Det står nu klart att Trump är den första amerikanska presidenten på 20 år som faktiskt verkar vara lite kristen på riktigt. Som den rättskaffens och heliga man han är, vägrar han fira den smutsiga hedniska högtiden "eid al-fitr" och följer därmed sitt samvete istället för att tjäna mammon.
http://www.friatider.se/donald-trump-bryter-tradition-t-nker-inte-fira-muslimsk-h-gtid
Trump går åter ifrån klarhet till klarhet!
Detta är en av de bästa nyheterna i år!
Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Jag antar att du endast äter svensk vikinga-mat och aldrig pizza, kebab eller annan mångkultursmat. Givetvis lyssnar du endast på nyckelharpa och inte negermusik som rap eller blues. På kroppen har du väl endast svenska kläder tillverkade i sverige från svenskodlad bomull? Kör du svenskt?
Jag är lite förvånad att du refererar till utländska artiklar och trumps twitter - dessa är skrivna på engelska. Det talar vi inte i Sverige så att du ens kan och läser detta är ett jävla hyckleri.
Du verkar inte frisk. Man kan ju ogilla kultur ifrån vissa länder utan att avsky allt utländskt. Pizza är inte heller särskilt muslimskt. För egen del äter jag inte kebab då jag föredrar taco om jag ska äta kött i en rulle med grönsaker.