2017-06-27, 20:24
Medlem
Kan garantera ett att det var hemma hos Ed*ie "Alexis" stuga(ägs av hans farbror tror jag) https://i.imgur.com/jUrunfy.jpg (tror det är mittenhuset inte varit där i närheten på väldigt länge) som polisen var och kollade i vid sågmon, det är en stuga längst ned mot vattnet långt till vänster (från vägen). Den långa mörkhyade låter som det skulle kunna vara Arnau*d "Wiz Ang*lo", särskilt då jag vet att de och deras click kan de svängarna väldigt bra. De båda har åtminsone varit A*nans springisar förut. Men A*nan är faktiskt en bra människa för att vara i den bransch han är och tror inte att han skulle ha med det o göra, men sen så är det ju bara teorier jag har. När det kommer till sågmon så är jag ivarjefall 99% säker på min teori.
Citera
2017-06-27, 20:34
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snackaskiiit
Kan garantera ett att det var hemma hos Ed*ie "Alexis" stuga(ägs av hans farbror tror jag) https://i.imgur.com/jUrunfy.jpg (tror det är mittenhuset inte varit där i närheten på väldigt länge) som polisen var och kollade i vid sågmon, det är en stuga längst ned mot vattnet långt till vänster (från vägen). Den långa mörkhyade låter som det skulle kunna vara Arnau*d "Wiz Ang*lo", särskilt då jag vet att de och deras click kan de svängarna väldigt bra. De båda har åtminsone varit A*nans springisar förut. Men A*nan är faktiskt en bra människa för att vara i den bransch han är och tror inte att han skulle ha med det o göra, men sen så är det ju bara teorier jag har. När det kommer till sågmon så är jag ivarjefall 99% säker på min teori.
Är denne Arnau*d en mörk lång kille?
Citera
2017-06-27, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Är denne Arnau*d en mörk lång kille?

Runt 175cm "lång".

Det skulle inte förvåna mig om dessa ovannämnda gentlemän är inblandade i det hela.
Senast redigerad av Fleshmountain 2017-06-27 kl. 21:05.
Citera
2017-06-27, 21:55
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshmountain
Runt 175cm "lång".

Det skulle inte förvåna mig om dessa ovannämnda gentlemän är inblandade i det hela.
Bor i Katrineholm?
Citera
2017-06-27, 21:58
Medlem
Nu har ja läst massor med massa inlägg sen början , men någonstans så är man mänsklig nog att inte se på när någon blir illa behandlat så ja tog tag i mig o ville skriva en del rader angående det.
De är väldigt mycket spekulationer här och där angående det här brottet.
Men att smutskasta människor bakom skärmen och deras familj och deras integritet är smaklöst.
Katrineholm är en liten stad och att peka ut människor oavsett med * för att "dölja" deras namn så är de ändå ingen hemlighet vilka bi pekar ut.
Att sitta bakom skärmen och ovetande skriva va "ni tror och hört " är skamligt och fegt att skada människor som inte haft de lätt i sin uppväxt, men ändå försöker bli accepterade. De är mkt snack om A*d*an! Men ja vet vem han är sen tidigare. Han om någon är ingen sådan kille och att säga han styr "stan"?? Och att han skickar små killar att misshandla andra och själa, de är långt ifrån hans principer.
Jag vet det för ja har sett och vart med om hur han läxat upp folk som trampar på de svaga eller säljer skit till unga människor. Visst han har inte haft de bästa registerbrottet, men sist han satt var 2003 eller blev dömd.
Så fort de händer ngt så pekas de ut? Han är en man med principer och han har respekt och de är för att han ger respekt till alla oavsett ålder. Jag har varit med han ett par år så ja har sett va han går för och han är långt ifrån den bilden många fega människor utan kompetens skriver om honom här.
Sluta döm andra utan vetskap och sprida sådana rykten. Känns som de är folk som är rent ut sagt haters mot honom.
Växt upp fega människor bakom skärmen och håll er till sanningen åtminstånde!!!
Citera
2017-06-27, 22:13
Medlem
varför alla härinne smutskastar A***n måste bero på att alla är avunsjuka då han är så jävla sexig, lätt topp 3 i världen.
Citera
2017-06-27, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissepisse850
Det är inte så att det är du som är Ad*nan?
Om inte så sluta försvara honom. Som man bäddar får man ligga.

