gång. Släppte lukaku för 33 nu ska han köpa honom för 75. KDB Salah Lukaku ja listan kan göras lång med hans misslyckanden.

Gör den längre, tack. Alla tränare har begått misstag, Mourinho är inget undantag.
Citera
2017-07-06, 17:37
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba

Det är ju detta som är helt sjukt dvs hans pris. Killen har två år kvar på kontraktet. Hur kan man tro att man ska få 100m pund? Det är bara en idiot som hade gått med på det priset. Det handlar ju såklart om att Everton gått loss på transfermarknaden och försöker finansiera förlusterna med att råna en annan klubb.. Alla borde bara dra tillbaka sitt intresse så ska vi se vem som sitter i skiten..
Citera
2017-07-06, 18:13
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Alltid roligt att läsa om Arsenal.
Wenger värvar ingen anfallare: alla Arsenal-supportrar blir sura och andra supportrar skrattar.
Wenger värvar en anfallare som har gjort många mål i fyra (?) säsonger: många Arsenal-supportrar tror inte att det är någon bra värvning och alla andra säger att det inte är en bra spelare.

//Siegestor

Wengers senaste värvningar har egentligen varit fiaskon som inte gett honom mycket. Özil var bra första säsongen för att sen gå runt och gnälla, knappt springa, skylla på andra och vara osynlig i mååååånga matcher. Egyptern man värvade förra året vad var det?? Lucas Perez är också en riktigt wenger värvning. Alexis gör mål visst, men man kan inte få honom nöjd och man gör fansen frustrerade. Nu med Alexandre låter det igen som förra året med Xaka. ''Bästa mittfältaren , årets värvning''!

Jag tror Alexandre kommer göra det bra men det rycker i fingrarna när folk skriker sig hesa. Han kommer absolut inte göra en 25 mål sin första säsong, absolut inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in