2017-06-25, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Vad SD behöver akut är folk som t.ex. Hanif Bali hoppar över (inte en omöjlighet, kom ihåg var ni läste det först) men så länge det hoppar ut grodor ur munnen på de ledande i partiet så tvekar nog de flesta som har något som kan liknas vid självbevarelsedrift att gå över till dem.
Det var igen groda som Jomshof gav utan en stjärnsmäll som däckade motståndaren och får stående ovationer av publiken.

Trots Hanif Bali så sjunker M som en sten, konstigt?

Edit: Hanif Bali har väl röstat för massmigrationen sedan han kom in i riksdagen för moderaterna vid valet 2010?

Hanif Bali:s valslogan: Först röstade jag för det sedan när vinden vände röstade jag mot det!
Senast redigerad av alipo 2017-06-25 kl. 10:27.
Citera
2017-06-25, 10:22
Medlem
envackerblommas avatar
Kahin Ahmed jobbar i Eskilstuna. Varför är han då skriven i Tensta? Lång resväg.
Är han frånskild ... på papperet för att kassera in bidrag till familjen?
Citera
Medlem
Tsarevitjs avatar
Denne Ahmed menar alltså att Sveriges näst största parti och kanske snart det största inte ska få uppträda på vissa platser i landet. När han så får mothugg blir han sårad och kränkt och rasistkortet kommer fram. Är han politiker och uttrycker sig provocerande, så får han finna sig i att få smaka sin egen medicin. Den som sig i leken ger....... Men eftersom han är rasifierad får man inte kritisera honom. Bra att SD nu sätter ned foten mot odemokratiska ageranden från andra politiker. Har Ahmed inte förstått hur den svenska demokratin fungerar, så kanske det är bättre att han återvänder till sitt hemland och fortsätter sin politiska karriär där.
En annan rasifierad broder, Awad Hersi, fick lämna alla uppdrag i Spånga-Tensta stadsdelsnämnd efter omfattande korruption och maktmissbruk. Inte ens Miljöpartiet orkade ha honom kvar. När tryter moderaternas tålamod med Kahin Ahmed?
Citera
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alipo
Det var igen groda som Jomshof gav utan en stjärnsmäll som däckade motståndaren och får stående ovationer av publiken.

Trots Hanif Bali så sjunker M som en sten, konstigt?
Och de skulle rasa mer om han försvann till SD. Hanif skulle bli en utmärkt migrationsminister i en framtida regering. Oantastlig, kompetent och stark.
Citera
2017-06-25, 10:25
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Vad SD behöver akut är folk som t.ex. Hanif Bali hoppar över (inte en omöjlighet, kom ihåg var ni läste det först) men så länge det hoppar ut grodor ur munnen på de ledande i partiet så tvekar nog de flesta som har något som kan liknas vid självbevarelsedrift att gå över till dem.
Du tycker att SD:s opinions och medlemsutveckling hitills stödjer din hypotes?
Citera
2017-06-25, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anenome
Ingen av SDs eventuella röstare i nästa val bryr sig om de "skandaler" som pressen nu hittar på om Jomshof och Söder där de påstås sagt, uj, så hemska saker.

Jo, om man är en vänsterliberal är det säkert väldigt upprörande att Jomshof inte tycker det är toppen att invandrare kommer hit från extremt främmande länder, gör inte ens det minsta man kan begära (Ett integrationsjobb, som väl är den här mannens stolthet och påstådda existensberättigande, som har exakt noll värde för svenskarna), och börjar sen försöka styra och ställa i Sverige, men ingen som kan tänka sig rösta på SD bryr sig ett skit om en Sd:are säger något som faller utanför det som vänstern tycker är okej att nämna (förutom eventuellt om Ekeroth gör det - han har ju en sällsynt förmåga att irritera folk).

Men, som Fnysington sa, det är toppen för SD. Bara att casha in rösterna från M när det blir uppenbart för väljarna att M fortfarande ägnar sig åt rösthandel med somaliska klaner (Waberi blev väl lite för belastad så han smögs ju undan efter 2014 men beteendet i sig har man inte gett upp - det här gjorde ju iofs SD också men det har nog de flesta glömt nu) och när M verkar politiskt korrekta.

Nej, det skadar verkligen inte med politiker som har ryggrad, som står med båda fötterna på jorden.

Hög uppförsbacke för de andra att få tillbaka förtroendet i takt med att Sverige går utför.
Citera
2017-06-25, 10:26
Medlem
Jag önskar mig en debatt i aktuellt mellan AKB och Jomshof. M behöver reda var dom står med islamister efter Waberi.
Citera
2017-06-25, 10:27
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
"Eko från Jupiter, SD är ett rasistiskt parti". Om du tror på det själv, att var fjärde eller var femte svensk är "rasist", eller iaf. sympatiserar med ett sådant parti, vore det intressant att hör din definition på ordet rasist! För mig är ordet total-dödat av PK och sådana som du för länge sedan, och inte värt någonting.

Visst är SD ett rasistiskt parti som inte tror att människor har lika värde utan graderar dem beroende på var de kommer ifrån,hudfärg och vilken religion de tillhör. Hela den här tråden har mängder av inlägg som visar vilken syn på etnisk ursprung som råder bland SD anhängarna. Tvätta på ni men Jomshofs uttalande går inte bort i tvätten.
Citera
2017-06-25, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Visst är SD ett rasistiskt parti som inte tror att människor har lika värde utan graderar dem beroende på var de kommer ifrån,hudfärg och vilken religion de tillhör. Hela den här tråden har mängder av inlägg som visar vilken syn på etnisk ursprung som råder bland SD anhängarna. Tvätta på ni men Jomshofs uttalande går inte bort i tvätten.

Vi i väst skapade ett samhälle där alla hade samma rättigheter. Sen kom en massa skräp från vänstern och sa att alla hade samma värde som resulterade i en flodvåg av mer skräp. Efter det gick det åt helvete.
Citera
2017-06-25, 10:28
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Du behöver inte mycket, för att hitta "rasism" under närmsta sten, va?
Citera
2017-06-25, 10:29
Medlem
Citat:
Och de skulle rasa mer om han försvann till SD. Hanif skulle bli en utmärkt migrationsminister i en framtida regering. Oantastlig, kompetent och stark.
Mitt tillägg till posten blir mitt svar:

Edit: Hanif Bali har väl röstat för massmigrationen sedan han kom in i riksdagen för moderaterna vid valet 2010?

Hanif Bali:s valslogan: Först röstade jag för det sedan när vinden vände röstade jag mot det!
Citera
2017-06-25, 10:30
Bannlyst
Citat:

SD rasistiskt parti? Vilka har fått jobben bostäderna bidragen kostat 100 miljarder kr detta mandat?

Dina "papperslösa" betalar 50kr gratis vård själv har jag inte råd betala 1000kr besöka tandläkaren endast för undersökning.

Senast i går såg jag "nyanlända" få en lägenhet som inte ens var utannonserad för andra konkurrera om

Kom inte med ditt "rasistiskt parti" när ni är de största rasisterna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in