2017-07-02, 19:23
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl

Jay Rodriguez klar för West Brom.
Fattar inte vad klubbarna ser i medelmåttan, han håller inte PL klass.
Citera
2017-07-02, 20:08
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Håller helt med. Rüdiger är väl så gott som borta, Manolas ryktas till Zenit (vafan?) och dessutom har Fazio bara varit på lån. Fattar inte vad fan de sysslar med

Det verkar som att man ville sälja en av Rudiger och Manolas. Först fick man högt bud på Manolas, men med tanke på att man hellre säljer Rudiger så bryter man den nära förestående transfern av Manolas.

Rudiger är inte bra nog för Chelsea, och det kommer visa sig.
Citera
2017-07-02, 20:58
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Nej Lukaku är inte tillräckligt bra för att ta Chelsea till en ligavinst och CL final.

Jo, det tror jag att han är.

Citat:
Håller helt med. Rüdiger är väl så gott som borta, Manolas ryktas till Zenit (vafan?) och dessutom har Fazio bara varit på lån. Fattar inte vad fan de sysslar med

Finns väl inte en chans att Roma säljer Manolas.

OT: Först idag upptäckte jag att han är brorson till Stelios Manolas. Jag tog bara för givet att han var son till försvarslegendaren i AEK Athen. Vi kan väl därmed konstatera att det handlar mer om kultur än gener. Eller?
Citera
2017-07-02, 21:04
Medlem
Stivalis avatar
Någon kommer säkert hugga på mitt inlägg nyss & påstå att jag inte vet ett skit om biologi. Farbror eller farsa spelar kanske ingen roll. Jag tar tillbaka det jag skrev så slipper jag påhopp om att jag missat grundskolan.
Citera
2017-07-03, 12:21
Moderator
zanteras avatar
Tycker Lukaku visat att han håller klass (iaf vad gäller PL) och har väl gjort fler mål än Costa senaste säsongerna trots att han spelar i ett sämre lag, så tror definitivt Chelsea med Lukaku kan vinna titeln (och Lukaku kan göra över 20 mål), men visst, finns ju ett frågetecken vad gäller CL. Samtidigt om man ser det ur Chelsea's perspektiv så är väl Lukaku ett av de bästa alternativen sett till risken.
Citera
2017-07-03, 13:59
Medlem
DavanDs avatar
https://twitter.com/AVFCOfficial/status/881842618795266048
John Terry klar för Aston Villa.
Citera
2017-07-03, 14:31
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavanD
https://twitter.com/AVFCOfficial/status/881842618795266048
John Terry klar för Aston Villa.

Är det på riktigt?

Ifall det är sant så gillar jag det!!

Varför ska man vara en "one club man"? Kör på för fan!
Citera
2017-07-03, 14:49
Medlem
Everton öppnar verkligen plånboken i sommar. Sandro Ramirez och Michael Keane väntas båda bli klara inom kort och nu idag ryktas det även om att klubben förbereder ett bud på Giroud. De kan bli farliga nästa säsong.
Citera
2017-07-03, 14:59
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Everton öppnar verkligen plånboken i sommar. Sandro Ramirez och Michael Keane väntas båda bli klara inom kort och nu idag ryktas det även om att klubben förbereder ett bud på Giroud. De kan bli farliga nästa säsong.

Fast om de tappar Romelu Lukaku så.....tveksamt att de tar hem ligan.
Citera
2017-07-03, 15:04
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Lukas Podolski klar för Vissel Kobe i Japan.
Citera
2017-07-03, 15:50
Medlem
Det ryktas om att Wolverhampton kommit överens med Porto om signingen av mittfältaren Ruben Neves.
Är det sant så skall Wolves betala nytt personligt transferrekord om 15 miljoner pund.
Benik Afobe spekuleras det dessutom om att han eventuellt är på väg tillbaka från Bournemouth.
Citera
2017-07-03, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Lukas Podolski klar för Vissel Kobe i Japan.

Ingen Poldi på Jämtkraft Arena nästa vecka då. Synd.

Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Det ryktas om att Wolverhampton kommit överens med Porto om signingen av mittfältaren Ruben Neves.
Är det sant så skall Wolves betala nytt personligt transferrekord om 15 miljoner pund.
Benik Afobe spekuleras det dessutom om att han eventuellt är på väg tillbaka från Bournemouth.

Så en av Europas mest lovande mittfältare för något år sen bara ska nu ner och harva i Championship. Det går fort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in