Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Juridiskt spelar inte JMs irritation varken bu eller bä. Jävligt bra att hon reagerade på skiten MR idag gav rätten idag på Jährestens pådrivning. En efterlyst knarksmugglar skall ta sig till sverige genom hela europa med blodiga kläder och en inspelning till jähresten looovar MR. Men kom också ihåg att den efterlyste innan något erkännande kommit på göran lämnade sverige med skiten i bakfickan. Vilken modig afghan. Tycker du inte men tyvärr finns denne dåre endast i MR sönderknarkade skalle och tyvärr också Jähresten fahlander och wenna. Tror du på historien?

Varför är du så arg på MR? Han gjorde ju bara som JM ville. Att JM är åtalad för att ha mördat sina barns pappa är inte hans fel..Han var inte i Sverige då. Inte heller det andra jag räknade upp
försäkringsbedrägeri, hot mot tjänsteman och försök till mutbrott. Det var dessutom JM som hade sex med unga asylsökande killar som gjorde att kommunen avbröt sina placeringar på hennes företag och därmed även satte hennes kompanjon i skiten.
Det är Johanna som har pekat ut sin egen som som mördare. Hon gav t o m förhörsledarna motiv till varför sonen skulle mörda sin morfar. Hennes minderårige son satt barnvakt när hon var ute och mördade hans morfar, sedan som lök på laxen ville hon att han skulle ge henne alibi.
Sedan skäller du som en bandhund på MR, du fattar inte, det gör du verkligen inte. Det är egentligen dumt av mig att skriva det, för du förstår verkligen inte. Jag tror faktiskt inte att du kan hjälpa det. Du ser inte helheten som vi andra gör. Vi ser hennes mamma, syster och alla hennes barn. Lägg märke till det, alla hennes barn har blivit fruktansvärt drabbade på olika sätt.