Citat:
Ursprungligen postat av
stativera
Nu skall jag förklara en sak riktigt noga för dig som du inte förstått. Du försöker leka människokännare genom att återupprepa lösryckta detaljer i fupp, utan att se till någon form av helhet i en personlighet. Det är okej det händer i varje tråd och leder aldrig till något i fallet.
.. Du börjar till och med låta som JM. Gå inte i symbios med henne i dina försvarstal.
Citat:
Vad du däremot inte noterat är den du debbaterar med enbart beskriver en personlighet som han tror sig blivit sårad av. Om du läser noga tar den du debbaterar med aldrig upp något ur fup, men destomer av det som florerar i PM. Du matar den du debbaterar med bränsle som egentligen handlar om en avstängd och skribentens sargade känslor för henne. Därför blir dina analyser om fallet och följddiskussionen ett "svammel" när ni inte pratar om samma sak, du ser helt enkelt inte det mest uppenbara.
Debatterar är korrekt stavning.
Jag diskuterar JM rätt av och utifrån de ämnen som framkommer från olika personer i tråden.
Jag läser FUP och följer rättegången och noterar JMs beteende.
Sen vettu finns det en del erfarenhet av sånadära som JM.
Därifrån mina reflektioner.
Citat:
Därför skall du fokusera din debatt mot mig och där ser jag gärna att du någon gång bemöter omständigheter om JM som finns utanför lappar och brev. Återigen hon var en framgångsrik företagare tills afghanerna poppar upp och någonstans där börjar fallet, nu väntar vi på att den "sista" afghanen poppar upp på plattan.
Hahahahaha - ska jag fokusera min debatt mot dig?!
Nu har det väl ändå slagit runt - jag är i en tråd om morden på Aki och Göran och diskuterar JM etc. med precis vem jag vill.
JM är en störd jävla idiot som är så misslyckad som människa som nån kan bli på alla fronter:
Som företagare, som "kärleks"partner, som mor, som dotter och syster.
Ang fetat är det redan bemött:
Citat:
Att skaffa sig en utbildning som socionom är knappast värst avancerat. Med tanke på hennes supertöntiga brev och lappar så är hennes CV är så kopierad det går att bli.
Med tanke på hennes sjuka beteende och inställning så har hon garanterat köpt sig hemtentor.
Att vara driftig i kombination med ett extremt habegär (pengakåt), att veta vilken lukrativ marknad det finns pengar att hämta är inte ett dugg beundransvärt och inte i parité med det jag skriver om.
Hon går över lik för att nå sina miljoner och det är extremt misskötta placeringar.