Citat:
Ursprungligen postat av
Pirreboy
Redan haft boja i år. Går bara och ha en gång var tredje år. Vad tror ni om skenäs ?
Ojdå, ok - Skenäs är helt ok, har flera polare som gick dit när jag satt på Skänninge - ingen klagade, tvärtom.
Vill minnas att Skenäs har bojor för hålla koll på intagna.