Varför skulle A läsa och skriva om sig själv haha? Tror du seriöst han skulle lägga sin tid på er som skriver saker här? Och varför skulle man inte försvara en bra människa? Som ovanstående hade skrivit så har han inte blivit dömd sen 2003, det är väldigt många år sen, dvs tid att förändras. Anledningen till att folk skriver bra om är för att han är en bra människa och långt ifrån att ens tänka göra illa andra människor. Men fortsätt ös på skit för ingen av er skulle ens se hans ögon för med den blicken bara han ger så räcker de för er att förstå vilken man han är. Den blicken är föööör sexiiii bara
Citera
2017-06-27, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Det är många inlägg från nyregistrerade med 1 inlägg?

Till skillnad från dig bland annat så har folk ett liv än att sitta bakom skärmen och citera allt på Flashback.
Är det ett brott att nyregistrera sig ? Vill helst skippa att ens vara i detta forum, men de är som sagt osmakligt att smutskasta en bra kille tycker jag.
Citera
2017-06-28, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golcheraxx
Varför skulle A läsa och skriva om sig själv haha? Tror du seriöst han skulle lägga sin tid på er som skriver saker här? Och varför skulle man inte försvara en bra människa? Som ovanstående hade skrivit så har han inte blivit dömd sen 2003, det är väldigt många år sen, dvs tid att förändras. Anledningen till att folk skriver bra om är för att han är en bra människa och långt ifrån att ens tänka göra illa andra människor. Men fortsätt ös på skit för ingen av er skulle ens se hans ögon för med den blicken bara han ger så räcker de för er att förstå vilken man han är. Den blicken är föööör sexiiii bara

Har ingen roll hur sexig en man är om han nu är och ev har varit kriminell, vart sitter det sexiga ?
Sedan så tror jag inte ett dugg på att en del ändrar sig i sitt beteende och mönster, lätt och se det.

En del människors trovärdighet kommer aldrig tillbaka. Många spekulationer och en hel del förtal finns i detta forum, det är inte okej, men vad kan man göra åt det ? Inget, mer än att anmäla så det är väl det du kan göra antar jag än att sitta och påstå att en del män är sexiga, finns inget sexigt i kriminella oavsett om dem är det nu eller har varit.
Citera
2017-06-28, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happyfoot
Till skillnad från dig bland annat så har folk ett liv än att sitta bakom skärmen och citera allt på Flashback.
Är det ett brott att nyregistrera sig ? Vill helst skippa att ens vara i detta forum, men de är som sagt osmakligt att smutskasta en bra kille tycker jag.

Ursäkta är det nån som tvingar dig att hänga här "bakom skärmen"?
Vill du inte vara här så finns det ett kryss uppe till höger som stänger webbläsare.
Ryktet har han vad du än säger och tror och vet skaffat sig under många år, och bara för han inte suttit betyder det inte att han är oskyldig!
Han har bara inte åkt dit för nån helyllekille är han fan inte! Sen får han se ut precis hur fan han vill!
Citera
2017-06-28, 14:03
Medlem
En man i 25-årsåldern har idag gripits i Östersund som misstänkt för mordet i Katrineholm. Detta enligt Katrineholms-Kuriren.
Citera
2017-06-28, 14:40
Medlem
Gripna/Anhållna
19 juni - 20-årsåldern - medhjälp mord/grovt vapenbrott
26 juni - 20-årsåldern - medhjälp mord/grovt vapenbrott
27 juni - 25-årsåldern - grovt skyddande av brottsling/grovt vapenbrott
28 juni - 25-årsåldern - misstänkt mördare

Rykten
Knarkhandel
Skulder
Heder