2017-06-20, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Pizzagate har blivit Peddogate eftersom att det är såå otroligt mycket större än en pizzeria.

Men du har helt rätt, det är så UPPENBART att pizzerian är en täckmantel för en annan verksamhet... Och ingen frisk människa i världen skulle lägga ut sådana hemska pedofil bilder som jimmy comet gjorde på instagram.

Man ser på honom att han är en pedofil, och kopplingen mellan homofili och pedofili gör inte saken bättre. Han ser verkligen ut som en pervers jävel. KOLLA PÅ HONOM!

Det finns inga bekräftade kopplingar mellan homosexualitet och pedofili. Detta är redan diskuterat i tråden.

Av den andel män som förgriper sig på barn så är den procentuella andel som förgriper sig på pojkar större än den procentuella delen män som är homosexuella i det övriga samhället. Det får många korkade människor att tro att detta gör att homosexuella är överrepresenterade som pedofiler, men det är inte riktigt.

Förklaringen är helt enkelt att de män som förgriper sig på barn inte identifierar sig som homosexuella. Dvs: Det enda statistiken säger är att bland de män som inte idenfierar sig som homosexuella så begås fler sexbrott mot pojkar av män än vad som är väntat.

Det funkar då inte att ta denna statistik och försöka applicera denna på en person som öppet identifierar sig som homosexuell eftersom det inte har något med vad statistiken faktiskt säger.
Citera
2017-06-20, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Det finns inga bekräftade kopplingar mellan homosexualitet och pedofili. Detta är redan diskuterat i tråden.

Av den andel män som förgriper sig på barn så är den procentuella andel som förgriper sig på pojkar större än den procentuella delen män som är homosexuella i det övriga samhället. Det får många korkade människor att tro att detta gör att homosexuella är överrepresenterade som pedofiler, men det är inte riktigt.

Förklaringen är helt enkelt att de män som förgriper sig på barn inte identifierar sig som homosexuella. Dvs: Det enda statistiken säger är att bland de män som inte idenfierar sig som homosexuella så begås fler sexbrott mot pojkar av män än vad som är väntat.

Det funkar då inte att ta denna statistik och försöka applicera denna på en person som öppet identifierar sig som homosexuell eftersom det inte har något med vad statistiken faktiskt säger.

Det spelar ingen roll vad de identifierar sig som. Det som spelar roll är hur de handlar.Eller ska vi klassa psykiskt sjuka människor friska bara för att de själva inte identifierar sig som psykiskt sjuka?
Citera
2017-06-20, 14:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det spelar ingen roll vad de identifierar sig som. Det som spelar roll är hur de handlar....
Exakt! Och än så länge har ingen kunnat visa att vare sig Alefantis eller Podestas har vare sig antastat eller ens attraherats av några barn... någonsin..
Exakt noll evidens har lagts fram för pizzagate med andra ord...
Citera
2017-06-20, 16:40
Medlem
Citat:
Det spelar ingen roll vad de identifierar sig som. Det som spelar roll är hur de handlar.Eller ska vi klassa psykiskt sjuka människor friska bara för att de själva inte identifierar sig som psykiskt sjuka?

Jo det spelar visst roll.

Det är fundamentalt för hela resonemanget. Podesta identifierar sig ju som homosexuell och det är ju det du och dina likar använder som argument. Att han identifierar sig som homosexuell.

Men statistiken som existerar visar att de män som förgriper sig på pojkar inte identifierar sig som homosexuella och det är ju hela det ditt resonemang bygger på.
Citera
2017-06-20, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Exakt! Och än så länge har ingen kunnat visa att vare sig Alefantis eller Podestas har vare sig antastat eller ens attraherats av några barn... någonsin..
Exakt noll evidens har lagts fram för pizzagate med andra ord...

Har du sett instagram bilderna?
Citera
2017-06-20, 16:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har du sett instagram bilderna?
Har du läst i tråden?
Ja jag har sett dem.. Vissa kan anses olämpliga, få har postats av Alefantis själv, flickan är hans släkting osv osv osv... Bevis för pedofili, vare sig som läggning eller utövad = absolut noll...
Citera
2017-06-20, 17:57
Medlem
Citat:
Har du läst i tråden?
Ja jag har sett dem.. Vissa kan anses olämpliga, få har postats av Alefantis själv, flickan är hans släkting osv osv osv... Bevis för pedofili, vare sig som läggning eller utövad = absolut noll...

