Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Har varit kåtare än samtliga partners jag haft. Sen visst, det finns det bland omogna grupper en viss rädsla för detta, snubbar som uppskattar kåthet, men bara om det är han och hans gyllene kuk allena som väckt lusten. Att kvinnor har en egen lust är tyvärr fortfarande ett jävla liv kring
Haha ja! Vet inte hur många ggr jag fått frågan "varför då?" när jag sagt till en kille att jag är kåt. Ja vad tror du, jag satt och studerade en anatomisk bild av en penis såklart?

Visst kan jag bli kåt av att se en penis (nja) eller något sexrelaterat, men lusten kommer ju nånstans inifrån. Som att bli hungrig.
På tal om feminism så har den bland annat hjälpt mig att bli bättre på att fokusera på min egen njutning istället för att vara någon slags knulldocka som killen ska få spruta i. Skulle aldrig vara tillsammans med en kille som inte tar initiativ till att få mig att komma utan att jag behöver säga att jag vill det.
Förr var jag dessutom fokuserad på att se snygg ut i sängen, typ hålla in magen, bita mig i läppen och annat trams man hört att tjejer "ska göra". Eller bara göra saker jag inte tycker ger något. Typ daska penis i mitt eget ansikte (var en kille som gav mig denna idé för han tyckte tydligen det var sexigt?) eller låta nån snubbe ligga och suga på mina bröstvårtor (känns så jävla skumt, vill han bli ammad?), nej jag puttar bort hans lilla fejs när det känns obekvämt. Är det nån jag bryr mig om berättar jag att jag inte gillar att leka amma.