2017-05-25, 05:01
Medlem
Varför håller framförallt tjejer på att zappa sin instagram öppen/privat fram och tillbaka hela tiden? Typ två dagar privat, fem dagar öppen osv.
Citera
2017-05-26, 03:24
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldwel
Varför håller framförallt tjejer på att zappa sin instagram öppen/privat fram och tillbaka hela tiden? Typ två dagar privat, fem dagar öppen osv.

Jag tror att om du har 500 följarförfrågningar på ditt privata konto så blir alla automatiskt godkända när du öppnar. Det och en massa andra "jag vill ha många följare" är nog anledningen.
Citera
2017-05-30, 14:33
Medlem
Kan man på något sätt se alla jag följer? På instagram så ser man ju dom 200 senaste bara?
Citera
2017-06-13, 15:28
Medlem
ollepolle90s avatar
Fattar inte en grej. Jag har läst att om en person lägger upp instagram stories så om jag väljer då o kolla på bilderna (slideshow) så kan personen se att jag har sett. Sen tydligen försvinner storyn efter 24 timmar.

Jag har försökt göra samma sak men fattar ingenting. Finns det två olika typer av storys? En som man inte kan se vem som har kollat och den försvinner inte. Och så den andra där man kan se vem som har tittat, men all info försvinner efter 24 timmar.

Någon som pallar förklara?
Citera
2017-06-16, 12:20
Medlem
Undrar lite hur det fungerar med Instagram i nuläget.

Enligt den här dokumentationen: https://www.facebook.com/help/instagram/281388201973414?helpref=uf_permalink så ska man kunna se vad vissa gillar. Är den utdaterad?

En specifik person som jag följer kan jag inte se vad den gillar. Bara i mitt flöde (då jag följer några gemensamma konton) då kan jag se under själva bilden. Men jag kan inte se på mitt "följer" flöde. Där brukade jag tidigare se vad personen gillade, inkluderande de bilder jag ser i flödet då.

Under händelseinställningar så finns det en inställning som heter "Dölj händelse från". Men vad jag förstår så döljer den bara senaste bilder som personen lägger upp på sin Instagram?
Citera
2017-06-20, 05:09
Medlem
Tips på bra sida att använda för att avfölja stora antal personer som inte följer tillbaka?

sida som inte stoppar dig efter 20 unfollows.....
Citera
2017-06-24, 11:30
Medlem
Virginies avatar
Finns det någon app eller liknande som kan spara ner en hel privat konversation som man haft med en annan person i Instagram DM (direct messages)? Menar inte bilder nu utan all text vi har skrivit.
Har testat flera appar, men de sparar enbart ner bilderna. Jag vill ha all text.

Har markerat, valt kopiera och klistrat in i ett dokument (ett inlägg i taget), men det tar evigheter. Har även testat att öppna Instagram med webbläsare och försökt kopiera, men det går inte att markera text.

Är desperat! Evigt tacksam för hjälp.
Citera
2017-06-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virginie
Finns det någon app eller liknande som kan spara ner en hel privat konversation som man haft med en annan person i Instagram DM (direct messages)? Menar inte bilder nu utan all text vi har skrivit.
Har testat flera appar, men de sparar enbart ner bilderna. Jag vill ha all text.

Har markerat, valt kopiera och klistrat in i ett dokument (ett inlägg i taget), men det tar evigheter. Har även testat att öppna Instagram med webbläsare och försökt kopiera, men det går inte att markera text.

Är desperat! Evigt tacksam för hjälp.
En snabblösning är ju att ta kort på skärmen antingen med en annan telefon eller göra en skärmdump.
Citera
2017-06-24, 11:40
Medlem
Virginies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
En snabblösning är ju att ta kort på skärmen antingen med en annan telefon eller göra en skärmdump.
Tack för tips! Har testat detta också, men även det tar evigheter. Vi har snackat varje dag i tre månader. Det är som en roman.
Citera
2017-06-27, 22:21
Medlem
C13s avatar
Tjena, jag får från och med idag upp ett irriterande felmeddelande 'Dina ändringar har inte sparats. Försök igen' när jag försöker redigera bildtexter och platser på mina bilder. Och så har det varit hela dagen. Någon som vet hur jag löser detta?
Citera
2017-07-06, 21:05
Medlem
BrianGriffins avatar
Inaktiverade mitt instagramkonto. Några dagar senare fick jag ett mail ang. instagram och på ryska (har spelat csgo över 5 timmar, så kan ryska flyttande, cyka). Reagerade inte mer, då det säkert bara var phishing. Men det vissade sig vara att dom hade ändrat mitt mail på kontot.

Min nyfikna fråga är hur man kan ta tillbaka kontot, efter dom har ändrat min mail på kontot?
Bryr mig inte om kontot, tar för mycket tid av fritiden.

Bör notera att jag gjorde en password recovery på instagram några dagar innan det ryska mailet kom.
Allt gjordes igenom datorn och ej mobilen. Därav jag e lite nojig att min mail är hackat (dock har inget annat gjorts på mina konto) eller en tråkig trojan på ssd'n och ja... det är värre.
Citera
2017-07-16, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Fattar inte en grej. Jag har läst att om en person lägger upp instagram stories så om jag väljer då o kolla på bilderna (slideshow) så kan personen se att jag har sett. Sen tydligen försvinner storyn efter 24 timmar.

Jag har försökt göra samma sak men fattar ingenting. Finns det två olika typer av storys? En som man inte kan se vem som har kollat och den försvinner inte. Och så den andra där man kan se vem som har tittat, men all info försvinner efter 24 timmar.

Någon som pallar förklara?

Finns bara en typ av storie där det alltid är möjligt att se vilka som har sett den. Om du inte kan se det har du antagligen inte bara hittat funktionen än. När du öppnar dina stories och klickar å antalet nere till väster kan du se alla som har sett det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in