Citat:
Ursprungligen postat av
golcheraxx
Varför skulle A läsa och skriva om sig själv haha? Tror du seriöst han skulle lägga sin tid på er som skriver saker här? Och varför skulle man inte försvara en bra människa? Som ovanstående hade skrivit så har han inte blivit dömd sen 2003, det är väldigt många år sen, dvs tid att förändras. Anledningen till att folk skriver bra om är för att han är en bra människa och långt ifrån att ens tänka göra illa andra människor. Men fortsätt ös på skit för ingen av er skulle ens se hans ögon för med den blicken bara han ger så räcker de för er att förstå vilken man han är. Den blicken är föööör sexiiii bara
Har ingen roll hur sexig en man är om han nu är och ev har varit kriminell, vart sitter det sexiga ?
Sedan så tror jag inte ett dugg på att en del ändrar sig i sitt beteende och mönster, lätt och se det.
En del människors trovärdighet kommer aldrig tillbaka. Många spekulationer och en hel del förtal finns i detta forum, det är inte okej, men vad kan man göra åt det ? Inget, mer än att anmäla så det är väl det du kan göra antar jag än att sitta och påstå att en del män är sexiga, finns inget sexigt i kriminella oavsett om dem är det nu eller har varit.