Snake, bara för att det inte existerar smoking gun så betyder det inte att det är sant. Jag vet att många av MENA-individerna är knarklangare, för att de ser ut som det, luktar som det, och går som det.

Altefanis är en väldigt väldigt obehaglig individ. Jag går på magkänsla. Dessa mäktiga människor, kan defintivt stonewalla och helt sonika sabotera utredningen. Det finns bevis på att man försökt sabotera dito i england.

Man måste vara total efterbliven eller en sionistshill för att inte se att det uppenbart. Återigen, för mig var det bilderna, kommentarerna som gjorde det. Ingen har sån humour, man måste vara galen för att ha sån konst... ingen från "media" har ställt hårda frågor...
Citera
2017-06-20, 18:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betstar
Snake, bara för att det inte existerar smoking gun så betyder det inte att det är sant. Jag vet att många av MENA-individerna är knarklangare, för att de ser ut som det, luktar som det, och går som det.

Altefanis är en väldigt väldigt obehaglig individ. Jag går på magkänsla. Dessa mäktiga människor, kan defintivt stonewalla och helt sonika sabotera utredningen. Det finns bevis på att man försökt sabotera dito i england.

Man måste vara total efterbliven eller en sionistshill för att inte se att det uppenbart. Återigen, för mig var det bilderna, kommentarerna som gjorde det. Ingen har sån humour, man måste vara galen för att ha sån konst... ingen från "media" har ställt hårda frågor...

"Sån konst" - du menar samma konst som både köpts in och även lånats in för dedikerade utställningar på moderna museet i Stockholm??

Samma tavla som Podesta har...

Dedikerad utställning på Moderna..

Du själv är ju som svensk skattebetalare (antar jag) delägare i Moderna Museet - är du alltså pedofil/galen??
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-06-20 kl. 18:14.
Citera
2017-06-20, 18:17
Medlem
Citat:
"Sån konst" - du menar samma konst som både köpts in och även lånats in för dedikerade utställningar på moderna museet i Stockholm??

Samma tavla som Podesta har...

Dedikerad utställning på Moderna..

Du själv är ju som svensk skattebetalare (antar jag) delägare i Moderna Museet - är du alltså pedofil/galen??

Lägg ner med din manipulation. Det här är ingen rättegång. Det sjuk jävla konst, det finns ingen förklaring till mailen podesta skriver annat än att det är kodord. Ok. Vi vet sen tidigare att det finns pederaster i vita huset/kongressen.
Citera
2017-06-20, 18:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betstar
Lägg ner med din manipulation. Det här är ingen rättegång. Det sjuk jävla konst, det finns ingen förklaring till mailen podesta skriver annat än att det är kodord. Ok. Vi vet sen tidigare att det finns pederaster i vita huset/kongressen.

Vadå manipulation - du säger att det är sjuk konst - jag visade att det är en världsberömd konstnär som till och med finns på moderna museet... Om DU tycker det är sjuk konst får det stå för dig, själv tycker jag den mest är ful - men det gör varken dig, mig, Podestas eller Alefantis till pedofiler..
Du beter dig som en idiot som tittat för mycket på konspirationsteorier på youtube...
Citera
2017-06-20, 22:30
Medlem
Citat:
Har du läst i tråden?

Bevis för en omännsklig syn på barn, check!

Bevis för vårdslöshet, check!

VAD BEHÖVER HAN POSTA FÖR ATT DU SKA FATTA?! BILDER PÅ BARNPORR PÅ INSTAGRAM ELLER??

Ska han behövas bli tagen på bar gärning under akten med videobevis, är det tillräckligt?

Herregud var folk är trögtänkta kan ni inte se mönster eller? Tydligen inte..
Citera
2017-06-20, 22:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Bevis för en omännsklig syn på barn, check!
Var?

Citat:
Bevis för vårdslöshet, check!
Var?

Citat:
VAD BEHÖVER HAN POSTA FÖR ATT DU SKA FATTA?! BILDER PÅ BARNPORR PÅ INSTAGRAM ELLER??
Inte vet jag men om ni ska anklaga någon för pedofili så bör ni ju ha bevis för att slippa framstå som idioter...

Citat:
Ska han behövas bli tagen på bar gärning under akten med videobevis, är det tillräckligt?
Det skulle onekligen underlätta..
Vittnen, vittnesmål, offer, dokumentation - allt saknas - det enda ni har är ryktesspridning - skvallerkärringar på internet helt utan fakta eller bevis..
idioter!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in