Citat:
Ursprungligen postat av
rotesau
Man blir ju gott nyfiken på mer exakt vad Jan Friberg nu pysslat med här. Samt varför han ligger lågt just nu...
Han är en osäker skitstövel som låter omgivningen lida för att han är en syltrygg. Om han kunde valt käring och stå för det så hade man ju ändå kunnat ha någon sorts respekt för honom. Min analys hinner inte bli djupare än så då hans griserier bleknar i strålglansen från huvudrollsinnehavaren Nina.
Vilket jävla psycho. Det är inte svårt att förstå Sabinas ångest när man läser de sms hon fått. Der är väl lätt hänt att man skrockar lite och raljerar över den beväpnade kaninkokerskan och hennes virriga meddelanden men när Sabina beskriver hur familjens mående och vardag påverkats så är det inte lika kul längre.
Utefter mina självupplevda erfarenheter av kränkta galningar så ser de konspirationer överallt. Min gissning är att det är därför stackars S med familj öht blev utsatt. I Ninas överhettade strokehjärna är S om inte arkitekten till sabotaget mot det fina N och J hade så åtminstone en ivrig påhejare till elaka E som bara är dum och hårig och missunnsam.
Riktigt WT alltså till skillnad från den självutnämnde "överklasskonkubinen" som minsann avlats fram av en rektor samt ett datasnille på fin adress. Att någon bara vågar ifrågasätta henne.